-07 XX ja putket, Akra vai Devil?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NinjaXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NinjaXX

New member
Eli siis uus mopo tulos tos kevään korvessa, siis jos ees kevättä on tulos näil keleil
omg.gif
Suora kesä se tulee
wink.gif

Ja asiaan.... Oulusta (+270km) sais 1500 Devilin slipareilla ja Seinäjoelt (+60km) Akran slipareil 1500 eemelii.
Niin ja ei kyse vaan slipareist vaan samaan hintaan PC+K&N suodatin + säätö penkis!!!
Hitto ku ei tierä kumman laittais? Sementti tietty eherottaa jotta Devil ja olen samaa mieltä... Saispahan Oulus kaverilla kahveet juotua siit hyvästä
tounge.gif
Siis Seiniksel ei ollu Devilin myyjää
nixweiss.gif

edit:mä
 
Jos pitäs pelkästään merkeistä valita niin en harkitsiskaan deviliä onhan akrapovik sentään aika paljon arvostetumpi. Ite ottasin akran.'

edit: Eikö seinäjoella ole vielä se viisaampi penkkikin ?
 
Eikös se tuu kalliimmaksi laittaa 2x slipari kun vaihtais koko putken ja olis vaan yks ulostulorööri? Näin ainakin jotkut on tehneet ja sanoivat että halvemmaksi tulis. Muistaakseni kyllä keskiseisontatuen joutuu uhraamaan.

Painonsäästökin on vissiin aika huomattava.
 
Seinäjoella Deviliä myy maakunnanauto eli paikallinen toyotan liike. Devilin vaimentimet on ainakin tehontuoton kannalta yks parhaita vaihtoehtoja.
 
Ei ainakaan aikasemmin ole ollut mitään merkitystä tehon suhteen kunhan vaan on läpivirtaavat vaimentimet, on sitten merkki mikä tahansa. Enemmän vaikuttaa kone kohtaset erot... on muuten aika huomattavia eroja ihan samanlaisissa pyörissä. Kokoputkistossa sitten on eroja miten primääriputket on taivuteltu ja miten pitkät ovat. Jos ei muuten niin vakiopöntöistä vaan sisuskalut pois ja tekee niistä läpivirtaavat niin ei ainakaan tule liian avaraa pakosarjaa jos ei ole muuta laitettu ku noi tavalliset, joillain hävinnyt viimisetkin väännöt/tehot kun laitaneet kokoputkiston "vakio" pyörään. Yli mitotetusta putkesta ei kuitenkaan ole kaikissa tapausissa hyötyä  
tounge.gif

Kahden putken poistaminen kyllä keventää pyörää huomattavasti.
 
Nimenomaa, jos vaihdat pelkät sliparit niin sitte ei ole kyllä merkillä paljoo väliä. Kaikki ne on samanlaisia "huiluja" kuitenkin. Vielä en siis lähtis akralla jeesusteleen, kokoputket sitten erikseen...  
wink.gif
XX.n ja muihinkin ns. raskaan näkösiin vempeleisiin (Busa...) toi tuplaputkihässäkkä sopii mielestäni paremmin kuin toispuoleinen viritelmä... Makuja tietysti monia.
 
Ehdottomasti Yoshimura SS 4-2-1 full system+ PCIII+K&N, toimii ja lähtee...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif
Ja koska Ouluun noin lyhyt matka, niin Bikefox on ehdoton asiantuntija näissä hommissa.
smile_org.gif
bowdown.gif
 
Pistä vaan kokozydemi, jo perstuntumalla huomaa eron kun antaa kaasua..
smile_org.gif


Silmä tottuu nopeesti ulkonäköön ja painoakin säästyy jonkun verran, lisäksi sporttisempi ulkonäkö ainakin omasta mielestäni.
buttrock.gif
 
