• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2011 ZX10R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Prätkäpajan penkissä muutama viikko sitten oli peräkkäin BMW ja meikän 10R, 2009.
Sama penkki, sama päivä, sama vetäjä. Aikaeroa 1 tunti. Voi siis verrata.
Bemu oli vakio ja mulla Akran vaimennin, muuten vakio.
Bemussa takapyörällä 179,7 hv, mulla 10R näytti 178 hv.
Ihmettelen myös kovasti mistä ne Bemun puhutut tehot on mitattu.

Uutta ärrää odotellessa...
Niin ihmettelen minäkin !!! kylläkin vain ajon perusteella
biggrin.gif
Terveisin
062802moto_prv.gif
 
Kyykyt on hienoja ajaa, mutten oikein ymmärrä useimmissa tapauksissa niiden ulkonäön hehkutusta, siis kun ne on kuitenkin keskenään kovin samannäköisiä. Tämäkin näyttää kuvissa samanlaiselta kuin radoilla pyörivät kuitukatteelliset pyörät. Keula voisi olla vaikka jostain Gixeristä ja perä R1:stä tms? Sama juttu sen Bemarin hehkutuksen kanssa. No ei siinä, ihan asiallisen näköinenhän tuo on ja toisaalta itekin esim. tykästyin kovasti valko-mustaan tylppänokka-Bladeen ajan kanssa vaikka ensiesittelyssä lähinnä puistatti.
smile_org.gif
 
Niin ku aikasemmin jo sanoin, iha turha hehkuttaa/haukkua ulkonäköä, toi ei todellakaan ole lopullinen versio
mad.gif
 
Melkoisen kuuman näköinen pakkaus!




Isompi kuva: http://www.kawasaki-challenge.com
Ei toi ole luultavasti lähellekkään lopullinen versio. Vilkut peilit ja lamppu kii ja si uudellee näytille:)
Muotoilun osalta tuskin muuttuu edes paljon. Katuversio valoineen on sitten erikseen.
Jos en ihan väärin katso, niin eikös noista viimeisistä linkittämistäsi kuvista ole hieman valojen aukkojakin näkyvillä, tekee "peitteet" kuoppaa ja ääriviivat erottuvat? Jos katson tuota oikein, niin hyvältä näyttäisi ja suunta tässäkin oikea. Hieman Ducatimaiset (1098) olematta kuitenkaan.. kapeat viirut siis..

- P
 
Melkoisen kuuman näköinen pakkaus!




Isompi kuva: http://www.kawasaki-challenge.com
Ei toi ole luultavasti lähellekkään lopullinen versio. Vilkut peilit ja lamppu kii ja si uudellee näytille:)
Muotoilun osalta tuskin muuttuu edes paljon. Katuversio valoineen on sitten erikseen.
leaked photo attached!


(sori, en voinut vastustaa kiusausta)


hemmetin nätti on... mielenkiintoista, mitä kaikkea elektroniikkaa tuohon mahtavatkaan katuversioon laittaa.

bowdown.gif
 
sentääs änkkäri on alhaalla ja sivulla, hyvä niin. etulokasuoja on onnettoman lyhyt, kivet lentää syyläriin. jos jää tuollaiseksi. muuten ihan kulkevannäköinen vehje.
 
Niin ku aikasemmin jo sanoin, iha turha hehkuttaa/haukkua ulkonäköä, toi ei todellakaan ole lopullinen versio
mad.gif
Kilpaversiotako ei saa kehua/haukkua? Koska kuvissahan on nimenomaan uuden kympin superbike versio. Usko pois, muotoilu ei tuosta tule radikaalisti muuttumaan. Menee jo jauhamiseksi mutta katuversio valoineen on sitten erikseen, siitä kuvia ja juttua sitten kun niitä tulee. Siinäkin perusmuodot on luultavasti lähes 1:1 ton kanssa....
smile_org.gif
 
Melkoisen kuuman näköinen pakkaus!




Isompi kuva: http://www.kawasaki-challenge.com
Ei toi ole luultavasti lähellekkään lopullinen versio. Vilkut peilit ja lamppu kii ja si uudellee näytille:)
Muotoilun osalta tuskin muuttuu edes paljon. Katuversio valoineen on sitten erikseen.
leaked photo attached!


(sori, en voinut vastustaa kiusausta)


hemmetin nätti on... mielenkiintoista, mitä kaikkea elektroniikkaa tuohon mahtavatkaan katuversioon laittaa.

bowdown.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
tounge.gif
 
Prätkäpajan penkissä muutama viikko sitten oli peräkkäin BMW ja meikän 10R, 2009.
Sama penkki, sama päivä, sama vetäjä. Aikaeroa 1 tunti. Voi siis verrata.
Bemu oli vakio ja mulla Akran vaimennin, muuten vakio.
Bemussa takapyörällä 179,7 hv, mulla 10R näytti 178 hv.
Ihmettelen myös kovasti mistä ne Bemun puhutut tehot on mitattu.

