välillä myös hämeenlinnassa sekä apparalla, mutta en piipitä -eli siis valita.edit: rr6:lle, mä piipitän täällä, sä piipität jossain vitun vantaalla.
mutta sä valitat -eli siis piipität
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
välillä myös hämeenlinnassa sekä apparalla, mutta en piipitä -eli siis valita.edit: rr6:lle, mä piipitän täällä, sä piipität jossain vitun vantaalla.
Kyllä ja nimenomaan.Lainaus Siniset mokkakengät -kirjasta? Aina sattui ja tapahtui..."Irwin: Se oli hullu äijä. Sehän seiso vartiossa sen pikkasen pläntin
vieressä. Eihän me nykästy maasta kun kaks perunanvartta.
Vexi: Me ammuttiin ritsoilla mustarudilla täytettyjä kilsuja harjulta
sen yli. Ne räjähteli komeesti syyskuisessa yössä. Se veti maihin ja
karju että tuli seis, täällä on siviilejä. Me huudettiin takaisin että
täällä ei ja jatkettiin ampumista. Sitten tuli poliisit ja meille tuli
kiire."
Oisko pojat hakenu hylsyjä Apparalta...
Tuossakin sen näkee, että Apparalla on säilytettävä action-paikkana.
Muutitko nykyiseen asuinpaikkaasi ennen vuotta 1967 vai sen jälkeen? Jos jälkeen, itkusi on vailla oikeutusta.Itse asun yli kilometrin päässä ja radalta kantautuva ääni on todella häiritsevä. En ole mitenkään yliherkkä äänelle. Olen roudannut bändejä ja puuhannut sitä sun tätä. Pyöräni ei ole vakio.
Muistikuvat ovat sukua mutulle ja sellaisia viljelevät usein henkilöt jotka ovat varsinaisesta asiasta ns. pihalla.Jos sanot, että 110 dB/A, niin olkoon sitten niin. Vilkaisin tuossa muiden ratojen sivustoja enkä löytänyt niiden melurajoja. Muistikuvat on muistikuvia ja muitikuvan mukaan Ahveniston määräykset ympäristöluvassa on löysät verrattuna muiden ratojen vastaaviin.
Museokadun päässä, Eliten vieressä ja Eiran Sikalassakin on tullut käytyä.missä on töölössä viiskulma? olen asunut yli seitsemän vuotta tölikässä ja en sellaista ole nähnyt. voihan se olla siellä jos on ollakseen.
ainakin eirassapäin tiedän yhden viiskulman.
meinaan, että missä olet hra1150 oikein asunut?
Taidat olla juovuksissa tai lukutaidoton. Pönttö sekaisin kuitenkin.Olen jonkun verran joutunut osallistumaan ihmisoikeusprosesseihinkin, joten laitatko minulle tiedot
Jos ostan omistusasunnon arvostetulta alueelta ja vuotta myöhemmin kaupunki ostaa ylä- ja alakerrasta huoneistot ja vuokraa ne ***kereille jotka pitävät meluavista leikeistä, olen kai oikeutettu valittamaan. Jos taas päätän rakentaa oman pikku lehmänkakkamajan keskelle hauskaa pikku kylää tuonne Afrikan suunnalle ja huomaan naapureiden edelleenkin pitävän meluavista leikeistä ja omaavan vähäisen työnhalun, niin olenko oikeutettu valittamaan ja jos, niin mihin?
Jukka
Et kyennyt vastaamaan kysymykseeni. Eli oletko asunut siellä jo ennen vuotta 1967 ja jos et, miksi muutit?Taidat olla juovuksissa tai lukutaidoton. Pönttö sekaisin kuitenkin.
Jos tuota Apparan rataa halutaan pitää olemassa, KUTEN VILPITTÖMÄSTI TOIVON, neuvotteluasenteen/taktiikan pitäisi olla toinen kuin että ulkoppaikkakuntalaiset tulee sanoon radan vieressä asuville: "mitä siinä piipität landepaukku, tää on ihmisoikeutta nyt".
