1100XX (Blackbird)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FixxaH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Just hankittu käytetty pyörä. Päänsärky jäähdytysnesteiden kanssa, mutta öljyt joutaa odottaa syksyyn. Just, just...
 
Öljyt on kyllä vaihdatettu liikkeessä ajokauden alussa se kate ruuvi on niin veemäisessä paikassa siellä jalan takana ettei sinne ees nää et millä sen sais auki
 
Ei sinne pääse rälläkällä ja änkkärin lyhennykseen käytin rautasahaa kylläkin,räjäytyskuvan mukaan siellä jalan takakana olis painonasta.
 
Kyljelleen mies, otsalamppu ja pitkät pihdit, jos siellä nasta oli. En muista tarkasti. Jos ei nostinta ole käytössä. Saattaa sitä ketjuöljyn paskaa olla hieman haittana jos tippoja lentänyt mihin sattuu. ja muutakin likaa, ettei kunnolla sinne näe.

Oikeastikko joku rälläkällä alkuperäistä äänenvaimenninta lyhentää.. :blink:
 
Mulla on tosiaan tos xx akran täysränni ja lyhensin hiilariänkkäriä kolmanneksen ääntä halusin lisää ja sit änkkärin pinta oli jo aika huonossa kunnossa ja akran tarra repaleinen tilasin siihen uuden tarran ja hjioin ja lakkasin änkkärin tuli kuin uusi ja joi sen sivujalan joutu tosiaankin poistamaan et sai sen ruuvin sieltä jalan takaa pois joku oli lattanut sinne kuusioruuvin mut nyt on jäähdytysnesteet sit vaihdettu ja katteetkin sain paikalleen.
 
On tullut vastaan Akran täysränni, josta erikoismies lyhentänyt änkkärit ja tyhjentänyt ne villoista. Pituutta en saanut takas, mut villat sentään.

Mikähän se oli se yksi Kawa-mies joka teki reikiä koko pyörän täyteen, että on kevyempi ja kulkee paremmin. Ilmansuodatinkotelokin taisi olla reikiä täynnä, niin virtasi ilma kunnolla. :thumbup:
 
Edellinen omistaja oli madallattanut penkkiä noin 4cm ja oli omaan persaukseen hiuka kova vein eilen satulan paikalliseen verhoomoon josta olin kuullut kehuja korottaa takas 4 senttiä ja päällystävät uudestaan satasen maksaa ei mielestäni paha hinta.
 
Kävin eilen ajaas sellasen pienen kyläringin ja kahvilla siitä sitten kun tein lähtöä niin eipä meinannut millään pyörä startata joku 5min sahasin ja vääntelin kaasua ja ilman kaasua,mitään vikavaloja ei palanu ja pyörä piti sitä hurinaa mitä ny pitääki,onneks uus akku et jakso pyörittää, mut jätti kyllä sellasen fiiliksen et uskaltaako tuolla reissuun lähteä,tulpat vois tietty vaihdattaa taitaa olla perin vittumaiset vaihtaa itse mut myyjä sano et alle 10tkm ajetut iridiumit olis kun kysyin tartteeko huollossa vaihtaa.Pari tankillista 98 tuolla ajellu ilman ongelmia joten bensakaan ei ole vanhaa,kerran oon pessy mut senkin jäleen ajellu,mut en tiedä miks meinas tielle jättää.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin eilen ajaas sellasen pienen kyläringin ja kahvilla siitä sitten kun tein lähtöä niin eipä meinannut millään pyörä startata joku 5min sahasin ja vääntelin kaasua ja ilman kaasua,mitään vikavaloja ei palanu ja pyörä piti sitä hurinaa mitä ny pitääki,onneks uus akku et jakso pyörittää....

Ihan mielenkiinnosta, niin mitä hurinaa pyörä piti, jos ei kerran lähtenyt käyntiin? Bensapumppu vinkaisee hetken, kun kääntää virrat päälle. Flektin nyt ei olettais lähtevän pyörimään enää tauon jälkeen.
 
Ihan mielenkiinnosta, niin mitä hurinaa pyörä piti, jos ei kerran lähtenyt käyntiin? Bensapumppu vinkaisee hetken, kun kääntää virrat päälle. Flektin nyt ei olettais lähtevän pyörimään enää tauon jälkeen.
Juu bensapumppu vinkas hetken kun väänti virrat päälle sitä juurikin tarkotin.Ilmansuodattimenkin olen siitä tarkastanut oli ok ja kotelon kansi on hyvin paikallaan.
 
Sotketaan kaksi termiä, starttaa ja käynnisty! Ikävä sitten selvitellä eikö se starttaa (startti ei pyöri) vai starttaako se mutta ei käynnisty! Kolmas vielä vikakuvaus, että startti surisee, tarkoittaako sitä, että startti pyörii, mutta ei pyöritä konetta?
 
Monessa Hondassa on sellainen erikoisuus, että kone pyörii, vaikka virrat on poikki tappokatkaisijasta. Aloittaisin diagnosoinnin siitä.
 
Tänään meinas taas jättää huoltsikan pihalle,kaasun kanssa lähti tahmeesti käyntiin ku sahas ja väänteli kaasua.Oiskohan bensan saannissa sit se ongelma?Bensapumppu paskaa tankissa tai jotain..
 
Eikös toi kaasun avaustarve kuumakäynnistyksissä ole yleensä merkki liian rikkaasta seoksesta? Ja eikös tuossa ollut kulutuskin isompi kuin toisilla?
 
Back
Ylös