• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

07 R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.M
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

T.M

New member
Kuvia
kuvat oli joku löytänyt canadan yamaha-sivujen hakemistosta vaikka kuvat ei sivuilla esillä ollutkaan. Virallinen julkaisupäivä on 9.10.

No ei kyllä miellytä silmää....
confused_orig.gif

Puna musta oli aika tyylikäs
smile_org.gif
Harmi kun ei ollu kuvaa takaa päin, ni ois nähny millaset putket ym.

Mikähän tossa on, minäkin vannoutunut jammu-setä, mut ei toi rykkönen enää oo niin siisti. Alkaa kikserit näyttää jo pikkuhiljalleen paremmilta.
Tosin en oo kyllä nyt sen takia kikseriin tai ylipäänsä mihinkään vaihtamassa
033102beer_1_prv.gif

Vähän kuitenkin haiskahtaisi photoshopilta?!?

Jos on oikeasti tuollainen, niin ihan hyvän näköinen tuo on. Itse ottaisin punaisena
smile_org.gif
!

Näyttää siltä että nää pyörät vaan rumenee vuosi vuodelta. Oon varmaankin jämähtänyt vuosituhannen vaihteeseen mutta kyllä silloin esim. tuo r1 oli paljon hienomman näköinen.

Jos on aidot kuvat, niin hienoa. Putket penkin alla, hieno, ärhäkkä keula ja värit toimii. Kyllä tämä on hienoin R1.
062802jumpie_prv.gif

Näyttää ihan joltain Fasulta, johon o lisäilty huonolla maulla jotain markan tarvikemuovikilkkeitä.

Perseestä kandeis laittaa kuvia, ku takaapäinhän näitä yleensä suurin osa kanssakulkijoista kattelee...

Edestäpäin tuo on yksi hienoimmista pyöristä, mutta sivuprofiililtaan aika plassu... Esim CBR on mielestäni hienompi muuten... Mut kyl mä voisin tollasen ottaa jos rahaa olis ylimääräistä!
buttrock.gif

Perä on tyylikkäämpi (ainakin näissä kuvissa) kuin vanhemmassa mut en ymmärrä tuota valmistajien villitystä tehdä noista sivukatteista jotain ihme härpäkkeitä. Ei oiken sytytä mut ei pahakaan.

Kyllä Tuo minun mielestä on ainaski 100kertaa hienompi ku uus k7 giksutin
033102bebe_1_prv.gif
Kyllä mulle maistuis kans toi puna/musta jos kuvat vaan on oikeita
nixweiss.gif

Back