Voit Jukka hyvä ja muutkin kirkua täällä motorgissa ihan mitä vaan ja kompata kaveria ja siluttaa myötä, mutta Ahveniston rata ei pysy, jos järki ei voita. Toistaiseksi järki on ollut voitolla ja hyvä niin.
Ihmisoikeusprosessit sun kerallas, nauru pääsi.
Taitaa meillä muilla olla se luku- ja kirjoitustaito vähän hukassa. Kyse oli vuodesta 1967 jolloin rata rakennettiin ja nyt sinä alat jo horisemaan vuodesta 1962. Kieltämättä tällaista 70-luvun alussa syntynyttä hivelee tuollaiset teini -kommentit vai johtuuko se se siitä, että luku- ja kirjoitustaidottomuutesi lisäksi kärsit verbaalisesta anemiasta?Tuleepa Jukkapoika ankarasti silmille. Mikä mättää?
Mitä helvetin väliä on sillä, muutinko Hämeenlinnaan ennen vuotta 1962? Olen asunut kymmenkunta vuotta ja nyt asun >2 km radasta. Enkä ole koskaan valittanut melustra mihinkään, paitsi täällä todennut, että se saattaa tuntua joistakin häiritsevältä.
Siis juovuksissa tai lukutaidoton on se, joka muuta väittää.
"Järjestämme Ahvenistolla mm. ennakoivan ajon koulutuksia ja niistä on varmasti enemmän hyötyä kuin sinun pyöräsi virittelystä jolla tuotat meteliä alueille joilla sitä rauhaa ehkä tarvittaisiin" -> tuollaisen jorinan voit Rovaniemen teini työntää vaikka perseeseesi, vaikka sinne ihmisoikeusjuttujen viereen.
Jos joku rakentaa lavan, niin kyllä minä köydet voin tuoda, ei siinä mitään. Vitun haistatteluja sen enempää kuin perseeseen työntämisiä en ole varmaankaan ollut minä esittämässä, kyllä nuo riman alitukset menee noille itkupilleille jotka melualueelle muuttavat ja sen jälkeen alkavat nyyhkyttämään. Onneksi oikeuskäytännössä on katsottu tuollaisilla olevan valitusoikeuden olevan vähän sellaisen muodollisen, sama löytyy hallituksen esityksestäPikkasen köyttä valittajille, haistavittu-mentaliteetilla takaisin huutamalla saadaan kyllä harjulle hiljainen pikku ulkoilualue.
En työskentele. Olen täysin puolueeton. Ahveniston rata ei sovi enää nykyisin vaarallisuutensa vuoksi kilpailutoimintaan RR-pyörillä ja mieluummin sen tilalle turvallisempia ratoja. Mutta koulutuskäyttöön ja vanhojen asioiden muisteluun se mitä parhain paikka.Pyydän anteeksi Moottoripyöräilyn Tuki Ry:ltä. Olin asiaton.
Hän työskentelee Ahveniston radan säilymisen puolesta tahollaan ja minä siten tahollani.
Menestystä Nissancupiin.
Kylllä sen varmaan suurin osa ymmärsikin, mutta joidenkin tahojen tarkoituksena lienee "monopolisoida" keskustelu kuin keskustelu.Radan viimeisen käyttöpäivän lykkäämiseen kannattaa käyttää viisautta eikä faktojen kieltämistä/huutamista, se oli mun missio, ei muuta.
Viiskulma Tölikässä...Museokadun päässä, Eliten vieressä ja Eiran Sikalassakin on tullut käytyä.missä on töölössä viiskulma? olen asunut yli seitsemän vuotta tölikässä ja en sellaista ole nähnyt. voihan se olla siellä jos on ollakseen.
ainakin eirassapäin tiedän yhden viiskulman.
meinaan, että missä olet hra1150 oikein asunut?