2007 Yamaha R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juicci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisiko joku ystävällisesti valaista millä tuon pätkän saa näkyviin? Nyt on FireFox:illa ja IE:lla kokeiltu, mutta eipä toimi kummallakaan.

Hehkutuksista päätellen olisi varmaan parempi olla katsomatta, ettei enää enempää ala tehdä mieli pyörän sarviin.
Adobe Flash Playerin lataa/päivittää niin pitäisi video lähteä pyörimään heti kun linkkin avaa. Flash player.

Ei siinä videossa oo mitään ihmeellistä. Siinä ajetaan sitä mopoa mikä hävisi dukuttimelle 5 miljoonasosasekuntia.  
tounge.gif

Hienoo pätkää täytyy myöntää..!
Mut onko ne pyytäny Suzukin Corseria kirittään Tohtoria, että saatiin edestäpäinkin kuvaa Yammusta tuolta radalta..
wink.gif

Motorrad 2.2.07 nro 4. Vilkaskaa mikä kympin liian kallis mopo laitetaan kyykkyyn.  
biggrin.gif
Luitko sen testin? Haluatko mukavan matkapyörän vai racing-pyörän? Teksti ja taulukko on eri asioista. Motorrad on enemmän BMW-moottoripyörien ja Bandit ym. omistajien kannatuslehti. Jos tässä olisi ollut BMW se olisi taulukossa voittanut.
Älä käsitä väärin, R1 on hieno pyörä, mutta pitää miettiä mitä haluaa. Jos ero on väännössä esim. 3500 rpm jopa 65Nm/95Nm se tuntuu. Kaksipyttyinen hyvässä ja pahassa, muutenhan näillä ei hirveästi eroa ole. Ducati on yllättävän kevyt. Olen testannut Yamahaa ja se on tajuton tykki, mutta minut jätti kylmäksi. Käy ajamassa niin tiedät itse.

Motorrad 2.2.07 nro 4. Vilkaskaa mikä kympin liian kallis mopo laitetaan kyykkyyn.  
biggrin.gif
Luitko sen testin? Haluatko mukavan matkapyörän vai racing-pyörän? Teksti ja taulukko on eri asioista. Motorrad on enemmän BMW-moottoripyörien ja Bandit ym. omistajien kannatuslehti. Jos tässä olisi ollut BMW se olisi taulukossa voittanut.
Älä käsitä väärin, R1 on hieno pyörä, mutta pitää miettiä mitä haluaa. Jos ero on väännössä esim. 3500 rpm jopa 65Nm/95Nm se tuntuu. Kaksipyttyinen hyvässä ja pahassa, muutenhan näillä ei hirveästi eroa ole. Ducati on yllättävän kevyt. Olen testannut Yamahaa ja se on tajuton tykki, mutta minut jätti kylmäksi. Käy ajamassa niin tiedät itse.
Hyvin valittu kohta vääntökäyrässä sitten se putookin kuin lehmän häntä.. Noh, anyway runsaan seitsemän sekunnin vedossa syntyvä viidenkymmenen metrin ero kertoo mulle jotain sellaista mitä arvostan. Taas toisaalta nämä kaksi pyörää eivät itselle ole olleet mitään vaihtoehtoja kunhan hieman provoo ja fiilistelyä olemmehan yammu sivuilla ja arvasin että saamme "Ducatimiehet" seuraksemme, muutenhan tämä on tylsää.  
smile_org.gif

Testejä tulee ja menee ja vaikka on Bemarimiesten lehdessä niin mittakellot on suuntaa antavat.
Ducatin testaan tilaisuuden tullen niinkuin Rykkösenkin mikä tuodaan ens maanantaina.  
tounge.gif

Rahaa on toisilla varaa laittaa enemmän muuhun kuin ominaisuuksiin, mitä sitten, jokaisen oma asia.
Jaahas, aamusumpille ja duuniin, Hyvää alkavaa päivää.  
smile_org.gif

Back