• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1-os.nahkapuku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PATA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kengurun nahka ei veny käytössä, eli paree olla sopiva heti alkuunsa.
Kyllä se kenguru venyy siinä missä muutkin. Itselläni aluksi hiukan piukka yksosainen kenguru-Berik ja nyt jo on väljää kesän käytön jälkeen joka paikassa. Kuski on pysynyt samankokoisena.. Puku on ollut päälläni 29 päivänä. Ihan hyvä puku ollut silti.. Jos ratailuun sitä ostaa ni reikiä paljon että pysyy viileenä ja titaanisuojat on kans hyvät. Ei sillä nahan matskulla oo niin merkitystä..

http://www.students.tut.fi/~siivonen/titaania.jpg

-Lauri
Ei kyllä minun puku ole venynyt, kuskin ei parane pahemmin lihoa ensi kesäksikään. Notkistunut sentään vähän on.

Kenguru ei veny samalla tavalla kuin lehmän nahka, muokkautuu toki hieman. Harva puku on 100% kengurun nahkaa, Berikiltä en löytänyt kuin 30% kengurun nahkaa olevan puvun, joten se 70% lehmää selittänee Lauri_S:n puvun venymisen.

Kenguru on kevyempää ja kulutuskestävämpää kuin lehmän nahka, ja  myös kalliimpaa.

Kenguru ei veny samalla tavalla kuin lehmän nahka, muokkautuu toki hieman. Harva puku on 100% kengurun nahkaa, Berikiltä en löytänyt kuin 30% kengurun nahkaa olevan puvun, joten se 70% lehmää selittänee Lauri_S:n puvun venymisen.

Kenguru on kevyempää ja kulutuskestävämpää kuin lehmän nahka, ja  myös kalliimpaa.

Enpä ole 5831 tuoteselostusta niin tarkasti tutkinut että monta prosenttia on kengurua. Heidän nettisivuillaan ei tuota lukenut. Tasaisesti se joka paikasta on venynyt kuitenkin. Kulunut myös.. Ei ole esim toinen jalka pidempi kuin toinen tai yksi osa enemmän kulunut kuin toinen. Voi toki olla, että saumat on hiukan löystyny käytössä ja istuvuus parantunut ja sitä kautta tullu löysemmäksi. Ei se siis mitenkään massiivisesti venynyt ole. En näkisi kuitenkaan kannattavana sijoittaa ylimääräisiä euroja siihen kengurun nahkaan.. Ei sillä kovempaa pääse
smile_org.gif

Kevyt tuo on kylläkin ja suojaa hyvin kaadoissa. Suosittelen kyllä lämpimästi noita titaanivahvistettuja berikkejä ja miksei arlen nessejä kun käsittääkseni samasta puljusta tulevat. Pääasia että puku istuu päälle ja on mukava pitää. Selkäpanssarin kanssa siis myös.

-Lauri

Motoin.de sivuilta bongasin tuon tiedon. Ja samalla korjaan itseäni, Berik 5830 näyttäisi olevan 60% kengurua.

Lisää vauhtia ei kengurulla varmasti saa
smile_org.gif

Motoin.de sivuilta bongasin tuon tiedon. Ja samalla korjaan itseäni, Berik 5830 näyttäisi olevan 60% kengurua.

Lisää vauhtia ei kengurulla varmasti saa
smile_org.gif
Kengurunkin saa halvalla, lehmän vielä halvemmalla ja jotain muutakin

http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=2&id=29079

Hinnoista voi päätellä onko kyseessä bisnes, eli vastaus kielteinen. Sen kun raahautuu hakemaan ja tavaraa lähtee vähintäänkin järkevään hintaan. Espanjasta voi tosin saada varmaan ilmaiseksi, en tiedä.

Osta PATA multa pois puku. Spyke Race Hunter kokoa 54. löytyy tuosta myyntipalstalta. ei oo kallis.
biggrin.gif

Moi !
Nyt on puku hankittu spyke devil rac tuli hankittua kaikkien hikisten sovitusten jälkeen  
smile_org.gif
Huomioikaa koneliike Kärkkäinen/Nukari,kun hankitte varusteita suosittelen kysymään  
buttrock.gif

Hanx:n Daytonalla olen päristellyt motoa. Lippoja varmaan toistakymmentä asfaltilla ja hiassa vasta pieni reikä, melko kestävä siis. Puku kestää enemmän kun mies, tuli kokeiltua
wink.gif

Suojat ei mielestäni ole hääppöiset, onneksi kokoja löytyy 64-saakka, mahtui vielä suojapaita ja crossipolvarit alle.

Kaveri tilasi puvun tuolta gimotosta puku oli mallia vt6 ja hinta kaikkineen 980e.Puku tehtiin mittojen mukaan toimitus oli nopea 2-3 viikkoa siis paikka on ok

Kengurun nahka kastuttuaan ja kuivuttuaan ei muutu samanveroiseksi "korpuksi" kuin lehmännahka.

mistäs löytyisi etelä suomesta nahkapuvun muokkaaja, housuja pitäisi vähän modifioida.

aikaisemmin tmi anneli suomi forssassa teki mittapukuja ja korjaili valmiita, tietääkö kukaan vieläkö hän on voimissaan?

mistäs löytyisi etelä suomesta nahkapuvun muokkaaja, housuja pitäisi vähän modifioida.

aikaisemmin tmi anneli suomi forssassa teki mittapukuja ja korjaili valmiita, tietääkö kukaan vieläkö hän on voimissaan?

Nahkakatti vantaalla on noita nahkahommia mulle tehnyt. kotisivu Soita ja käy näyttämässä mitä pitää tehdä niin selviää hintakin. Suosittelen

Nahkakatti vantaalla on noita nahkahommia mulle tehnyt. kotisivu Soita ja käy näyttämässä mitä pitää tehdä niin selviää hintakin. Suosittelen
voipi olla että kannattaa ensin soittaa kannattaako tuoda näytille..

"NahkaKatilla juhlavuosi päättyy hieman aikaisemmin, kun jään äitiyslomalle 5.12.2008"

Onko muita paikkoja? mulla olis pari korjausta vaativaa pukua.

"NahkaKatilla juhlavuosi päättyy hieman aikaisemmin, kun jään äitiyslomalle 5.12.2008"

Ups, olisi varmaan pitänyt ensin lukaista itse noi sivut
smile_org.gif
. Edellisen puvun korjasi tuhattaituri tikkurilassa. Sieltäkin sai hyvää palvelua.

Ups, olisi varmaan pitänyt ensin lukaista itse noi sivut
smile_org.gif
. Edellisen puvun korjasi tuhattaituri tikkurilassa. Sieltäkin sai hyvää palvelua.
+1 Tuhattaiturille myös täältä. Paikka missä hinta ja laatu kohtasivat nahkojen korjauksessa...

Back