• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

10r vai Blade?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grandi67
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

grandi67

No perkele
Niin...Rykkönen ostetaan ens viikolla pois ja kiire olis saada uus peli tilalle,kun toi ratakausikin painaa päälle ja kausikortti on hommattu.
Elikkä Mulla olis tässä vaihtoehtoina tällä hetkellä- 2006 Blade sekä 2006 10r,alle 25 000 ajettu kumpikin.Molemmissa luistokytkin,mikä on yks ehto pyörälle. Elikkä mielipidettä,kumpi sopivampi.Tulossa n.15 ratapäivää ,sekä 10-15 tonnia tourinkia
062802moto_prv.gif

Kyllähän se mulla RepsLOL väreissä olevan Hondan kannalla hiukka on. Mutta onko Kawa oikeesti enempi huollon tarpeessa,kuin muut japsi kilokyykyt.Raakuuttahan siinä kyllä on
crazy.gif

Honda. Miellyttävämpi ajaa radalla kuin repivä Kawa. Muutenkin edistyksellisempi laite tuolloin.

Kannattaa katsoa onko 24tkm venojensäätö tehty (ja ylipäänsä 24tkm iso huolto). Säästää siinä satoja euroja jos on tehty (ellei sitten itse tee).

Tuossa on myös mallit uudistuneet eli onhan varmasti 2006 malleja eikä ylivuotisia.

Kannattaa katsoa onko 24tkm venojensäätö tehty (ja ylipäänsä 24tkm iso huolto). Säästää siinä satoja euroja jos on tehty (ellei sitten itse tee).

Tuossa on myös mallit uudistuneet eli onhan varmasti 2006 malleja eikä ylivuotisia.
Juu,kynnyskysymys onkin kawassa se venojen säätö,ja et se on tosiaan tehty.Ja mopot joita katselan ovat 06 malleja,putket penkin alla.Onneks helppo erottaa tumpelonkin ylivuotisesta
idea3.gif

Back