Jussi&CBR
New member
Niin lisättäköön, en välttämättä luota varauksetta mittarin astelukemiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitokset vinkeistä! Itse tuli katseltua tankkiin lampulla ja aivan kun siellä olisi ollut metalli lastuja (ilmeisesti tehtaalta porauksen jäljiltä), siksi tulikin mieleen tankin puhdistus ja mahdollisen suodattimen vaihto... (kannattaa varmaan muidenkin tarkastaa)
Vähän on ollut lämpeämisen kanssa ongelmaa kun viileämmillä ilmoilla ei tahdo lämmöt oikein nousta ja taas kuumemmilla keleillä tuntuu että flekti käy koko ajan jos ajelee hissuksiin... Yleensä se on sitten jommin kummin jos termari kenkkuilee, joko kylmänä tai kuumana, siksi tuntuukin oudolta... Vai lieneekö tuollainen käyttäytyminen normaalia? Niin, ja eihän termarin vaihto ole koskaan pahitteeksi 9 vuotta vanhaan pyörään...![]()
TOISAALLA juuri tastä mallien eroista kysellään. TÄMÄN mukaan ei niitä eroja taida paljoa olla.Minä tässä mietiskelin eräs ilta hiljaa mielessäni, että onkohan 2000vuoden xx:ssä mitään muuta eroa uudempiin kuin mittaristo ja että meno ei lopu siihen 300km/h..?![]()
jeps, noin ajattelinkin ja tuolta kun katselee noita kuvia molemmista, niin näyttää aika selvältä omalle ruumiin rakenteelleni. Hieman kyllä paremman näköisenä pidän tuota MRA:ta varsinkin kiiltävän mustana.
Tilasin viime kesänä pleksin tuolta. Ihan luotettavan oloinen kuva jäi kaupasta. Hyvin vastailivat S-postiin. Postikulut oli jotain 23eur yhdelle pleksille. Aika paljon minusta, mutta onhan se melko kookas paketti, ja koska itse pleksi oli paljon halvempi kuin suomessa, niin kannatti tilata.http://www.bs-motoparts.de/Motorcy...._x1.htm
Onko kokemuksia muuten tuosta firmasta mitä tulee toimituskulut ja onko muuten miten luotettava?
Kuullostais siltä, että etupumput on kääntyny kiinnityksissään hiukan vinoon, olisko ollu pultit löysällä? Multa jäi kanssa vanhemman kilocebarin yläkolmio vasemmalle vinoon ohjauslaakerien vaihdon jälkeen. Korjasin löysäämällä pumppujen kiristyspultteja ylä- ja alakolmiosta ja kiristämällä takaisin samalla pitäen tankoa jännityksessä oikealle. Helpottaa kummasti jos saa etupyörän sidottua kiinni operaation ajaksi + kaveri, yksin ei oo kiva homma tehdäTämän seurauksena kuitenkin pyörän ohjauksen "yläkolmio" (vai mikä se nyt onkaan) kääntyi hieman vinoon. Eli ei pelkät kahvat vaan koko yläpää. Muuten tuota ei huomaa, mutta suoraan ajaessa on se yläkolmio ja samalla kahvat hieman vinossa.
Mitenkäs tuo olis helpoin korjata suoraan, muuten kuin yrittämällä kaataa se toiselle puolelle![]()
-04 XX