Ei ainakaan aikasemmin ole ollut mitään merkitystä tehon suhteen kunhan vaan on läpivirtaavat vaimentimet, on sitten merkki mikä tahansa. Enemmän vaikuttaa kone kohtaset erot... on muuten aika huomattavia eroja ihan samanlaisissa pyörissä. Kokoputkistossa sitten on eroja miten primääriputket on taivuteltu ja miten pitkät ovat. Jos ei muuten niin vakiopöntöistä vaan sisuskalut pois ja tekee niistä läpivirtaavat niin ei ainakaan tule liian avaraa pakosarjaa jos ei ole muuta laitettu ku noi tavalliset, joillain hävinnyt viimisetkin väännöt/tehot kun laitaneet kokoputkiston "vakio" pyörään. Yli mitotetusta putkesta ei kuitenkaan ole kaikissa tapausissa hyötyä  
tounge.gif

Kahden putken poistaminen kyllä keventää pyörää huomattavasti.
Olet aivan oikeassa sen suhteen että ei ole mitään merkitystä tuleeko slipareilla esim. 5hv tai 6hv lisää, ei sitä hevosvoiman eroa kukaan huomaa. Deviliä ei kuitenkaan mielestäni kannata heti lytätä, vaikka sillä akralla saattaa nakkikopilla respectiä enemmän saadakkin. Jonkinmoisia eroja tehon kannalta on noissa slipareissakin ja devil taitaa siinä suhteessa olla parhaimmasta päästä.
 
lisäksi sporttisempi ulkonäkö ainakin omasta mielestäni.
Jos bläkkärissä on kolmen laukun teline, siitä ei saa oikein sporttisen näköistä mitenkään.

Jos ei, niin sitte ääni kokoputkelle täältäkin.

Omaan bläkkäriin tuota myös harkitsin, mutta ainakin nyt tuntuu että mieluummin sijoitan rahan kesällä vaikka saksalaiseen olueen, tms.
 
Delkevic pakosarja ja Cobran pöntöt niin saat tehoa ja näköä....itsellä ei mitään kokemuksia tosta yhdistelmäst...
withstupid.gif
 
Itse hommasin Devilin pöntöt, tykkäsin ja tykkään edelleen tuplaputkista. Mutta makuasia...

Totta, että akralta koko putkisto tulee halvemmaksi kuin 2 x slipari. Jos eivät nyt sitten ole viimeaikoina päivittäneet hintoja. Epäilen...
 
Katsastapas www.ebay.de siellä oli ainakin tänään myynnissä sekä Akran kokoputkisto titaanipöntöllä että hiilikuitusliparit, sliparit oli uudet ja jotai alle 500 €. Kokoputki käytetty ja hinta tänään oli alle 200€. Luulis menevän jo.  
tounge.gif


Edittii: sliparit: <a href="http://cgi.ebay.de/AUSPUFF-AKRAPOVIC-CARBON-SLIP-ON-HONDA-X11-CBR-1100-XX_W0QQitemZ110076969231QQihZ001QQcate
goryZ49773QQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">http://cgi.ebay.de/AUSPUFF....iewItem</a>

putkisto: <a href="http://cgi.ebay.de/Auspuffanlage-4-in-1-fuer-Honda-CBR-1100-XX-Typ-SC-35_W0QQitemZ160071865679QQihZ006QQcateg
oryZ49773QQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">http://cgi.ebay.de/Auspuff....iewItem</a>
 
Mopottimessani on Devilin kokoputkisto ja äänet on aika makeet, siis rivinelkuksi. Penkitetty 164,5 hp, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Itse mietin samaa, että tuohon mopottimeen sopisi paremmin 2 pönttöä, mutta ei tuo oikestaan pahalta näytä yhdelläkään.
 
Joo, se on uskomatonta tuo "kahden pöntön kaipuu"..
crazy.gif
..kokoputkistolla vielä saadaan paremmin tehon nousua ja vääntöalueen parannusta aikaan, ei ole "melua tyhjästä"..
biggrin.gif
..helpottaa osaltaan prätkän pesemistä myös.
 
Back
Ylös