• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

-07 XX ja putket, Akra vai Devil?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NinjaXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mopottimessani on Devilin kokoputkisto ja äänet on aika makeet, siis rivinelkuksi. Penkitetty 164,5 hp, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Itse mietin samaa, että tuohon mopottimeen sopisi paremmin 2 pönttöä, mutta ei tuo oikestaan pahalta näytä yhdelläkään.
Paljos tollanen oikeen vaati euroja.. Devil ois kyl jees... eikä ne niin tavalliset kuin nää jossit ja akrat
033102bebe_1_prv.gif

Mopottimessani on Devilin kokoputkisto ja äänet on aika makeet, siis rivinelkuksi. Penkitetty 164,5 hp, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Itse mietin samaa, että tuohon mopottimeen sopisi paremmin 2 pönttöä, mutta ei tuo oikestaan pahalta näytä yhdelläkään.
Paljos tollanen oikeen vaati euroja.. Devil ois kyl jees... eikä ne niin tavalliset kuin nää jossit ja akrat
033102bebe_1_prv.gif
Eipä oo hinnasta mitään tietoa ku oli paikoillaan ostaessa...

033102bebe_1_prv.gif
kaivat vaan niitä alimmaisia...ettei hometu
033102bebe_1_prv.gif

Oli Yoshi tavallinen tai ei, niillä kilkkeillä BW:n penkissä 174 hv kampuratehoa.
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

033102bebe_1_prv.gif
kaivat vaan niitä alimmaisia...ettei hometu
033102bebe_1_prv.gif
crazy.gif

Oisko jollain kuvii laittaa taikka linkkiä XX yhel röörillä, näkis vähän et milt näyttäis
idea3.gif

Emmä niistä ulkonäköseikoista niin tiedä, joku äidistä joku tyttärestä. Mopo kyllä kevenee (akran) täysröörillä reilusti, ja yläpäähän tulee tehoa .. pelkällä .. kun piti se Powercommanderikin laittaa mutku ei ollu rahaa ja sit se jäi.. Ei oo teho loppunut reilulla (yli) kuormalla rekan ohi ylämäkeen näinkään, kun antaa kierroksia. Se on kukkunut tossa noin jo pitkempään, niin että en taida muuttaa, paitsi jos saisin halvalla
wink.gif
pc2:n jostain.. Hieman pehmeni kaasuun vastaaminen (muistaakseni), mikä mutkavedossa oli myös miellyttävää.

Kuin sul on noin ulkona toi änkkäri? Mulla Yoshi paljon sisemmällä, toki siinäkin pieni säätövara.
smile_org.gif

Juu ei tuu mun mopoon yhtä putkea vaan kaks. Joko Devil taikka Akra
033102beer_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Näin se vaan on et tykkään enempi tyttärest
033102bebe_1_prv.gif

Eikös herraXX Pohjan kunnasta laittanut kunnon sliparit kokeeksi? Projektia ei ole tiedonjanoisille raportoitu, paitsi kertoi hän , että naapuri ei tykänny mitenkään ihan sikana..?
biggrin.gif

Mihin päädyit?

Back