• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2008 GSX-R 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jukepoksi

New member
6 satkusta näkyikin jo kuvia täällä jossakin, tässä vielä uus seiskapuokki. Sivulta ei hassumpi mutta keula on melko omituisen näköinen mun mielestä: www.mpmaailma.fi

Mitä tapahtuu? 2008 Cebari ja kilpailijoiden yritelmät oli omituisia kuplaotsaisia pohjamonnipehmoleluja pään irti repäisevän agrokikkelipullistelun sijaan.

Ja nyt Suitza, tuo ratojen kestokettu ja muovilipareiden keisari hyppää saman hiilivaunun kyytiin. Onko tuo umpio aknen kourissa vai mikä finni siinä korpinnokassa pullistelee?
eek.gif

Olen tulossa vanhaksi. En ymmärrä enää kehityksestä mitään. Kaikki te 35+ motoristit, vihjatkaa onko Wanhan kellari enää toiminnassa? Missä kelkasta pudonneet wanhukset nykyään kokoontuu? Kannattaako uittaa Saksasta vuoden -42 BMW 75 sivuvaunulla ja Saharamaaleilla ratakäyttöön?

HElevetin hieno..Musta tai mustaoranssi ja putkihan lähtee vaihtoon jokatapauksessa. No ei tuu mulla olee,mutta todella hieno kuitenkin.

On tuo kyllä hieno, keula ehkä ihan aavistuksen liian pitkälle menee, mutta ei tuo nyt pahemmin haittaa. Putki vain on hirveä.

Onhan tuo nyt lähelle täydellisen näköistä tuo pyörä, pientä tuunausta tarvii vaan ja keula todella on magee nyt. Tosin vaikeuttaa gikserin tunnistamista maantiellä
wink.gif

Nopeasti vilkaisemalla samanlainen kuin k6-k7, mutta keula ja putki näyttäisivät muuttuneen. Parhaimman näköinen malli on edelleen k4-k5 eritoten keulan suhteen!

Kertokaahan heti kun tiedätte mille tasolle 2008 mallin hinta tulee kotimaassa asettuvan.

Tässä on nyt kovat arvonnat menossa ostaako 'ylivuotinen' 2007 vai odottaako uutta. EE-Speed & kumppanit näyttävät myyvän ´07 pyörää 139XX ja virallisen maahantuojen dealer hintaan 14600e.

Itse päädyin "ylivuotiseen". Harkitsin kanssa vaihdon jättämistä ensivuoteen, mutta kun näin uutuustarjokkaat, niin
crazy.gif
. Kiireesti 2007 malli kiitoooos
thumbs-up.gif
!

Mitäs vikaa tossa on? Mun mielestä ihan kelvollisen näkönen toi keula, suorastaan kaunis kun vertaa näihin muihin 2008 malleihin.

Back