• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2 Vrk:ta Mutkapätkiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
minkä sivujen säähän taas sitä oikeen luottas  
Ihan vain ainoastaan sitä mikä lupaa hyvää.  
tounge.gif
 Ei muuta kun menox. Ennakko valmistelut on ollu hyvät, ideoita on tullu koko porukalta. KIITOS  
bowdown.gif
Fiilis on korkealla, vaikka säätiedot ei lupailekkaan parasta mahdollista keliä.
Pelimies vetää kelissä kuin kelissä
cool.gif

Kamat on oottamassa huoltoautoa ja äijä kukonlaulun aikaan kämpinyt duuniin. Jotain todella tärkeetä varmasti unohtunut, mutta sellaista se on.

Toivottavasti ei kauheasti satele...

sanoi:
Jotain todella tärkeetä varmasti unohtunut, mutta sellaista se on.
Samaa asiaa miettinyt koko aamun, ja löytyikin jo. Ei mitään kauhea oleellista, kävin äsken hakemassa himasta ajosaappaat.
tounge.gif

Kamat on oottamassa huoltoautoa ja äijä kukonlaulun aikaan kämpinyt duuniin. Jotain todella tärkeetä varmasti unohtunut, mutta sellaista se on.

jassu, mites tuo huoltoauton ajoreitti? tuleekos sun silakka meitin kautta, jotta saan kamat kyytiin?
Ei saatana
withstupid.gif
mä kuvittelin että sä starttaat meidän kanssa tuusulasta ja tuolla tavoin on suunniteltu kamojen kyytiin lyöminenkin?

Huoltoauto nimittäin on suunnitellut suuntaavansa tielle suoraan tuosta, kamojen ja parin koiran kanssa.

Saatko kamoja mitenkään tussulaan?

jassu, mites tuo huoltoauton ajoreitti? tuleekos sun silakka meitin kautta, jotta saan kamat kyytiin?
Ei saatana, mä kuvittelin että sä starttaat meidän kanssa tuusulasta ja tuolla tavoin on suunniteltu kamojen kyytiin lyöminenkin?

Huoltoauto nimittäin on suunnitellut suuntaavansa tielle suoraan tuosta, kamojen ja parin koiran kanssa.

Saatko kamoja mitenkään tussulaan?
ne on mulla himassa... kun oli puhe että tuutte meitin kautta ja hyppään siittä letkaan mukaan
sad_orig.gif
Tosin, ei siittä isoa lenkkiä tule, kun meiltä sitten lähtee mäntsälään ja sitäkautta etiäpäin? Entäs, mennäänkös vielä kotkan kautta? jos ei, niin voidaan tehdä treffit mäntsälään, ja heitän siellä kamat kyytiin.

sanoi:
Samaa asiaa miettinyt koko aamun, ja löytyikin jo. Ei mitään kauhea oleellista, kävin äsken hakemassa himasta ajosaappaat.
tounge.gif
Muistithan mulle ottaa sen pmr:n
omg.gif
Ai sullekin piti olla? No onneks ainakin mulla on 2 varakonetta mukana, toinen on menossa bluessilla ja toinen oli tarkotus olla oma varapeli jos toi alinco tilttaa.

Mut mulla noita cobria on enemmänkin kotona, voidaan toki sanoa huoltosilakallekin että koukkaa mukaan mahdollisesti - toivottavasti niissä on akut latingissa.

sanoi:
tounge.gif
omg.gif
Ai sullekin piti olla? No onneks ainakin mulla on 2 varakonetta mukana, toinen on menossa bluessilla ja toinen oli tarkotus olla oma varapeli jos toi alinco tilttaa.

Mut mulla noita cobria on enemmänkin kotona, voidaan toki sanoa huoltosilakallekin että koukkaa mukaan mahdollisesti - toivottavasti niissä on akut latingissa.
Rimmonin piti ottaa mulle kone lainaan! Mut hyvä jos sulla on extra kapula mukana jos se ei muistanu.
smile_org.gif

sanoi:
tounge.gif
omg.gif

Rimmonin piti ottaa mulle kone lainaan! Mut hyvä jos sulla on extra kapula mukana jos se ei muistanu.
smile_org.gif
On meillä mukan 3 pmr:ää
tounge.gif

Toivottavasti ette "pääse" ajeleen koko keikkaa sateessa. Ajattelin peesata perjantaina muutaman tunnin mutkateitä perässänne. Valitettavasti pääsin osalliseksi extreme-kosteuskertoimista eilen, vesijohto poikki ja noin 3-5 kuutiota vettä varastoon ja autotalliin
sad_orig.gif
. Siivous ja kaatiskeikat jatkuvat viel tän päivän.
Huomenna toivottavasti pääsen pohjoiseen. Tän pikku v..utuksen jälkeen on sama vaikka tulis vettä ku ämpäristä
tounge.gif

Ainakin teil on toi pmr varustus kunnossa
smile_org.gif

Toivottavasti ette "pääse" ajeleen koko keikkaa sateessa. Ajattelin peesata perjantaina muutaman tunnin mutkateitä perässänne. Valitettavasti pääsin osalliseksi extreme-kosteuskertoimista eilen, vesijohto poikki ja noin 3-5 kuutiota vettä varastoon ja autotalliin
sad_orig.gif
. Siivous ja kaatiskeikat jatkuvat viel tän päivän.
Huomenna toivottavasti pääsen pohjoiseen. Tän pikku v..utuksen jälkeen on sama vaikka tulis vettä ku ämpäristä
tounge.gif

Ainakin teil on toi pmr varustus kunnossa
smile_org.gif
eriasia, osataankos niitä sitten käyttää
nixweiss.gif
tounge.gif

huoltosilakka kuittaa - pmr:t pakattu
smile_org.gif
Noista riittää melkeinpä 2 jokaiselle nii voitte sitte läähätellä toisillenne ihan urakalla

Mä yritän perillä jaksaa laittaa mökit valmiiks ja saunan päälle mut jos huonosti käyn niin meen suoraan möksään, vedän perseet ja röhnötän sohvalla ku tuutte perille
tounge.gif

smile_org.gif
Noista riittää melkeinpä 2 jokaiselle nii voitte sitte läähätellä toisillenne ihan urakalla

Mä yritän perillä jaksaa laittaa mökit valmiiks ja saunan päälle mut jos huonosti käyn niin meen suoraan möksään, vedän perseet ja röhnötän sohvalla ku tuutte perille  
tounge.gif
eli tiedossa on tuo jälkimmäinen
biggrin.gif
biggrin.gif
hei huoltosilakka, et viittis koukata meitin kautta, mulla kun on tuo tankkilaukku, ja se häirittee mutka ajelua aikas vittumaisesti
sad_orig.gif

smile_org.gif

tounge.gif
eli tiedossa on tuo jälkimmäinen
biggrin.gif
biggrin.gif
hei huoltosilakka, et viittis koukata meitin kautta, mulla kun on tuo tankkilaukku, ja se häirittee mutka ajelua aikas vittumaisesti
sad_orig.gif
No en nyt ihan välttämättä jaksais, tulee aikamoinen lenkki jos sitä kautta tuun. Koirat kontissa nii ei viittis kauheen pitkään niitä ylimääräisesti siellä pitää...

Saisko niitä mitenkään jonneki lähemmäs?

Back