• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1100XX (Blackbird)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FixxaH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
paljonkos noi jalkatappien siirtopalikat kustansi posteineen..?

itellä ilmeisesti samanlaisten tilaaminen edessä tälle keväälle..
~ 45- 50EUR paikkeilla. (Tilasin muutakin samalla.)  
cool.gif

Otetaanpa seuraavaa topiccia... Itsekin tein vähän kauppoja Jawsin kanssa ja kyytiin tuli mm. kirkkaat vilkunlasit. Mutta millä riivatulla ne vanhat saa pois? Peilin taakse pitäisi mennä mutta millä ilveellä peilin saa pois jotta pääsee polttimoon ja umpioon käsiksi?

ScheiBe. Ne ristipäät siellä alla on ihan jumissa. Pakko yrittää saada auki siis...

Thanks

Peilin varressa on musta kumisuoja, väännä se auki ja 2 pulttia irti ja peili putoaa pois taustastaan

Siis WTF?
confused_orig.gif
Siellä muistaakseni kumisuojan alla on 3 pulttia, 1 "pystysuorassa" ja 2 erilaista "vaakatasossa"... Tarkoittanet näitä kahta jotka menevät sinne peilikuoren sisään?

Jos näin nniinnnn -- äkkiä kotiin ja ruuvari esiin!!!

Muistaakseni peilin varressa on 3 mutua ja avaa 2 satulan puoleista, mutta varovasti !!!

062802jumpie_prv.gif
Jaman! Toimi! Eikä ollut edes vaikea rasti! Hienosti lähti oranssit umpiot pois ja nyt on kirkkaat + Jawsin Chrome Bulbit sisällä....

Kiitti Hava61
bowdown.gif

no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

Nyt sitten taas häiritään uudella kysymyksellä.
sad_orig.gif

Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..

no niin.bagster on nyt asennettu ja aika "pala kakkuahan" se oli. Istuu kyllä tosi hyvin paikalleen, ja luulen että vaan paranee, kun on jonkun aikaa paikallaan..

sad_orig.gif

Eli mikä navigaattori on helpoin asentaa xx:ään (koon yms. suhteen) ja mihin se tulee?Asennus pitäis olla sellainen, että reikiä ei tarvis porata ja muutenkin navin pitäis istua paikalleen hyvin. Onko sellainen mahdollista, että navi ei tulisi mittareiden tielle ja ei töröilis pleksin takaa mitenkään..
Mulla on menossa TomTom Rider2:n kans sama homma XX:ään. Ite olen ainakin hylänny ne mukana tulleet härvelit. Jonkunlaista telineen prototyyppiä on mallattu siihen kytkinkahvan runkoon. Niiden kahen pultin alle millä koko hienous (nestesäiliö ym.) tulee tankoon kiinni. Yksinkertainen pellin pala sopivasti mutkalle ja reiät Tompan lataustelineelle. Saa nähä. Tekelettä ei kyllä kehtaa julkistaa, ainakaan vielä!!

sad_orig.gif

Itellä zumo xx:ässä väänsin kierretangosta ( muistaakseni 6mm) u:n muotoisen määlyn ja laitoin öö oliskose yläkolmioon oik. puolelle zumon oman pallopää palikan. Ei oo edessä ja kaikki toimii.

Näin yhdessä Hayabusassa jalkatappien alla semmoset (lisä)painot. Ilmeisesti vaimentavat(ko) tappien tärinää? Missähän noita on näkynyt myytävänä? Ovatko joitan pesiaali merkkikohtaisa vai jotain universaaleja?

Näin yhdessä Hayabusassa jalkatappien alla semmoset (lisä)painot. Ilmeisesti vaimentavat(ko) tappien tärinää? Missähän noita on näkynyt myytävänä? Ovatko joitan pesiaali merkkikohtaisa vai jotain universaaleja?
moi nokivasara mulla on ackran putkisto ja hiilikuitu vaimennin sekä motecin telineet hyvin mahtuu olemaan laukut ja putki sulassa sovussa ei ota kiinni

sad_orig.gif

Itellä zumo xx:ässä väänsin kierretangosta ( muistaakseni 6mm) u:n muotoisen määlyn ja laitoin öö oliskose yläkolmioon oik. puolelle zumon oman pallopää palikan.  Ei oo edessä ja kaikki toimii.
Itselle tulee kanssa tämä asennus juuri nyt kyseeseen kun olen tilaillut zumo660:sen. Ei sulla mitään kuvaa olis laittaa tosta virityksestä?

moi nokivasara mulla on ackran putkisto ja hiilikuitu vaimennin sekä motecin telineet hyvin mahtuu olemaan laukut ja putki sulassa sovussa ei ota kiinni
Jaha... Hyvä! Mites tuota, pitikö matkustajan kauhukahvasta luopua, kun perätelineen laitoit?
Ja eikös sen peltisen perätelineen päälle tarvi vielä semmosen adapterilevyn, mihin tulee vasta esim. Givin laukku kiinni?

joo tarvii poistaa kauhu kahva ja tartee adapteri levyn taka laukulle mutta sen saa tilatessa mukaan

Tänään piti ottaa pyörä ajoon, mutta ei startannu -> akku ostoksille. Akku paikalleen ajokamppeet niskaan ja pyörän selkään  
sport05.gif
Mutta ei starttaa vieläkään  
eek.gif
Rele nakutta äänekkäästi, mutta ei starttaa. Onko kellän sattunu vastaavaa? Onko startti sököna vai onko jotain kikkoja mitä kannattais kokeilla ennen kun vien pajalle?

Tänään piti ottaa pyörä ajoon, mutta ei startannu -> akku ostoksille. Akku paikalleen ajokamppeet niskaan ja pyörän selkään  
sport05.gif
Mutta ei starttaa vieläkään  
eek.gif
Rele nakutta äänekkäästi, mutta ei starttaa. Onko kellän sattunu vastaavaa? Onko startti sököna vai onko jotain kikkoja mitä kannattais kokeilla ennen kun vien pajalle?
Oliskos kuitenkin akussa vikaa? Itsellä ainakin rele vain nakuttelee, kun akun varaustila lähellä nollaa.  
nixweiss.gif

Back