525vs 530 ketju.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oili
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

oili

New member
Motonet myy pilkkahintaan DID 530ZVM ketjuja 104-106 lenkkisinä, mutta Afrikkalaisessa on 525 ketju, mutta lyömällä yhteen kaksi kahdenkymmenen euron vitjaa saisi tarpeeksi pitkän, mutta vaatiiko 530:t toisenlaiset rattaat?
 
530 ketju ja rattaat on sitten jonkin verran raskaampia pyörittää mitä 525 sarjalaiset. En osaa sanoa huomaako sitä käytännössä. Takapyörän teho kuitenkin putoaa pikkuisen ja kulutus vähän kasvaa.
 
530 ketju ja rattaat on sitten jonkin verran raskaampia pyörittää mitä 525 sarjalaiset. En osaa sanoa huomaako sitä käytännössä. Takapyörän teho kuitenkin putoaa pikkuisen ja kulutus vähän kasvaa.


Tuo afrikkalainen rytkyttää varsinkin D-vaihteella ja alakierroksilla niin raakasti, että luulisi siinä käytettävän vahvempia vitjoja.
 
Itse ketju lienee yhtä "vahva". 530 ratas on leveämpi ja lähinnä siinä se ero, eli rattaat vahvemmat. Kapeampi ketju ja ratas toki himpan kevyemmätkin.
 
Motonet myy pilkkahintaan DID 530ZVM ketjuja 104-106 lenkkisinä, mutta Afrikkalaisessa on 525 ketju, mutta lyömällä yhteen kaksi kahdenkymmenen euron vitjaa saisi tarpeeksi pitkän, mutta vaatiiko 530:t toisenlaiset rattaat?

Missä näit nuo halvat ketjut ? Itse löysin ihan normaalihintaisia did 530zvm ketjuja , en mitään erikoisen halpoja.
 
Missä näit nuo halvat ketjut ? Itse löysin ihan normaalihintaisia did 530zvm ketjuja , en mitään erikoisen halpoja.
Prätkäkamojen edessä oli kori, mutta tämä siis Turun Motonetissä. Saattaahan olla, että joku nappasi ne jälleenmyyntiin, mutta oli niitä paketteja toistakymmentä.

Niin niitä oli kahta laatua ja hinnat 20 ja 30euroa.
 
Tuo afrikkalainen rytkyttää varsinkin D-vaihteella ja alakierroksilla niin raakasti, että luulisi siinä käytettävän vahvempia vitjoja.

Foorumit olis punaisena vihasta että miksi Honda sössii aina ja tekee painavia pyöriä.
 
Back
Ylös