• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2011 ZX10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paskat sanon mä! Säästät putkirahat yms ja pistät mopon vaihtoon vuoden päästä säästetyillä hiluilla!
wink.gif
Entäs jos tämä onkin juuri se mopo mulle ja olen purjehtinut täydellisyyden satamaan.
wink.gif
033102beer_1_prv.gif
uusia prätkiä tulee joka vuosi. mulla on tuo tusinakawio ollut kaiken huimuuden päätepiste, vaikka eri osa-alueilla hiukan, ihan karvan verran, enempi saavuttavia prätkiä on myöhemmin tullut joka vuosi. nyt kuitenkin vähempikin riittäisi.

Paskat sanon mä! Säästät putkirahat yms ja pistät mopon vaihtoon vuoden päästä säästetyillä hiluilla!
wink.gif
Entäs jos tämä onkin juuri se mopo mulle ja olen purjehtinut täydellisyyden satamaan.
wink.gif
033102beer_1_prv.gif
uusia prätkiä tulee joka vuosi. mulla on tuo tusinakawio ollut kaiken huimuuden päätepiste, vaikka eri osa-alueilla hiukan, ihan karvan verran, enempi saavuttavia prätkiä on myöhemmin tullut joka vuosi. nyt kuitenkin vähempikin riittäisi.
Jep, Kuulen aina välillä selitystä, kuin c-mallin kybä on paras ja kun sais vaan jostain erittäin vähän ajetun c-mallin kybän, johon laittais öhlärin alustan, akran evo kahden, pc:t, shifterit, visecon ylisuuret männät, ohuemman kansipahvin jne... Niin siinä olisi mailman paras kymppi!!!

ROFL!

wink.gif
wink.gif
033102beer_1_prv.gif
Jep, Kuulen aina välillä selitystä, kuin c-mallin kybä on paras ja kun sais vaan jostain erittäin vähän ajetun c-mallin kybän, johon laittais öhlärin alustan, akran evo kahden, pc:t, shifterit, visecon ylisuuret männät, ohuemman kansipahvin jne... Niin siinä olisi mailman paras kymppi!!!

ROFL!
Nojuu, aina tulee jotain uutta ja kiinnostavaa markkinoille, onneksi näin.

Ja mitä tohon säästöön tulee niin ehdottomasti paras säästökohde on ostaa moottoripyörä, varsinkin uus sellanen.
tounge.gif
biggrin.gif

700 kilsaa takana ja kyllä maistuu, hieno kampe.
bowdown.gif

Ekana kyllä korostuu äärimmäinen keveys ja taittuminen mutkiin, saa olla aluksi tarkkana ettei pyörä vie miestä.
biggrin.gif

Olkoonkin testeissä moitittu keskialueen tehoo, upee ja lähes tärinätön motti,varsinkin äänet originaali putkella on kohdillaan.

Liikkuvuus satulassa todella hyvä, ei pyörteitä pottaan.

Vaihteet ja kytkin selkeet ja kevyet.

Olen tyytyväinen kaikin puolin.
inlove.gif

bowdown.gif

Ekana kyllä korostuu äärimmäinen keveys ja taittuminen mutkiin, saa olla aluksi tarkkana ettei pyörä vie miestä.
biggrin.gif

Olkoonkin testeissä moitittu keskialueen tehoo, upee ja lähes tärinätön motti,varsinkin äänet originaali putkella on kohdillaan.

inlove.gif
Hyvä, hyvä. Ei menny rahat taaskaan hukkaan.
cool.gif

Mullakin oli eilen samankaltaiset fiilikset (tehonpuutetta lukuunottamatta), vaikka pyörä on ajossa jo viidettä vuotta...eikä ole edes kawa.
tounge.gif

bowdown.gif

biggrin.gif

inlove.gif
Hyvä, hyvä. Ei menny rahat taaskaan hukkaan.  
cool.gif

Mullakin oli eilen samankaltaiset fiilikset (tehonpuutetta lukuunottamatta), vaikka pyörä on ajossa jo viidettä vuotta...eikä ole edes kawa.  
tounge.gif
Ei ne rahat koskaan hukkaan mene jos mopoon laittaa, oli sitten kyse vaihdosta tai tuunauksesta.
biggrin.gif

Aiiniin unohtui vielä sanoo kympin hyvistä puolista et peileistä oikeesti näkee taaksepäin, ei mikään esteetön näkyvyys, mut ei pelkästään käsivarttakaan.

