Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletkos varma noista tehoista? Minulle on jäänyt käsitys, että 1100 G oli matalampitehoinen kuin F, taidettiin jopa tehdä 8 venttiilisenä, ainakin aluksi. Katteeton ja kardaanivetoinen, kestäväksi osoittautunut ratkaisu.ohoh, jäi pois vahingossa: g:ssä hiukan enemmän tehoa kuin f:ssä (143hv / 136hv), mutta pienempi huippunopeus, varmaan f:n kate vaikuttaa asiaan.
Tutkimuksieni perusteella just noin on faktat.G on koneeltan R:n kesytetty versio, 100 hv, periaatteessa sama tekniikka siis pitsikansi. Luonnollisesti eri raami ja se kardaani. Erona R:n koneeseen nokka-akseli ja kaasarit, tod. näk myös syttyboxi. Valmistus vissiin 90-94. R:n koneesta tuli uusi versio 92, joita muutoksia ei G:hen tehty, eli siis 89-92 R:n peruskone. 100 hv ei ole mikään Saksan kuristus vaan tehdastehot.