2. Alustakurssi (2016) (Turku)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scuuba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

scuuba

New member
***kurssi täynä***

Ja koska kysyntää on myös toiselle alustakurssille, niin:

2. Alustakurssi (2016) (Turku)

Aiheina on esim:
- Mikä on jousen tehtävä, miten se toimii, miten sen jäykkyys vaikuttaa, ja mihin esijännitys vaikuttaa
- Mikä on vaimentimen tehtävä, miten se toimii
- Miten vaimennuskäyrät/ shimmaus vaikuttaa (ja mitä ne tarkoittaa)
- Miten säädot toimii/ vaikuttaa/ ei vaikuta
- Mitä käytännön asioita tulisi tietää esim vakioalusta vs tuunattu rata-alusta
- Mitä rengas/ pito tykkää tästä kaikesta vs kuskin fiilikset
- Ja paljon paljon muuta, ajan niin salliessa

Asiat käydään läpi niin katukuskin, kuin hidas-keski-nopea rata-ajeliankin näkökulmasta.
Ja kysymyksiä saa tottakai esittää aivan vapaasti, aikaa pitäisi olla riittävästi.

Päivä on lauantai 2.4., alkaen kello 11, päättyen kello 15.
Hinta 30e per nuppi, sis kahvi ja teetarjoilun.
Paikkana Turun keskustassa, kaksi korttelia kauppatorilta; http://www.tuurintupa.fi/ , Tuureporinkatu 14.
Katuparkkis on vieressä ja Puutorin parkkihalli korttelin toisella puolella.
Maksimi osallistujamäärä 11 henkilöä, 0 vapaata paikkaa.
Ostetun paikan voi myydä aivan vapaasti eteenpäin.

Rahoilla on myöskin täysi palautustakuu (kuten aina minun järjestämissä tilaisuuksissa):
Jos et ole tyytyväinen kurssin sisältöön, voit pyytää rahasi takaisin ilman mitään perusteluja.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan, niin vastaa tähän triidiin, tai pistä viestiä minulle.

Kysymyksiä, ehdotuksia, toiveita?

Viimeksi muokattu:
Kiinnostunut. Huhtikuu ensimmäiset varmaan toimisi, prätkällä paikalle kuitenkin.

Kiinnostaa ja joku kaverikin saattais lähtee, kunhan tuo päivämäärä varmistuu. Huhtikuu sopis varmaan kans paremmin...

Kaikkien viestien (yvt mukaanlukien) perusteella näyttäisi siltä että huhtikuun 2. ja 16. ovat suosituimmat vaihtoehdot, joten rajataan niihin toistaiseksi.
Kumpi ompi parempi...?

2.4 ois paree

9.4 tai 23.4 maistui vieläki enemmän, mut 2 äijää tulos noihinkin :orgmp:

Mites ilmoittautuminen ja maksu?

Viimeksi muokattu:
Se olis sit vissiin toi 2.4.

Laittelen yksityisviestiä kaikille kiinnostuneille.

Olisko kiinnostusta kimppakyytiin pk-seudulta?
Joko mun, tai jonkun muun autolla.
Vastauksia tänne tai yv.

Olisko kiinnostusta kimppakyytiin pk-seudulta?
Joko mun, tai jonkun muun autolla.
Vastauksia tänne tai yv.

Tuli vähän myöhään, ehdin jo ostaa junalipun. Onnibussilla olisi päässyt 8,50 eurolla mennentullen. Raharötkönä otin kuitenkin kahdellakympillä junalipun kun liityntäliikenne on helpompi, nopeampi ja halvempi. Tuohon hintaan en edes jaksanut ajatella lähteväni omalla autolla, ja pyöräkin on vielä säilössä.

Nyt on sitten jännäkakkaa koko aamu, että ehtiikö ajoissa. Aikataulun mukaan puoli tuntia kilometrin siirtymään. Toivottavasti ei ole yöpakkasia, lehtiä raiteilla, vesisadetta tai muutakaan raideliikennettä hidastavaa matkalla.

Enpä tullut ajatelleeksikaan julkisia.
Kyl mä kuitenkin autolla haluun mennä.
Bensan säästöä suurempana etuna pidän juttuseuraa.

^Sipoon aarniometsistä kun lähdet ajelemaan, niin poimitko kimppakyytiläisen mukaan Vuosaaresta?

Back