• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

-07 XX ja putket, Akra vai Devil?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NinjaXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko jollain kuvii laittaa taikka linkkiä XX yhel röörillä, näkis vähän et milt näyttäis
idea3.gif
http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/thumbnails.php?album=542

Tuolla kolme kuvaa omasta mopottimestani.
Hyvän näkönen toi peräpää, mistäs hommasit? Oliko toi takavalo/vilkku-paketti tossa undertrayssa valmiina?

Oisko jollain kuvii laittaa taikka linkkiä XX yhel röörillä, näkis vähän et milt näyttäis
idea3.gif
http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/thumbnails.php?album=542

Tuolla kolme kuvaa omasta mopottimestani.
Hyvän näkönen toi peräpää, mistäs hommasit? Oliko toi takavalo/vilkku-paketti tossa undertrayssa valmiina?
Nuo kaikki kilkkeet oli paikoillaan mopottimessa kun sen ostin. Vielä en ole omia virityksiä tehnyt...

Entinen omistaja on pitänyt tarkkaa kirjaa kaikesta tekemisestään ja pitänyt kuititkin tallessa. Undertray on ostettu Kanadasta Mototeckiltä ja paketti on sisältänyt valot ja vilkut. Maksettavaa on kertynyt pikkasen vajaa 400 euroa.

Mjaa... ilmeisesti minivilkut (pyöreät) on lisätty undertayn omien lediviiruvilkkujen lisäksi vielä jälkikäteen.

Miksi tuplaäksään pitää vaihtaa putket. Eikö tehoja ole riittämiin?
nixweiss.gif
Tehoa on enemmän kuin tarpeeksi normaalikäyttöön. Ja rata-ajoon löytyy parempiakin mopottimia.

Minä en uhraisi euroakaan rahaa pienen (=alle 10%) merkityksettömän tehonlisäyksen vuoksi. Jos ja kun haluan äänet moottopipyörälle kuuluvaksi niin se kyllä hoituisi poraamalla äänenvaimentimien takalaippaan esim 10 mm reikiä.

Mun ostoksessani oli valmiina kokoputki ja harkinnassa on sen vaihtaminen vakioputkiin, jotta saisin puuttuvan keskiseisontatuen takaisin. Tai sit asennan jo aikaa sitten hankkimani ketjurasvarin paikoilleen. Tai jotain... ehkä
cool.gif

nixweiss.gif
Tehoa on enemmän kuin tarpeeksi normaalikäyttöön. Ja rata-ajoon löytyy parempiakin mopottimia.

Minä en uhraisi euroakaan rahaa pienen (=alle 10%) merkityksettömän tehonlisäyksen vuoksi. Jos ja kun haluan äänet moottopipyörälle kuuluvaksi niin se kyllä hoituisi poraamalla äänenvaimentimien takalaippaan esim 10 mm reikiä.

Mun ostoksessani oli valmiina kokoputki ja harkinnassa on sen vaihtaminen vakioputkiin, jotta saisin puuttuvan keskiseisontatuen takaisin. Tai sit asennan jo aikaa sitten hankkimani ketjurasvarin paikoilleen. Tai jotain... ehkä
cool.gif
Kyllä keskituen voi laittaa yksirööriseenkin, mulla on ollut aina paikallaan. Tosin siihen pitää hitsata pätkä lattarautaa, että se ottaa kiinni alalinkkuun eikä ketjuihin. Se latta kannattaa vielä hiukan muotoilla mutkalle, että jää hyvä käyntivara ketjuille. Halpa ja toimiva ratkaisu.

nixweiss.gif

cool.gif
Mun edellisessä XX:ssä oli Akran 4-2-1 täysränni hiilaripöntöllä. Myös keskituki oli paikallaan. Keskitukeen oli hitsattu M10 ruuvi sopivaan kohtaan rajoittimeksi ja toimi kuin junan vessa. Hyvin simppeli modi, mutta vähän vaikee speksata ilman valokuvaa tuon enempää.
Nykyisessä on Yoshin 4-2-1, jossa on keskituen vaatimat rajoittimet itsessään, eli edelleen toimii. Niin mitä hyötyä 4-2-1 rännistä? No, tehoja pikkusen lisää, paino putoo tuon pikkusen yli, tai ali 10kg, riippuen vähän putkesta. Lisäksi ketjut ja rattaat on huollon kannalta paremmin hollilla kun ei oo sitä originaalia kanuunan piippua eessä. Äänethän ei oo mopossa niin kauheen tärkeet...  
cool.gif

Kaupasta tuskin menisin noita uusina ostaan, mutta kun on tulleet aina mopon mukana, niin ei muuta kun PC2:sta eteen (siis -99 & 00 malleissa) ja penkkiin..

