Brandtilla vakuuttelivat keväällä, että uusi tulee vasta 2007...Jos ei XX:lle tule korvaajaa 2006, niin mulla ainakin merkki vaihtuu ensi kaudelle.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brandtilla vakuuttelivat keväällä, että uusi tulee vasta 2007...Jos ei XX:lle tule korvaajaa 2006, niin mulla ainakin merkki vaihtuu ensi kaudelle.![]()
Black means mean... täytyypä lähtee maalaamaan pyörä mustaksi.
Eipä tuohon ole lisättävääBlack means mean... täytyypä lähtee maalaamaan pyörä mustaksi.
Ei vaan, toi musta Blade ihan helvetin hyvännäköinen pyörä, yksi parhaista, ellei paras, ulkonäöltään. Pitäsköhän joskus koeajaa.
Ihan jees, mutta "oikea" tuplaulostulo näyttää toki tältäNyt on Ruattin Honda sivuilla jo kuvia EU Blade:sta.
Kuvaa takaa mm. pakoputken tupla ulostulo!![]()
-C9B5R4-![]()
Toi on mielenkiintoinen näkökulma, olis tosiaan hieno nähdä esim. näitä uusi kilosportteja joissa olisi modattu putki sivulleTuli vaan mielee että millonkohan noita penkinalus änkkäreitä aletaan modaamaan sivulle samalla tavalla kun jotkut on modannu sivulta alle?![]()
Uusi Kawa ER-6 on jo ottanut tuon käyttöön...Entäs koska alkaa kaikissa uusissa sporteissa olemaan Buell-tyylinen ratkaisu vaimentimissa?
Ja kun appiukko vaihteli Paniaan Motoraumassa kesällä niin sanoivat että ei kannata ostaa enää XX:ää, sillä uusi malli tulee kevällä 2006. Sitte se luopio joutui tyytymään Suzukiin.. Todellisuuden nimissä en uso että XX:stä on uutta painosta vielä vuonna 2010:kään tullut..Brandtilla vakuuttelivat keväällä, että uusi tulee vasta 2007...Jos ei XX:lle tule korvaajaa 2006, niin mulla ainakin merkki vaihtuu ensi kaudelle.![]()