Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollasta tavaraverkko satulan alta systeemiä olen käyttänyt jo monena kesänä. Eikä ole edes käynyt mielessä etteikö pysyisi kapsäkki mukana.Unessa keksin ja aamulla toteutin:
Takaistuin (tai suoja) irti, tavaraverkko sen alle, suoja tai penkki napskiinni, taakka takapenkille (on se parempi, ettei muovi saa skraaduja) ja koukut yhteen.
Toimii tuommoisille repun kokoisille kuormille. Lisävakautta voi viritellä sitten erilaisilla mustekalavirityksillä.
Luulen, että TommoKen vinkki viritti aivoni vastaanottamaan tämän näyn. Tattis.
Mut jurooppaan pitää kuitenkin varmaan hommata bags-connecitooni.
Mulla on yleensä avaimet, känny, lompsa ja ylimääräisiä korvatulppia "tavaratilassa", ei ole ollu ongelmia.Olisiko jollain kokemusta, voiko siinä 1098:n seat cowlin alla kuljetella pieniä tavaroita (kännykkä, lompakko yms.) ilman, että tarvitsee pelätä niiden tuhoutumista kuumuudessa? Olisi paljon mukavempaa kuljetella niitä jossain muualla kuin taskussa ja tankkilaukusta en niin kauheasti välitä.
Noita tankkibokseja saa tosi pienenäkin,mulla on iltakeikkoja varten sellainen IXS:n 20x15 senttinen magneettikiinnityksellä oleva pikkuboxi johon mahtuu juuri puhelin,lompakko,sätkät,avaimet ym.pikkutilpehööri.Maksaa jotain 20 25 euroa.Voi napata mukaan kun käppäilee kahville.Olisiko jollain kokemusta, voiko siinä 1098:n seat cowlin alla kuljetella pieniä tavaroita (kännykkä, lompakko yms.) ilman, että tarvitsee pelätä niiden tuhoutumista kuumuudessa? Olisi paljon mukavempaa kuljetella niitä jossain muualla kuin taskussa ja tankkilaukusta en niin kauheasti välitä.
Onkos tästä Bags Connection rearbag takalaukusta kokemuksia, sopiiko 1098:iin? Lähinnä mietityttää, miten sen saisi kiinnitettyä järkevästi taaksepäin, eteenhän sen saanee jalkatappeihin kiinnitettyä...Jos taas vähempikin riittää, niin niiltä löytyy myös Rearbag, tilavuus 25 - 38 L, ovh. 133 €
Tässä "laajennettuna":
![]()
Ja sen mitat:
![]()