• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

02/03 r1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JukkaPoika

New member
Juu selasin 20 sivua foorumia enkä löytänyt oikeen aihetta kyseisestä rytkösestä.
Antakaas vähän kokemusta ja tarinaa kyseisestä pyörästä. Mitä kannattaa käytetyistä kattoa ja ottaa huomioon.
Ja paljonkas tossa oli tehoa ja paino?

-vaihdetaan nudismi asfalttisukellukseen-

Onhan nyt kumma. Kumminpäin tämä pitää ymmärtää, onko pyörä niin hyvä ettei sanotuksi saa vai vetääkö vitutus hiljaseksi?
tounge.gif

Vai oonko vaan liian kärsimätön kun en jaksa odottaa kommentteja?

Joop, Ittellä on toi kyseinen mopo -03, enkä oo ajatellut vaihtaa vielä hetkeen. Ostin sen uutena ylivuotisena -04. Perushuollot oon siihen íte tehnyt ja pyörä on pelannut perkeleen hyvin. Yks Norjan reissukin sillä on suoritettu, ajettu radalla, kikkailtu ynm mitä nyt pyörällä voi vaan tehdä. Mitään pahaa sanottavaa pyörästä ei oo, ainut mitä ny kaks päällä ajoon tulee niin siihen se ei oikeen luonnistu. Varma hankinta käytettynä! Tehot vakiona 152hv paino 172kg

Omia ajokokemuksia kahden (ajo)kuukauden ja thundercatin jälkeen.
Pyöriähän ei sillä tavalla voi verrata. 600 vs. 1000, ja vielä kuitenkin eri sukupolven mopoja niin olkoon. Kuitenkin, kyläajossa tuo rytkönen on kuitenkin kohtuu  
033102ass_1_prv.gif
:seestä. Sori vaan mut ihan oikeesti. Mulla on kokoa 180cm ja elopainoo 80kg+romut niskassa. Käjet halavaantuu kun ajaa karvarallia. Paino liikaa käsillä, ainakin mulle. Noh, minua ei hirveesti häiritte. Kyläajo ei oikein oo minua varten ja heti kun vauhti noisee tonne yli 100km/h niin voipi jo vähän puhua matka pyörästä. Paine käsivarsille hellittyy ja ajamisesta alkaa jopa tykkäämään. "Töyring"-mallin pleksi toimii ko. mopossa ihan hyvin. Ei ihmeemmin vauhdissa esim. rekat (siis vastaan tulevat EI ohi menevät  
tounge.gif
) riepottele.
Moottorin puolesta ihan ..tun hyvä. Paukkuja kuitenkin kohtuudella noin kestävyden kannaltakin. Väännöllä kiva ajaa ja äkkinäseltäkin onnistuu livakka valolähtö. Käsittääkseni tuossa moottorissa ei juuri lastentauteja ole enää ollu. Muistelen jonkun joskus kertoneen, että kytkimiä on putsailtu takuuseen kun ovat herenneet irroittamasta. Korjatkaa jos olen väärässä.

Eipähän tästä paljoa kukaan viisastunu, mut ite oon ollu kuitenkin tyytyväinen, loppupelissä. Ostin -03 pyöräni heinäkuun lopussa -05, 6tkm mittarissa ja syyskuun lopulla jäi seisomaan 10900km mittarissä. Ja sikalystiä oli joka metri
buttrock.gif

Juu karvaralliin tota en kyllä ole harkittemassakaan. Kyllä se tonne vikkelimmille mutkapätkille tulis käyttöön. Nuo kaks kommenttia nosti kyllä pisteitä kummasti.
Katsotaan nyt, tyydynkö kuites pienempään, ja toiseen merkkiin..
062802moto_prv.gif

Back