JustinTime
New member
^Tuosta kakkoskuvasta voi bongata ABS:n, eli sekin ominaisuus alkaa jo olla varmistettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ihmettelen minäkin !!! kylläkin vain ajon perusteellaPrätkäpajan penkissä muutama viikko sitten oli peräkkäin BMW ja meikän 10R, 2009.
Sama penkki, sama päivä, sama vetäjä. Aikaeroa 1 tunti. Voi siis verrata.
Bemu oli vakio ja mulla Akran vaimennin, muuten vakio.
Bemussa takapyörällä 179,7 hv, mulla 10R näytti 178 hv.
Ihmettelen myös kovasti mistä ne Bemun puhutut tehot on mitattu.
Uutta ärrää odotellessa...
Jos en ihan väärin katso, niin eikös noista viimeisistä linkittämistäsi kuvista ole hieman valojen aukkojakin näkyvillä, tekee "peitteet" kuoppaa ja ääriviivat erottuvat? Jos katson tuota oikein, niin hyvältä näyttäisi ja suunta tässäkin oikea. Hieman Ducatimaiset (1098) olematta kuitenkaan.. kapeat viirut siis..Muotoilun osalta tuskin muuttuu edes paljon. Katuversio valoineen on sitten erikseen.Ei toi ole luultavasti lähellekkään lopullinen versio. Vilkut peilit ja lamppu kii ja si uudellee näytille![]()
leaked photo attached!Muotoilun osalta tuskin muuttuu edes paljon. Katuversio valoineen on sitten erikseen.Ei toi ole luultavasti lähellekkään lopullinen versio. Vilkut peilit ja lamppu kii ja si uudellee näytille![]()
Kilpaversiotako ei saa kehua/haukkua? Koska kuvissahan on nimenomaan uuden kympin superbike versio. Usko pois, muotoilu ei tuosta tule radikaalisti muuttumaan. Menee jo jauhamiseksi mutta katuversio valoineen on sitten erikseen, siitä kuvia ja juttua sitten kun niitä tulee. Siinäkin perusmuodot on luultavasti lähes 1:1 ton kanssa....Niin ku aikasemmin jo sanoin, iha turha hehkuttaa/haukkua ulkonäköä, toi ei todellakaan ole lopullinen versio![]()
leaked photo attached!Muotoilun osalta tuskin muuttuu edes paljon. Katuversio valoineen on sitten erikseen.Ei toi ole luultavasti lähellekkään lopullinen versio. Vilkut peilit ja lamppu kii ja si uudellee näytille![]()
(sori, en voinut vastustaa kiusausta)
hemmetin nätti on... mielenkiintoista, mitä kaikkea elektroniikkaa tuohon mahtavatkaan katuversioon laittaa.
![]()
Tuosta Prätkäpajan mittauksesta hemmopäivillä ei kannata vetää mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Seurasin mittauksia tovin ja käytin omaanikin siellä. Oma suti ilman kaasuja sekä kaasuilla ja niin näytti/kuulosti moni muukin tekevän. Renkaan lämmitykseen käytettiin ihan liian vähän aikaa, kun pyöriä ei sidottu mitenkään kiinni.Niin ihmettelen minäkin !!! kylläkin vain ajon perusteellaPrätkäpajan penkissä muutama viikko sitten oli peräkkäin BMW ja meikän 10R, 2009.
Sama penkki, sama päivä, sama vetäjä. Aikaeroa 1 tunti. Voi siis verrata.
Bemu oli vakio ja mulla Akran vaimennin, muuten vakio.
Bemussa takapyörällä 179,7 hv, mulla 10R näytti 178 hv.
Ihmettelen myös kovasti mistä ne Bemun puhutut tehot on mitattu.
Uutta ärrää odotellessa...Terveisin![]()
![]()
Noista kuvista ei aivan varmaksi pysty sanomaan mut vaijerikytkimeltä näyttää mun mielestä.onko siinä neste- vai vaijerikäyttöinen kytkin? ei oikein saa tolokkua.
Niin ja miltäs esim. bemari näytti tullessaan? ZX6R:n, R ykkösen ja gixerin risteytykseltä. Kyllä ne on muistuttanu toisiaan ja 90 luvulta lähtien. Tekniikka on tietysti tärkeintä, aika näyttää miten tulee pärjäämään. "Sama mopo uusissa vaatteissa" se ei ainakaan tule olemaan kun kaikki on pistetty uusiksi runkoa myöten ensimmäistä kertaa sitten 2004.Näiden kuvien perusteella kiloset alkavat yhä enemmän ja enemmän muistuttaa toisiaan. Uusi kymppi näyttää ihan bemarin ja rsv4:n risteytykseltä
. Hiilikuitukatteet on mageet, mutta tuskin tuotantopyöriin tulee sellaisia... Ulkonäköä enemmän kiinnostaa onko tuota oikeesti pystytty parantamaan teknisesti mitenkään, vai onko se edellee vaan sama mopo uusissa vaatteissa
. Niin tai näin, ei ole tule olemaan hankintalistalla, vaikka koeajo pitää sivistyssyistä suorittaakin (voi sitten kehua/haukkua perustellusti
).![]()