Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tarkista se ilmansuodatin ja vaihda orkkis tilalle jos siellä on joku muu. Ajatko 95:llä ?Taitaa käydä kaasarimallin XX laihalla kun kevyesti nypyttää pintakaasulla ajellessa varsinkin 4, 5 ja 6 vaihteilla 3000 - 4000 kierroksen välillä. Ryypyn tarjoaminen tasaa kyytiä. Lähtee hyvin käyntiin kylmänä ja kuumana. Hankin pelin hiljan ja edellisen omistajan mukaan mm. ilmanputsari ja tulpat tänä keväänä uusittu. En ole tätä vielä tarkistanut.
Tuli mieleen että voisiko kylmillä keleillä olla kuinka paljon vaikutusta laihalla käymiseen? Ne muutamat lenkit mitä on tullut ajeltua on lämpötila ollut jotain 5 ja 10 asteen välillä. No toki kelien lämmetessä tämän mahdollinen vaikutus selviää...
Voihan olla että ilmanputsariksi on asennettu jokin paremmin virtaavakin. Onko kokemuksia orkkis / tarvikesuodatinten vaikutuksesta käyntiin? Onko niissä huomattu eroja?
Eikös mahdollinen imuvuoto jossain antaisi jotain merkkiä itsestään muillakin kierrosalueilla? Jostain luin että 98:lla ajaminen vähentäisi nypytystä vs. 95 bensa. Liekkö hevosmiesten juttuja?
Tarkista se ilmansuodatin ja vaihda orkkis tilalle jos siellä on joku muu. Ajatko 95:llä ?
Olen ajanut pyörällä kaksi tankillista ja 95:sta olen käyttänyt. Tosin seuraavasta tankkauksesta menen eteenpäin 98:lla joka tapauksessa.

Ei kait näillä 98:lla ajele kuin orggilaiset, kun omistajan käsikirjassa (suomenkielisessä) sanotaan 91 tai suurempi, max 10% etanolia.
Ei kait näillä 98:lla ajele kuin orggilaiset, kun omistajan käsikirjassa (suomenkielisessä) sanotaan 91 tai suurempi, max 10% etanolia.![]()
Tuo 91 on ilmeisesti jenkkioktaani joka vastaa euroopassa käytettyä 95E10 (RON). Eurooppalainen 98E5 vastaa jenkkioktaani 93. Näitä oktaaneja sekoitellaan manuaaleissa vähän miten sattuu.
Joopa, jos se lukee maahantuojan ohjekirjassa, niin tottakai ORG tietää paremmin
Kävin eilen ajaas sellasen pienen kyläringin ja kahvilla siitä sitten kun tein lähtöä niin eipä meinannut millään pyörä startata joku 5min sahasin ja vääntelin kaasua ja ilman kaasua,mitään vikavaloja ei palanu ja pyörä piti sitä hurinaa mitä ny pitääki,onneks uus akku et jakso pyörittää, mut jätti kyllä sellasen fiiliksen et uskaltaako tuolla reissuun lähteä,tulpat vois tietty vaihdattaa taitaa olla perin vittumaiset vaihtaa itse mut myyjä sano et alle 10tkm ajetut iridiumit olis kun kysyin tartteeko huollossa vaihtaa.Pari tankillista 98 tuolla ajellu ilman ongelmia joten bensakaan ei ole vanhaa,kerran oon pessy mut senkin jäleen ajellu,mut en tiedä miks meinas tielle jättää.
Ei ole mitään telinettä tangossa,viimeksi kun teki tuon ettei lähtenyt käyntiin niin FI valo vilkku startatessa tiiä sit mitä meinaa.Sit muistin että joku tässä ketjussa neuvoi purkamaan ja rasvaamaan tappokatkaisin mokkulan niinpä käytin tappoa kerran off asennossa ja kappas pyörä tärähti käymään ilman kaasua ja päästiin jatkamaan emännän kanssa matkaa,joku vanhempi motoristi siinä vieressä sanoi kun sahailin että vois olla ne tapon pinnat hapettuneet jotenkin et siks temppuilee mut enivei ei oo tullut paljoo ajeltua koska luotto että jättääkö jonnekkin vai käynnistyykö on huono.En tiedä minkälainen urakka on purkaa se tapon mokkula vituiks menee kuiteskin enkä saa takas läjään tai jotain.Onko puhelintelinettä laturilla tangossa? Omassa tekee, jos laita puhelimen telineeseen ja laturinpiuhan siihen
niin ei HISS toimi ja saa startata vaikka maailman tappiin saakka. Ilmeisesti tekee jonkun mangeettikentän ja ajonesto ei tunnista avainta.
Paljonko bläkkärissä on venojen tarkastus väli?