Ai keskituen saa paikoilleen modifioimalla sitä hiukan, kiitos tiedosta. Eli putki saa jäädä paikoilleen, kestän kyllä kakistelematta noi muhevat äänet ja pienen tehonlisänkin
cool.gif

Eli on hankittava jostain toi keskituki, tarjotkaa jos jollain sattuu sellainen olemaan joutilaana.

Hep,

onkos kukaan kokeillut noita blackbird.fi:n kauppaamia Cobra-röörejä? Hinta ei näyttäis päätä huimaavan. Mulla on -05 XX ja vähän on ollut harkinnassa josko alkais investoimaan turhiin lisukkeisiin :-)

/Pentti

lisäksi sporttisempi ulkonäkö ainakin omasta mielestäni.
Jos bläkkärissä on kolmen laukun teline, siitä ei saa oikein sporttisen näköistä mitenkään.

Jos ei, niin sitte ääni kokoputkelle täältäkin.

Omaan bläkkäriin tuota myös harkitsin, mutta ainakin nyt tuntuu että mieluummin sijoitan rahan kesällä vaikka saksalaiseen olueen, tms.
Eikös niitä sporttisen näkösiä&äänisiä pyöriä saa suoraan kaupasta? Säästyneillä putkirahoilla sammuttaa jo isommankin janon
033102beer_1_prv.gif

ja virityshän on onnistunut jos tehonlasku alle 50%
wink.gif

uusi mp-maailma lukuun.siinä on testiä noistä pöntöistä.ei ainakaan tehonlisäyksen toivossa niitä kannata ostaa.ääni antaa mou..... käsityksen voimasta.no saattaahan ne eri malleissa pelittää paremminkin?
confused_orig.gif

uusi mp-maailma lukuun.siinä on testiä noistä pöntöistä.ei ainakaan tehonlisäyksen toivossa niitä kannata ostaa.ääni antaa mou..... käsityksen voimasta.no saattaahan ne eri malleissa pelittää paremminkin?
confused_orig.gif
omg.gif
Häh olihan Akra paras kuiteski
tounge.gif
Joten kait sille linjalle kallistun ku on viel noinki lähellä. 2xhiilari pöntöt tänne kiitos
tounge.gif
Vaiko Devil saakeli et siin ois namut äänet
inlove.gif

Tarviiko sitä kerpele kuiteski ajella Ouluun kahveelle et saa ääntä pyörään
bowdown.gif
Ai niin tehoja vai
crazy.gif
hitto ku ei osaa kaikkea ees käyttää
mad.gif
Betongin Mille kyl säväytti sen verta et ei eiku Ouluun kuiteski, vai häh
033102bebe_1_prv.gif
Akra on kuiteski hiukka liian tuttu
biggrin.gif
Noooh ens viikol ollaan viisampia ku saadaan kyselyt aikaseks... siis neton neton netto hinta
033102bebe_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

confused_orig.gif
Sanoivathan itsekkin siinä tekstissä et suzuki oli ehkä väärä valinta testiin, jo valmiiksi toimivan alk.peräisen putkiston takia. Olisiko tilanne ollut toinen jollain muulla pyörällä?
baaa.gif

Kenelläkään suositella pajaa (jokin muu kuin BW) pk-seudulla jossa asennus ja penkitys onnistuisi.

Viaber Järvenpäässä. On ammattitaitoinen kaveri, käytin omaani siellä kolme kertaa kesän ja syksyn aikaan. Antaa aina neuvoja, jos haluut itse hoitaa asennukset ja säädöt, voi tietty ne tehdä sun puolestaskin. Ja penkki siellä on ilmeisesti hiukan realistisempi kuin esim.BW:llä. Linkki sivuille.

Viaber Järvenpäässä. On ammattitaitoinen kaveri, käytin omaani siellä kolme kertaa kesän ja syksyn aikaan. Antaa aina neuvoja, jos haluut itse hoitaa asennukset ja säädöt, voi tietty ne tehdä sun puolestaskin. Ja penkki siellä on ilmeisesti hiukan realistisempi kuin esim.BW:llä. Linkki sivuille.
Kannattanee vaan sitten heti soitella ja varailla aikaa, on meinaan pikkasen suosittu mies noissa hommissa  
wink.gif

Akran SP-hiilari sliparit tuli sit laitettua, taikka ei viel ku vast 29.5 sai ajan,asennus/penkitys. Tänään oli tullu Seinäjoelle. Siis PC+K&N+ Akran hiilari pöntöt.. laitan kuvii ku saa hontaan kii ne
062802moto_prv.gif

No niin nyt on Akrat
asennettu ja meteliin ollaan tyytyväisiä
tounge.gif
Tosin luulin et tulee ne SP:n uudet mallit sellaset kulmikkaat mut menee noi ovaalitki
062802moto_prv.gif

Back