Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juu, hieman tuohon suuntaan Sena käyttöohjekin näyttää suosittelevan. Kiitos neuvoista ja ei kun uutta yritystä.
Minä olen aina parittanut puhelimen Garminiin ja Garminin Senaan. Silloin näkee navista kuka soittaa ja voi soittaa valitsemalla listasta kenelle soittaa. Kaikissa Garmineissa olen tehnyt noin ( zumo 550, 590, 595, XT).
Ei ole ollut mitään ongelmia.
Minä olen aina parittanut puhelimen Garminiin ja Garminin Senaan. Silloin näkee navista kuka soittaa ja voi soittaa valitsemalla listasta kenelle soittaa. Kaikissa Garmineissa olen tehnyt noin ( zumo 550, 590, 595, XT).
Ei ole ollut mitään ongelmia.

Onkos kukaan ihmetelly miksi autojen tehdasnavit on todella surkeita verrattuna prätkänaveihin? Mulla oli meidän Saksan ja Slovenian autoreissulla Zumo XT mukana ja käytin sitä Sloveniassa kun ajettiin kaksi passoa läpi. Auton navilla olisi ollut erittäin hankalaa tehdä reitit noille passoille. Toki puhelimella pystyn lähettämään reittipisteet autoon mutta kokonaisen reitin tekeminen on mahdotonta. Prätkänavit on siis valovuosien päässä autonaveista. Mulla on ollu autoissa tehdasnavi 15v ja sinä aikana ei ole käytännössä tapahtunu mitään erityistä kehitystä. Ei siis kannata valittaa että prätkänavit olisi surkeita.
En minäkään menisi Zumoa lyttyyn haukkumaan. Ehkä se on saatavilla olevista naveista vähiten huono.
Kokeilkaas joskus kiertomatka-määritystä, saattaa löytyä yllättävän mielenkiintoisia reittejä kun sille antaa vähän pitempää liekaa.
Jostain syystä jos tekee GPX-pisteinä reitin ja antaa navin hoitaa jatkot, menee reitti aivan sekaisin.
Jos tekee ITN-pisteinä reitin ja antaa navin hoitaa jatkot, voi aika huoletta antaa navin tuottaa reittiä.
Mene pimeään komeroon (että näet) ja vaihda näytön asetuksista automaattinen päivä/yö asentoon päivä. Tuo vika (=ominaisuus) on periytynyt Garmineissa sukupolvesta toiseen.