Uusimmassa Fast Bikes lehdessä oli litraisten vertailu, kawa voitti.
Pisteet 10/10. Tehoissa jäi muutaman hepan bemulle (kawa 175, s1000rr 179) mutta muuten rankattiin paremmaksi: "...The Ninjas suspension is better, electronics more cultured, the chassis is superior, the finish is quality and, in many ways, the engine is finer."

Mä käytin RR:n viime kesänä penkissä ja nyt kävi myös Kawa samaisessa dynossa, tässä tulokset:

5637090632_e527dca6b6_b.jpg

5637090890_3c21f47a26_b.jpg

Mä käytin RR:n viime kesänä penkissä ja nyt kävi myös Kawa samaisessa dynossa, tässä tulokset:

Kawan käyrä on kyllä nätimpi(lue tasaisempi vääntö) Huipputehot käytänössä samat.

500km takana eikä valittamista. Positiivisin yllätys oli elektroniikka ja sen toimivuus. Mopoasetuksilla ei sudi eikä keuli mutta tosimiesten asetuksilla menee siten kuin käsketään. Plussana huomasin vielä, että laitteessa on ajotietokone joka laskee kulutukset jne.. Kai tää luki jossain esitteessä mutta eipähän sattunut silmään ostaessa. Ajoasento on tilava tälläiselle 189/95 mätisäkille eikä kypärä tärise saati näpit jäädy kun kate ohjaa ilmaa sopivasti.

Kaikenkaikkiaan valittamista ei ole muusta paitsi valoista jotka tuntuvat tehottomilta ajettaessa säkkipimeässä. Ehkä tuohon löytyis xenonit jostain ja vielä siten, että toisenkin lyhdyn saisi palamaan samanaikaisesti? Joojoo, suomen laki..

Vielä kilpitelinettä ja akran rööriä odotellessa..

Plussana huomasin vielä, että laitteessa on ajotietokone joka laskee kulutukset jne.. Kai tää luki jossain esitteessä mutta eipähän sattunut silmään ostaessa.
Yllätyksenä tuli mullekki että löytyy jopa kulutusmittari, yms.

Hetken luulin ostaneeni tourinki pyörän..vain hetken.
tounge.gif

Allekirjoitan myös ton katteen tuulen ohjailun, hiton hyvä ja jopa kätöset on niin suojassa ettei herkästi palellu.

Plussana huomasin vielä, että laitteessa on ajotietokone joka laskee kulutukset jne.. Kai tää luki jossain esitteessä mutta eipähän sattunut silmään ostaessa.

tounge.gif

Allekirjoitan myös ton katteen tuulen ohjailun, hiton hyvä ja jopa kätöset on niin suojassa ettei herkästi palellu.
paljonkos se sit kuluttaa nuin ensi kilometreillä?

onko sadekelikokemusta? roiskuuko vesi mistään ihmepaikoista, kuten muistaakseni bemarissa? oli ja joissakin sporteissa on ollut.

tounge.gif

onko sadekelikokemusta? roiskuuko vesi mistään ihmepaikoista, kuten muistaakseni bemarissa? oli ja joissakin sporteissa on ollut.
Kulutusta en ole seurannut ku vasta pari päivää sitten tosiaan hokasin et sellanen on.

Sadekelejäkään ei ole päässyt/joutunut vielä testaan.

tounge.gif

Kulutusta en ole seurannut ku vasta pari päivää sitten tosiaan hokasin et sellanen on.

Sadekelejäkään ei ole päässyt/joutunut vielä testaan.
Hä? Eiks tuossa ajassa pitäis olla ajettu jo 3-4 tankillista?
biggrin.gif

En mäkään ole seurannut sitä kulutusta
biggrin.gif
. Jokin economy-valokin siinä on kaikenmaailman kettutyttöjä varten.. Pitäis kait laittaa kukkahattu päähän ja lähteä testaamaan. Löysin muuten HID-valot jotka eivät ole pahan hintaiset joten vois harkita sellaisten ostamista.

Sateella en ole vielä kehdannut ajaa.. Kultapieni likaantuu vaan turhaan
inlove.gif

Nonii, onkohan nyt reisinkipyörät menny ihan tissiposkille. Ainakin yhdelle, Jar....
tounge.gif
tounge.gif

Kai sitä kulutustakin sen verran pitää seurata, että pääsee seuraavalle tankkauspaikalle saakka.

Back