• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

-05 speed triple

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xxx^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Xxx^

New member
Triumphin sivut

Toi perä on kyllä "härski" ja näkyy paukkuakin olevan sopivasti.
huuuummmmm...ja tohon sittä kapan laukkusarja sika iso plexsi jne..  
033102bebe_1_prv.gif

Verrattuna "vanhaan" tripleen,tuo uusi on meikäläisen mielestä,ainakin kuvien perusteella.....muotoilultaan epäonnistunut..ts.ruma.
Miltä se sitten luonnossa näyttää,onkin ehkäpä toinen tarina.
summa summarum:ei hyvä.  
crazy.gif

Ensin aluksi olin samaa mieltä: ruma.
Tovin tuota tuijoteltua alkaa kokoajan enemmän
mielyttämään. Nykyisin jo mielestäni upea!
062802jumpie_prv.gif

Mun silmääni ihan siisti peli, tai siis ainakin omassa kategoriassaan ihan ykkönen...jos tuon tyylisestä prätkästä siis tykkää
wink.gif

Hakkaa kirkkaasti vastaavat monsterit ja puuellit jne.
wink.gif

Mut makuasioitahan nämä taas on, ettei vain aleta riitelemään
wink.gif

En pitänyt ensisilmäyksellä. Nyt alkaa jo tottumaan. Kohta varmaan jo pidänkin.

Tuo peräsysteemi (kilpiteline/kurakaari) pilaa koko pyörän. Kuuleman mukaan sen saa kumminkin ihan ruuvaamalla irti, eikä tarvitse sahailla, joten pisteet siitä suunnittelijoille.

Uusi gixxerihän se sinä ylhäällä....tosin katteet purettuna-
kyllä on komia...
wink.gif
tounge.gif

Sattuipa tulemaan vastaan pari uutta kuvaa Triplestä. Trumpan sivuilla näkyvä keltainen värivaihtoehto taitaakin todellisuudessa olla tuollainen kultaan vivahtava metalliväri ja seat cowl täydentää perää kummasti.

eka kuva
toka kuva

Sanokaa mitä sanotte. Mä lähden kiskalle hakeen ässä-arpaa käsirahan toivossa..    
wink.gif

Sattuipa tulemaan vastaan pari uutta kuvaa Triplestä. Trumpan sivuilla näkyvä keltainen värivaihtoehto taitaakin todellisuudessa olla tuollainen kultaan vivahtava metalliväri ja seat cowl täydentää perää kummasti.

eka kuva
toka kuva

wink.gif
Voi jeebus millainen viritelmä tuo takalokasuoja on. Olisivat pistäneet samantien siipimuttereilla kiinni että sen saa irti mitään työkaluja.
Ei kyllä ole insseillä ollut edes yritystä saada lokasuojasta siedettävän näköistä.

Ja hitonko takia vilkut on pitänyt tumpata kiinni just tuohon lokasuojaan. Lokarin irroittaminen olisi helppo juttu, mutta minnekkäs nuo vilkut askartelee kiinni.

eka kuva
toka kuva

wink.gif
Voi jeebus millainen viritelmä tuo takalokasuoja on. Olisivat pistäneet samantien siipimuttereilla kiinni että sen saa irti  mitään työkaluja.
Ei kyllä ole insseillä ollut edes yritystä saada lokasuojasta siedettävän näköistä.

Ja hitonko takia vilkut on pitänyt tumpata kiinni just tuohon lokasuojaan. Lokarin irroittaminen olisi helppo juttu, mutta minnekkäs nuo vilkut askartelee kiinni.
Minivilkut kaupasta... ne saa kätevästi kiinni melkein minne vain (itelläkin kiinni nippusiteellä  
biggrin.gif
)

Verrattuna "vanhaan" tripleen,tuo uusi on meikäläisen mielestä,ainakin kuvien perusteella.....muotoilultaan epäonnistunut..ts.ruma.
Miltä se sitten luonnossa näyttää,onkin ehkäpä toinen tarina.
summa summarum:ei hyvä.  
crazy.gif
Samaa mieltä!

Vanhassa triplessä on jotain todella persoonallista ja kaunista!
inlove.gif

Uusi sen sijaan on monsteri/puuelli -kopio, ts. alkuperäinen persoonallisuus on mielestäni kadonnut...

Taitaa kommenteista päätellen käydä vanhalle triplelle vähän kuten 748:lle ducatille, eli hinnat ja kysyntä lähtee nousuun uuden mallin myötä?!

Eli pitäisiköhän tässä itkeä vai nauraa?
nixweiss.gif

Kyllä toi uus tripla ainakin mun silmään näyttää ihan söpöltä. Varsinkin jos tuota perää pikkusen vielä siistii...

Noh, ainakaan tohon ei ihan heti pultata mitään kolmen jättilaukun tellinkejä, tai edes pienempää
biggrin.gif

eka kuva
toka kuva

wink.gif
Voi jeebus millainen viritelmä tuo takalokasuoja on. Olisivat pistäneet samantien siipimuttereilla kiinni että sen saa irti mitään työkaluja.

Osta hylsäsarja. Ja käy leikkauksessa jos työkalut ei pysy kädessä.

Ja jos olet niin köyhä ettei sinulla olisi varaa niihin 5 miljoonaan billet kilpi-telineeseen mitä tuohon tulee myyntiin niin opettele pokkaamaan rosteria.

Samat sanat. Ei tuo uus malli ole vieläkään miellyttänyt silmää vaikka kuinka oon katellu. Vanhempi parempi. Jämpti on näin.
cool.gif

Back