• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2006 Hondat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -C9B5R4-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ja perkule missä on 600f cbr?? kunhan ei kovasti muuttuisi että ei niin harmittaisi -05 mallin osto...
confused_orig.gif
biggrin.gif
wink.gif
usd keula siihenkin ja uusi ulkomuoto..

Jos ei XX:lle tule korvaajaa 2006, niin mulla ainakin merkki vaihtuu ensi kaudelle.
sad_orig.gif
Juu, voidaan kyllä sanoa (jos ei sitten puun takaa tule uutta tuplaäxää), että Hondalla ei ole tulevan vuoden mallistoon tehty käytännössä mitään. Saattaa myynti olla yhtä hidasta, kuin Yamahakauppa tänä vuonna... -ja monella vaihtuu merkki..

Hornettiin ovat saaneet vihdoin USD-keulan.. Oliskohan jo alusta riittävän laadukas muuten..

jo tän vuoden kuussatanen hornet on tuon näköinen, upside down keula yms muutokset vanhempiin.
niinpäs onkin.. eipä sitten silläkään saralla uutta..

Tulee kyllä sellainen fiilis että sieltä on pakko tulla jotain todella mullistavaa.. Muutoin on paljon pettyneitä vanhoja ja potentiaalisia asiakkaita..

Meikäläistä vanhanaikaista ( ? ) motoristia harmittaa Hondan tuotevalikoimassa seikka, että ilmajäähdytteiset nakuversiot ovat hävinneet kokonaan. Tarjolla oleva CB1300 on varmaan hyvä peli, mutta kun vesipannusta ei hyvännäköistä saa tekemälläkään
confused_orig.gif
. Itsellä seuraavana pyöränä saattaa olla Bandit 1200S juuri tuosta syystä vaikka siinäkin on yksi ulkonäöllinen moka; tuollaisessa pyörässä pitää olla 4-2 äänenvaimentajat...

Joitain 1000RR:n muutoksia:

- New cylinder-head porting for improved engine power in mid- and upper-rpm ranges,
- New cylinder-head combustion chamber shape raises the compression ratio.
- New intake cam increases power at high engine speeds.
- New intake valves help increase power.
- Redline increased for improved performance.
- New, larger full-floating 320mm front disc brakes (up from 310mm) with four-piston radial-mounted calipers deliver superior braking performance and progressive feel.

Täältä paljon lisää tietoa ko. pärrästä,
http://www.motorcycledaily.com/07september05_2006honda_cbr1000rr.htm

Tätä tässä odotellaan:
transalp750.jpg

-Odoteltiin tosin jo tälle kaudelle, mutta jospa se joku päivä sieltä esiteltäs  
smile_org.gif
Saatanan saatana! Ja minä kun juuri ostin uuden 650 TransAlpin. Olisin kyllä minäkin odottanut, jos tuollainen on tosiaan tulossa.
bawling.gif
No eihän tuossa pyörän vaihdossa kuitenkaan loppujen lopuksi ole kysymys muusta kuin rahasta, jota mulla ei tosin ole  
blush.gif

Omassa luokassaan toi CB1300 puna-valkoisena ja pikkukatteella on kyllä aika hauskan näköinen. Kai se pysyy samana 2006?

ilmajäähdytteiset nakuversiot. tuollaisessa pyörässä pitää olla 4-2 äänenvaimentajat...
Yamaha
Mulle pitää olla vesijäähdytteinen, siis Honda. Ei vaan ole CB1300 mallia tuolla sivustolla ollenkaan?
XJR veti puhtaasti ulkonäöllään nakujen perään, GSX viehätti paperilla ja kun homma kävi ajankohtaiseksi kotiin tuli CB.

Vain ja ainoastaan sen vuoksi, että se vain tuntui yksinkertaisesti mutta ylivoimaisesti parhaalta omaan käteen. Kovasti ovat erilaisia vekottimia vaikka painivatkin samassa sarjassa kaiketi. Ymmärtääkseni CB ei ensi vuodeksi muutu mitenkään (värit ehkä, ja punavalko säilynee tappiin asti) ja puuttuisikohan se ko. sivuilta sen vuoksi, että jostain syystä värkkiä ei taideta mielenkiinnosta huolimatta ameriikkaan roudata(?).

Mutta ugh, parhaimman näköinen noista on todellakin Yamaha, joka myös säilynee mallistossa ilman muutoksia. GSX taisi menettää viime vuonna toisen änkkärinsä, joten tuskin siihenkään suurempia?

ilmajäähdytteiset nakuversiot. tuollaisessa pyörässä pitää olla 4-2 äänenvaimentajat...

Yamaha

Mulle pitää olla vesijäähdytteinen, siis Honda. Ei vaan ole CB1300 mallia tuolla sivustolla ollenkaan?
Tuo Yamaha on yksi kauneimmista pyöristä meikäläisen silmään...
inlove.gif
. Seuraava mopo on kyllä tehdasvalmiilla katteella varustettu, joten se Bandit on vielä askeleen edellä.

Mä en kyllä erikoisemmin ole tykästyny noihin perseen alta työntyviin pakoputkiin,ei vaan näytä hyvältä minkään valmistajan tuotoksessa
033102ass_1_prv.gif

onneksi mun -95 bladessa ei ole sellasia
062802jumpie_prv.gif

Hornettiin ovat saaneet vihdoin USD-keulan.. Oliskohan jo alusta riittävän laadukas muuten..

jo tän vuoden kuussatanen hornet on tuon näköinen, upside down keula yms muutokset vanhempiin.
niinpäs onkin.. eipä sitten silläkään saralla uutta..

Tulee kyllä sellainen fiilis että sieltä on pakko tulla jotain todella mullistavaa.. Muutoin on paljon pettyneitä vanhoja ja potentiaalisia asiakkaita..
jep! enpä usko että ainakaa 600 hornetti muuttuu juurikaan (ehkä väriä tms.) kun tuli just tälle vuodelle vähä enempi uutta. seuraavalle kertaa tarvis olla jo jotain todella erilaista...!
noi kumiluodit näytti kyl ihan hyviltä mut en vaihda vieläkään
wink.gif

Back