Uutta ärrää odotellessa...
Niin ihmettelen minäkin !!! kylläkin vain ajon perusteella  
biggrin.gif
Terveisin  
062802moto_prv.gif
Tuosta Prätkäpajan mittauksesta hemmopäivillä ei kannata vetää mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Seurasin mittauksia tovin ja käytin omaanikin siellä. Oma suti ilman kaasuja sekä kaasuilla ja niin näytti/kuulosti moni muukin tekevän. Renkaan lämmitykseen käytettiin ihan liian vähän aikaa, kun pyöriä ei sidottu mitenkään kiinni.

Tuo kyseinen bimmeri oli toki melko uutuuden jäykkä vielä, mutta tuo kyseinen penkki on niin optimistinen, että lähemmäs 190hv tai jopa enemmän olisi pitänyt siitä kyllä renkaalta irrota.
 
Näiden kuvien perusteella kiloset alkavat yhä enemmän ja enemmän muistuttaa toisiaan
omg.gif
. Uusi kymppi näyttää ihan bemarin ja rsv4:n risteytykseltä
biggrin.gif
. Hiilikuitukatteet on mageet, mutta tuskin tuotantopyöriin tulee sellaisia... Ulkonäköä enemmän kiinnostaa onko tuota oikeesti pystytty parantamaan teknisesti mitenkään, vai onko se edellee vaan sama mopo uusissa vaatteissa
biggrin.gif
. Niin tai näin, ei ole tule olemaan hankintalistalla, vaikka koeajo pitää sivistyssyistä suorittaakin (voi sitten kehua/haukkua perustellusti
tounge.gif
).
 
Näiden kuvien perusteella kiloset alkavat yhä enemmän ja enemmän muistuttaa toisiaan
omg.gif
. Uusi kymppi näyttää ihan bemarin ja rsv4:n risteytykseltä
biggrin.gif
. Hiilikuitukatteet on mageet, mutta tuskin tuotantopyöriin tulee sellaisia... Ulkonäköä enemmän kiinnostaa onko tuota oikeesti pystytty parantamaan teknisesti mitenkään, vai onko se edellee vaan sama mopo uusissa vaatteissa
biggrin.gif
. Niin tai näin, ei ole tule olemaan hankintalistalla, vaikka koeajo pitää sivistyssyistä suorittaakin (voi sitten kehua/haukkua perustellusti  
tounge.gif
).
Niin ja miltäs esim. bemari näytti tullessaan? ZX6R:n, R ykkösen ja gixerin risteytykseltä. Kyllä ne on muistuttanu toisiaan ja 90 luvulta lähtien. Tekniikka on tietysti tärkeintä, aika näyttää miten tulee pärjäämään. "Sama mopo uusissa vaatteissa" se ei ainakaan tule olemaan kun kaikki on pistetty uusiksi runkoa myöten ensimmäistä kertaa sitten 2004.
smile_org.gif
 
Italialaiset vielä uskaltaa muotoilla hieman enemmän omaperäisesti. Eniten silmiä hivelee edelleen MV Agusta. Säilyttänyt perinteisen lookin, josta vielä merkinkin tunnistaa toisin kuin suurimmasta osasta muita. Toisaalta olishan se kauheeta, jos muotoilu ei menis eteenpäin ja ajettais edelleen niillä 80-luvun rr-pyörillä
biggrin.gif
. Tai olihan ne hienoja siihen aikaan
biggrin.gif
.... Kawalla on kyllä -06/07 mallia lukuunottamatta ollut 10:ssä onnistunut muotoilu. Tuo em. oli imo liian pyöristetty ja ne penkinalusputket eivät olleet kauhean sirot  
lookaround_orig.gif
.

Mut juu, tekniikka ratkaisee. Vaikka on se ulkonäkökin tärkeä (en muuten Ducatilla ees ajais
wink.gif
..).
 
Kyllähän tuo mustana ja hiilikuidussa on ihan hieno. Välttämättä se keulan "absireikälevy" ei ole abseille vaan uskoisen sen olevan luistonestolle tässä tapauksessa, kisaversio kun on kyseessä. Mittaa etusen pyörimisnopeutta, jota voidaan sitten verrata takarenkaaseen.

Ei tuo tietenkään poissulje abs-jarrujen mahdollisuutta katupelissä.
 
Back
Ylös