Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäsenmaksu vahvistetaan vuosikokouksessa, joka pidetään helmikuussa. Tuonne asti on vanha jäsenyys voimassa.Joko maksun suuruus on päätetty ja koska maksuja voi alkaa maksaa?
Jäseneksi pitää voida liittyä koska tahansa, eikä ole mitään järkeä karkottaa pyrkijöitä ryöstämällä heiltä koko vuoden maksu parista viikosta.Jos nyt haluan liittyä MotOrg:n jäseneksi niin onkohan jäsenyys voimassa myös 2007 ?
Sinänsä jäsenyyden ei tarvitse olla mitenkään kalenterivuosikohtainen - esim. jäsenetujen neuvottelu on helpompaa, jos vuosiperiodi on vaikka 1.3 --> - mutta tärkeintä olisi säntillinen ja johdonmukainen jatkuvuus tuon vuotuisen ajankohdan suhteen.Ensi vuoden jäsenmaksu olisi kyllä pitänyt jo vahvistaa, jos jäsenyyskausi on kalenterivuosi. Nyt niin ei näyttäisi olevan ja siitä herää kysymys siitä että onko tästä tulossa uusi käytäntö?
Kyllä varmaan.Yleisesti toki kalenterivuosi jäsenyys tarkoittaa...
Tuo järjestely voisi olla jopa hyvä!Kyllä varmaan.Yleisesti toki kalenterivuosi jäsenyys tarkoittaa...
![]()
Mutta jos puhutaan vuosijäsenyydestä, niin se voi olla vaikka lokakuun 11. - lokakuun 10., hahmottamista tietty helpottaa annuaalinen toistuminen...
![]()
Veit jalat suustaniSinänsä jäsenyyden ei tarvitse olla mitenkään kalenterivuosikohtainen - esim. jäsenetujen neuvottelu on helpompaa, jos vuosiperiodi on vaikka 1.3 --> - mutta tärkeintä olisi säntillinen ja johdonmukainen jatkuvuus tuon vuotuisen ajankohdan suhteen.
Jäsenmaksu vahvistetaan vuosikokouksessa, joka pidetään helmikuussa. Tuonne asti on vanha jäsenyys voimassa.Joko maksun suuruus on päätetty ja koska maksuja voi alkaa maksaa?
Kallis toimenpide, rahaa menee jos PRH ryöstää samaan malliin kuin yrityksiä.edellyttäisi ry:n sääntömuutosta, jota toki tämäkin hallitus on pyöritellyt.
MOTItse meinasin liittyä jäseneksi heti vuoden alusta mutta pitääkin viilata sitä liittymistä johonkin toiseen ajankohtaan... Joku voisi sitten herättää kun on tietoa jäsenmaksun suuruudesta yms...
Kyllä me sitten herättelemme, ei huolta.Itse meinasin liittyä jäseneksi heti vuoden alusta mutta pitääkin viilata sitä liittymistä johonkin toiseen ajankohtaan... Joku voisi sitten herättää kun on tietoa jäsenmaksun suuruudesta yms...
Kannattaa huomata, että tänä vuonna liittymismaksu on vain 5€ + siihen jäsenmaksu 15 €. Ei ole todellakaan paljon.Itse meinasin liittyä jäseneksi heti vuoden alusta mutta pitääkin viilata sitä liittymistä johonkin toiseen ajankohtaan... Joku voisi sitten herättää kun on tietoa jäsenmaksun suuruudesta yms...
Pikku rahojahan nämä ovat. Olen muuten kuullut, että pari kuukautta sitten maksaneitakin saattaa olla "jonossa" tarkistusta odottamassa?Kannattaa huomata, että tänä vuonna liittymismaksu on vain 5€ + siihen jäsenmaksu 15 €. Ei ole todellakaan paljon.Itse meinasin liittyä jäseneksi heti vuoden alusta mutta pitääkin viilata sitä liittymistä johonkin toiseen ajankohtaan... Joku voisi sitten herättää kun on tietoa jäsenmaksun suuruudesta yms...
Liittymismaksuahan ei peritä sitten ensi vuonna niiltä, jotka ovat jo liittyneet, mutta sen suuruus voi olla jotain muuta kuin vaivaiset 5 €.
Jos ovat jäsenmaksun maksaneet ja täyttäneet jäseneksi liittymislomakkeen, on heidän jäsenyytensä jo kuitattu.Olen muuten kuullut, että pari kuukautta sitten maksaneitakin saattaa olla "jonossa" tarkistusta odottamassa?Haluaisivat mm säätutkaa vilkuilla, mutta eivät voi, kun heidän maksamistaan ei ole tarkastettu!![]()
![]()