Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, ei saanu Kawa tehtyä vieläkään ihan niin väännökästä mottia kuin olis toivonu:
Aika tiukat alustan asetukset muuten tuossa MCN:n testissä oli gixxerille laitettu. Luulisi että tuollaisilla asetuksilla ei se alusta toimi enää ihan parhaalla mahdollisella tavalla.http://photobucket.com/albums/e89/modpup/?action=view¤t=bkmag_15.jpg
http://www.adriansen.org/1000test.doc
Testejä monia..tuossa muutama lukemani jos vaan linkit toimii
Itse katson eniten koko vääntökäyrää, pelkät huippuarvot ei riitä. Tasainen ja korkea vääntökäyrä koko alueella = pirun hauska moottori käytännössä! Tietysti ne huippuarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta siten, että vääntöalue on laaja.Brittilehdissä kovasti ovat menneet arvostelut ristiin. PB:ssä voitti R1, olikohan TWO-lehdessä Suiza ja jossain kolmannessa (Bike?) joko Kawa tai Blade (kaupassa päläräsin, ei muista enää), minkä mittauksissa Kawa oli myös tehokkain ja väännökkäin. Kai ne ihan kelpoja on kaikki, mutta Kawa on rumin![]()
Viime vuonna tuossa samassa testissä taas oli hiukan normaalia 10R:n mottia parempi painos.. Se meni todella lähellä Gixxeriä koko ajan. Ettei olis ollu vähän testiä varten prepattu, koska maailmalla 2005 10R oli yleensä aika melko selkeästi huonompi vääntökäyrältään.Nimenomaan vääntökäyrää kannattaa katsoa,juuri edellämainitun fastbiken kawa-k6 vääntökäyrät ovat tasaisemman näköiset,menevät 4500 rpm jälkeen aika tasaisesti.En tiedä onko jenkeissä hieman eri vehkeet?
Mutta omani on menossa kx.centeriin heti kun hieman sisäänajoa ajettu,sitten näkee millaista todellisuudessa käyrää tulee 10r kawasta,suzukissa se on kyllä todella tasainen.
Eiköhän niitä käyriä saada vertailtavaksi ihan lähipäivinä...Olis kyllä mukava nähdä kawan & gixun käyrät avarilla pöntöillä.Kwakassa kun on ne saatanan ahdistavat tupla-catit, ei voi oikein vakioita verrata![]()
![]()
FZ1:ssä on yhtä lyhyt isku kuin R1:ssä, eli liian lyhyt, jos halutaan vääntöä alaskin kunnolla. Siksi mua on huvittanutkin, kun ne mainostavat FZ1:stä, että kone on viritetty "vahvaksi keskikierroksilla" vaikka isku on samaYamahan alaväännön puute kyllä ihmetyttää. Vanha rykkönenhän vetää hienosti alaaltakin. Pienen huononemisen kyllä olisi ymmärtänyt kun tehoa puserrettu lisää mutta ero tuntuu aikaa suurelta. Ajattelin että FZ-1:sen moottori on varmaan hieno kun tehoa on "vain" 150hv ja alarekisteri sitä kautta kunnossa mutta kuulemma ihan hengetön on sekin alle 4000rpm:n.
Jep, TWO-lehtihän se oli, piti oikein käydä tarkistamassa Prismassa. Niiden mittauksissa Kawan vääntökäyrä kulkee Suizan yläpuolella 4000:sta kiekasta lähtien ja tehokäyrä 7000:sta eteenpäin. Ihan erinäköiset kuin noi tossa yläpuolella. Ehkä se jenkkimalli on tosiaan jotenkin erilainen ...Itse katson eniten koko vääntökäyrää, pelkät huippuarvot ei riitä. Tasainen ja korkea vääntökäyrä koko alueella = pirun hauska moottori käytännössä! Tietysti ne huippuarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta siten, että vääntöalue on laaja.Brittilehdissä kovasti ovat menneet arvostelut ristiin. PB:ssä voitti R1, olikohan TWO-lehdessä Suiza ja jossain kolmannessa (Bike?) joko Kawa tai Blade (kaupassa päläräsin, ei muista enää), minkä mittauksissa Kawa oli myös tehokkain ja väännökkäin. Kai ne ihan kelpoja on kaikki, mutta Kawa on rumin![]()
Siinä tuo Suzuki näyttää olevan edelleen kukko. Odotin Kawalta parempaa esitystä. Ehkä tuo jenkkimalli on huonompi vähän?
Moottorin lisäksi muukin kokonaisuus pitää tietysti olla hyvä. Huippu kone paskassa rungossa ja/tai alustassa ei paljon lohduta. Onneksi nuo kaikki osa-alueet on GSX-R:ssä kunnossa. On ne kyllä kaikissa näissä muissakin, mutta Suitsa on mielestäni onnistunut parhaiten..
Pitää kuitenkin käydä nuo muut kokeilemassa, jos mielipide vaihtuu. Tuskin kuitenkaan, mutta avoimin mielin tietysti testaamaan! Ei ole edes vaikeaa myöntää jos joku muu pyörä on hauskempi!
Vääntö- ja tehokäyrän pitää mennä kyllä käsi kädessä. Eli jos vääntökäyrä menee yläpuolelle niin myös tehokäyrän on oltava siinä kohtaa yläpuolella.Jep, TWO-lehtihän se oli, piti oikein käydä tarkistamassa Prismassa. Niiden mittauksissa Kawan vääntökäyrä kulkee Suizan yläpuolella 4000:sta kiekasta lähtien ja tehokäyrä 7000:sta eteenpäin. Ihan erinäköiset kuin noi tossa yläpuolella. Ehkä se jenkkimalli on tosiaan jotenkin erilainen ...Itse katson eniten koko vääntökäyrää, pelkät huippuarvot ei riitä. Tasainen ja korkea vääntökäyrä koko alueella = pirun hauska moottori käytännössä! Tietysti ne huippuarvotkin pitää olla kohdallaan, mutta siten, että vääntöalue on laaja.Brittilehdissä kovasti ovat menneet arvostelut ristiin. PB:ssä voitti R1, olikohan TWO-lehdessä Suiza ja jossain kolmannessa (Bike?) joko Kawa tai Blade (kaupassa päläräsin, ei muista enää), minkä mittauksissa Kawa oli myös tehokkain ja väännökkäin. Kai ne ihan kelpoja on kaikki, mutta Kawa on rumin![]()
Siinä tuo Suzuki näyttää olevan edelleen kukko. Odotin Kawalta parempaa esitystä. Ehkä tuo jenkkimalli on huonompi vähän?
Moottorin lisäksi muukin kokonaisuus pitää tietysti olla hyvä. Huippu kone paskassa rungossa ja/tai alustassa ei paljon lohduta. Onneksi nuo kaikki osa-alueet on GSX-R:ssä kunnossa. On ne kyllä kaikissa näissä muissakin, mutta Suitsa on mielestäni onnistunut parhaiten..
Pitää kuitenkin käydä nuo muut kokeilemassa, jos mielipide vaihtuu. Tuskin kuitenkaan, mutta avoimin mielin tietysti testaamaan! Ei ole edes vaikeaa myöntää jos joku muu pyörä on hauskempi!