• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2007 kawoja

Öö, tuossa kun olen kahtellu noita uusia kawoja niin miksi tuolta maahantuojan sivuilta ei löydy tuota zx14 mallia?

Minusta tuon zx14 perä on mukavamman näköinen kun tuon zzr1400:sen. Ei noissa varmaan muuta eroa ole ku tuo perä?

Ja tyyppimerkintä takakatteessa on eri. Eikö tuota zx14.ää saa Suomesta?
ZX14 = ZZR1400. Eli iso-Zetori on myynnissä ainakin Amerikoissa ja Etelä-Afrikassa ZX14 Ninja -mallinimellä.
No hemmetti, Täytyy pakata laukut ja lähtä savannilta hakeen ninjapyörä
biggrin.gif
.

Oishan se kokemus ajella afriikan halki kawahtajalla. Ois siinä neekeripoika ihmeissään ku kolomia markkaa tirautaa savannilla
tounge.gif

Öö, tuossa kun olen kahtellu noita uusia kawoja niin miksi tuolta maahantuojan sivuilta ei löydy tuota zx14 mallia?

Minusta tuon zx14 perä on mukavamman näköinen kun tuon zzr1400:sen. Ei noissa varmaan muuta eroa ole ku tuo perä?

Ja tyyppimerkintä takakatteessa on eri. Eikö tuota zx14.ää saa Suomesta?
ZX14 = ZZR1400. Eli iso-Zetori on myynnissä ainakin Amerikoissa ja Etelä-Afrikassa ZX14 Ninja -mallinimellä.
SEn perän saa muutettua kun ostaa takapenkin suojan.
Se on jenkeissä vakiona.

Ja teippi firmasta ZX-14 tarrat jos haluaa.

Kyllähän se ois makeempi tuo zx14 mallin perä ja ei siihen kyllä mitään omaidea tarroja vihtis laittaa. Jos tuollaseen ois varaa niin heti kättelyssä oikia zx14 eikä zzr1400. Mun mielestä.

Juu on niissä eroa sen takapenkin suojuksen verran , jota saa esim. bikeworldistä muistaakseni jotain alle 200 e.

Tossa yksi ZZR 1400 jossa penkin suojus paikalla ja yoshi slip-on ja rek.kilpiteline muokattu.
200609040124yt0.jpg

Minkä värisenä ottaisitte ton uuden tonnisen Zetan? Musta,oranssi vai sininen?
Itse kallistumassa mustaan..

Ehottomasti musta, vaikka oma mopesi onkin tällä hetkellä sininen.

Mut jos uutta lähetään hakeen niin musta.

Ite olen kyllä harkinnut vakavasti tota oranssia. Se musta väri on mielestäni liian yksivärinen! Siihen oranssiin vielä se ducktaili ja rekisterikilpiteline/takavilkut uusiksi niin siinä on valmis peli.

Ite olen kyllä harkinnut vakavasti tota oranssia. Se musta väri on mielestäni liian yksivärinen! Siihen oranssiin vielä se ducktaili ja rekisterikilpiteline/takavilkut uusiksi niin siinä on valmis peli.
Sama on ollut omassa harkinnassa. Noviisina pitää varmistaa, että ducktaili tarkoittanee takaistuimen tilalle (vai onko se suojus?) tulevaa kappaletta? Kilpiteline on kyllä aikamoinen kammotus... Onko tietoa löytyykö valmiiksi jostain sopivaa vaihtoehtoa sen ja takavilkkujen korvaamiseksi?

Joo, se penkinpäällinenhän siinä on kyseessä. Kawasaki UK sivuilla näkee hyvin miltä se näyttää pyörässä.
=>Features => Seat Cover (Optional)
Eiköhän noita kilpitelineitä ala tulemaan vähän jokaiselle tavaramyyjälle myyntiin kun pyörä tulee kauppoihin. Kawasakilta löytyy varmaan itseltäkin heti sopiva vaihtoehto alkuperäisen tilalle, tosin vähän kalliimpaan hintaan kuin muilta varaosamyyjiltä.

Back