Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai ottaa kokonaan pois.Vakiokate on himpun korkea, minulla aiheutti hirmuisen kypärämelun. Kannattaa vaihtaa n. 5cm matalampi.
Tuossa vain mietin kiihtyvyyttä... kuinkahan pyörä lähtee liikkeelle esim. liikennevaloissa onko pelkoa, että autot ajavat päälle, eikös se varttimailina ollut heikko?
Hahahhahahahahah onkos näitä allejääneitä näkynyt kertomassa kokemuksiaan vai ehtivätkö juuri ja juuri vaihtaa pitkähaarukkaisen bussin ennenkuin mummo vanhalla ladalla ajoi yliTuossa vain mietin kiihtyvyyttä... kuinkahan pyörä lähtee liikkeelle esim. liikennevaloissa onko pelkoa, että autot ajavat päälle, eikös se varttimailina ollut heikko?
Vakuutus on aika kallis pyörän tehoihin ja määrään nähden.Tuossa katselin, että noita olisi 600cc:näkin, muttei ilmeisesti ole suomessa? vai onko nämä samoja pelejä 500cc:sen kanssa vaan tehty joku "aliviritys"?. Tuohon 500cc kyselin vakuutus hintoja ja tuntui ole aika hintava(minulle) muihin 500 kuutioisiin verrattuna mikä siinä vois olla? kun eihän tässä noita tehojakaan ole liikaa ja ei varmaan mikään suosittu mopo?
Minkä valmistajan tuo etukate on? ja missä niitä on myynnissä? itse mietin tuohon suzuki gs:n vois sopia tuollainen pikku kate..Enpä ole pikkukatteella huomannut, että erityisesti vatkaisi tai jotain, mutta isolla katteella oli vähän sen suuntaisia oireita.
Pikkukate ohjaa kuitenkin ajoviimaa ja sadetta pois keskivartalon alueelta, joten mukavuuden takia se on siinä.
Varaosia löytyy, mutta ei juurikaan Allrightin tai Stormin katalogeista suoraan. Soveltamalla ja tietämällä niitä löytyy, koska Italialainen käyttää samoja osia monessa tuotteessa.
Jos suomesta haluaa käypäsiä varaosia ilman kikkailua, niin silloin pitää kääntyä MP-Racingin puoleen.
Kappa siinä lukee ja ostettu pari-kolme vuotta sitten Stromilta?Minkä valmistajan tuo etukate on? ja missä niitä on myynnissä? itse mietin tuohon suzuki gs:n vois sopia tuollainen pikku kate..Enpä ole pikkukatteella huomannut, että erityisesti vatkaisi tai jotain, mutta isolla katteella oli vähän sen suuntaisia oireita.
Pikkukate ohjaa kuitenkin ajoviimaa ja sadetta pois keskivartalon alueelta, joten mukavuuden takia se on siinä.
Varaosia löytyy, mutta ei juurikaan Allrightin tai Stormin katalogeista suoraan. Soveltamalla ja tietämällä niitä löytyy, koska Italialainen käyttää samoja osia monessa tuotteessa.
Jos suomesta haluaa käypäsiä varaosia ilman kikkailua, niin silloin pitää kääntyä MP-Racingin puoleen.
ja tästä syystä pata on hengitellyt saastunutta ilmaa jopa 6000 kilometriä, koska sen verran on edellisestä tarkastuksesta.