Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen saanut samanlaista havaintoa. Juttelin Englannissa muuan näyttelyssä tehtaan hemmon kanssa, joka vahvisti, että 1200 on tulossa Twini koneella. Myllyn kanssa on ollu jotakin probleemaa ja siksi ei ole tulossa ensi kaudeksi ainakaan.XX poistuu(?) mallistosta 2006, ja tilalle tulee VFR1200 V5-koneella. => -05 tuskin tulee uutta XX:ää.![]()
Tuolla MCN:n juttu tulevasta(?) VFR1200:sta.
Juu, huomasin itekin ton vitosen kun olin laittanu viestin....lukasin hiukka nopeesti ekaks..Samanlaista havaintoa??? Toinen puhuu V5:sta ja toinen twinistä, herätys Timpe!
Ja voihan se olla, että siinä britin höpötyksiä kuunnellessa meni VTR:t ja VFR:t sekasin...mutta se 1200 ja aikataulu stemmaa..ehkäSamanlaista havaintoa??? Toinen puhuu V5:sta ja toinen twinistä, herätys Timpe!
Mä olen nähnyt tosta jo kuvankin... Pari vuotta sitten, joku protoversio. En vaan muista, että missä lehdessä. Siinä kuitenkin kaavailtiin tuotannon aloittamista vuonna 2005.Väittivät semmoistakin että 1200cc Blackbird ~200hp V5:lla
Veikkaan, ettei renkaan kulutus nykyisestä enää kasva.. Jos ne haluaa samankokoisista moteista vielä lisää tehoja, kierrokset vaan nousee koko ajan -> väännöt menee ylemmille kierrosluvuille..Ja kun noita 200+/-hv pyöriä tulee, niin muistakaa, että renkaat kestää sitten 1000-3000km kerrallaan![]()
Nytkin taitaa renkaiden suhteen useilla olla aika samanlainen ongelma vaikka on vaan noita tusina ZX10R yms. vastaavia nuhapumppuja, joissa on reilusti alle 200hv.![]()
Ennustan, että pyöriin tulee hyvin pian tehoyläraja kaikkiin EU-maihin 100hv tms. Tai sitten monokokki munankuoret pakollisena ympärille ja ilmatyynyt sisään turvavöiden kera. Tai jarruvarjo persiiseen..![]()
Ja mihin tarvitsee yli 100hv, no että peli kiihtyy 0-200km/h/xs kiihdytyskisoissa...![]()
Tais mennä hiukka ohi aiheen mut sori. Toi muskelikustomi oli aika hauska bensakanisteriänkkäreineen.
Totta turiset ! Kyllä se Busa taitaa edelleen pysyä rengaskauppiaiden mielipyöränä vaikka uusia tulokkaita varmasti tuleekinNormaaliajossa ei kuitenkaan tule koko ajan vedätettyä sinne ihan yläkiekoille, niin kyllä se taitaa olla niin, että alaväännökkäät pelit jauhaa sen nakin nopeiten.
Näinä päivinä on kuitenkin aika harvinaista että malli pysyy yli 8 vuotta lähes muuttumattomana ja kauppa käy....Heh...Kristus, kauanko tuosta XX.stä on pitänykkään tulla uusi malli ens vuodeksi??? Villi arvaus että vuodesta 2000 asti on porukka huhuillu kuumana...![]()