Sledgehammer
New member
Kertokaahan arvon raati heti ekana, miten paljon extraa tuosta factory paketista kannattaa maksaa. Ajan mopolla radalla, joten jotain iloa siitä varmasti olisi, mutta kun laitetaan vaakakuppiin hinta ja kilsat menee mielenkiintoiseksi. Esim NPM tampereen myymälässä olisi asiakkaan lukuun reilu 2tkm ajettu rsv1000r 7ke rahaan. Factoryt alle 20tkm ajettuna ovat samoilla nurkilla. Ehkä vähän kalliimpia. Ruotsistakin olen noita katsellut. 2tkm vs 20tkm on kuitenkin aika eri juttu. Ei se tavallinenkaan varmaan ihan kelvoton ole vai onko?! Millainen tuo on vastaavan kokoisiin ducateihin verrattuna ajaa? Lisäksi ihmetyttää noiden mopojen järisyttävä arvon aleneminen. Onhan se ostaessa jees, että saa uudenkarheaa halvalla, mutta mistä se mahtaa johtua... Lisäksi myyminen taitaa olla kuin alfojen kanssa. Aina tulee kuokkaan ja lujaa. No ei tällä voittoa ole tarkoitus tehdä, mutta vähän se painaa vaakakupissa.
Vaihtoehtoina lähinnä VTR SP 1/2 (sikakalliita ja pitävät hintansa)
Triumph Daytona 675
Ehkä 749 rukati... '
Kilvellinen ratalelu siis hakusessa.
Edit:
V*ttu tää foorumisofta on susipaska ja syvältä P*rseestä kun ei edes kirjoitusvirheitään pääse korjaamaan. V*TTU.
Vaihtoehtoina lähinnä VTR SP 1/2 (sikakalliita ja pitävät hintansa)
Triumph Daytona 675
Ehkä 749 rukati... '
Kilvellinen ratalelu siis hakusessa.
Edit:
V*ttu tää foorumisofta on susipaska ja syvältä P*rseestä kun ei edes kirjoitusvirheitään pääse korjaamaan. V*TTU.