600 mörkö

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
no päivee arvoisat ducatti gurut!!.elikkä pyörä vaihtuu kesällä ja ehoton ykkösvaihtoehto olis tuo mörkö,mutta seuraako kaupassa kotiin myös tyyppivi....eikäkö "ominaisuuksia"  
wink.gif
 
tota noin...meikäläisen tyyppiviat on aikasta tavanmukaisia tähän aikaan, elikkäs käy liian rikkaalla..kuluttaa paljon...joskus taitaapi savuttaakkin! sillointällöin palaa hihat! tarvittaessa agressiivinen ja kovaääninen! olemukseltaan erottuva ja hiukan provosoiva.mut alleni en laske!...
biggrin.gif
 
biggrin.gif
 
biggrin.gif


mut jos sitten siihen pyörään...tyyppivikaisuus on pitkälti yksilökohtaista...jos semmonen sattuu kohdalle niin huonon säkän piikkiin vaan. mulla on just tommonen 600:nen "mörkö" ducati ja en oikeestaan voi sanoa vielä yhtään mitään siitä koska aika myöhään syksyllä sen ostin! toki siinä oli semmosia pikkuonkelmia mut eiks melkeen kaikissa niitä oo?  
lookaround.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (sawox @ Helmi. 18 2003,14:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">no päivee arvoisat ducatti gurut!!.elikkä pyörä vaihtuu kesällä ja ehoton ykkösvaihtoehto olis tuo mörkö,mutta seuraako kaupassa kotiin myös tyyppivi....eikäkö "ominaisuuksia"  
wink.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Rakenne tuossa vehkeessä on todella vanhaa perua (kuten muissakin ilma/öljy vehkeissä) joten suurimmat lastentaudit on ohitettu. Ainut "tyyppivika" minkä minä tiedän on se, että öljunpaine anturille menee vettä sisään ja anturi uusiks. Maahatuoja oli (näytteypyörissä) "korjanneen" ongelman pienellä teipin palalla
tounge.gif


Muuten tuo 600cc kone mukava. Tärinöitä on V-koneeksi erittäin vähän (mulla 750 tärisee jonkun verran enemmän). Tehoa kai aina voi olla lisää.. Hinnassa kannattaa huomioida, että putket ja dynojet tulee varmaan jossain vaiheessa ostettua
smile.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (750S @ Helmi. 19 2003,11:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (sawox @ Helmi. 18 2003,14:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">no päivee arvoisat ducatti gurut!!.elikkä pyörä vaihtuu kesällä ja ehoton ykkösvaihtoehto olis tuo mörkö,mutta seuraako kaupassa kotiin myös tyyppivi....eikäkö "ominaisuuksia"  
wink.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Rakenne tuossa vehkeessä on todella vanhaa perua (kuten muissakin ilma/öljy vehkeissä) joten suurimmat lastentaudit on ohitettu. Ainut "tyyppivika" minkä minä tiedän on se, että öljunpaine anturille menee vettä sisään ja anturi uusiks. Maahatuoja oli (näytteypyörissä) "korjanneen" ongelman pienellä teipin palalla
tounge.gif


Muuten tuo 600cc kone mukava. Tärinöitä on V-koneeksi erittäin vähän (mulla 750 tärisee jonkun verran enemmän). Tehoa kai aina voi olla lisää.. Hinnassa kannattaa huomioida, että putket ja dynojet tulee varmaan jossain vaiheessa ostettua
smile.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Heh, täytyyhän siitä joku paikka löytyä mistä saadaan vesi sisälle, kun tässä tapauksessa se ei voi olla kannentiiviste
biggrin.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (750S @ Helmi. 19 2003,11:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE">
no päivee arvoisat ducatti gurut!!.elikkä pyörä vaihtuu kesällä ja ehoton ykkösvaihtoehto olis tuo mörkö,mutta seuraako kaupassa kotiin myös tyyppivi....eikäkö "ominaisuuksia"  
wink.gif
<span id='postcolor'>
Rakenne tuossa vehkeessä on todella vanhaa perua (kuten muissakin ilma/öljy vehkeissä) joten suurimmat lastentaudit on ohitettu. Ainut "tyyppivika" minkä minä tiedän on se, että öljunpaine anturille menee vettä sisään ja anturi uusiks. Maahatuoja oli (näytteypyörissä) "korjanneen" ongelman pienellä teipin palalla
tounge.gif


Muuten tuo 600cc kone mukava. Tärinöitä on V-koneeksi erittäin vähän (mulla 750 tärisee jonkun verran enemmän). Tehoa kai aina voi olla lisää.. Hinnassa kannattaa huomioida, että putket ja dynojet tulee varmaan jossain vaiheessa ostettua
smile.gif
[/quote]
Heh, täytyyhän siitä joku paikka löytyä mistä saadaan vesi sisälle, kun tässä tapauksessa se ei voi olla kannentiiviste
biggrin.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (sawox @ Helmi. 18 2003,14:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">mutta seuraako kaupassa kotiin myös tyyppivi....eikäkö "ominaisuuksia"  
wink.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Tyyppivika tai niin kuin kauniisti ilmaisit "ominaisuus" voi olla myös kuskin raskas kaasuranne... Johtunee hiilareista.
cool.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (The Beast @ Helmi. 19 2003,13:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tyyppivika tai niin kuin kauniisti ilmaisit "ominaisuus" voi olla myös kuskin raskas kaasuranne... Johtunee hiilareista.  
cool.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Varsinkin kunnon kiihdytys tunnelissa ja sitten moottorijarrutus...kyllä jytisee !!!
smile.gif
biggrin.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Fabio T. @ Helmi. 19 2003,13:41)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (The Beast @ Helmi. 19 2003,13:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tyyppivika tai niin kuin kauniisti ilmaisit "ominaisuus" voi olla myös kuskin raskas kaasuranne... Johtunee hiilareista.  
cool.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Varsinkin kunnon kiihdytys tunnelissa ja sitten moottorijarrutus...kyllä jytisee !!!  
smile.gif
 
biggrin.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Suosittelen Uudenmaankadun tunnelia
wink.gif
 
biggrin.gif

600 möröstä on aikas lailla kaikki tyyppiviat jo karsittu mutta käynti ongelma on ainut...eli johtuen kalvollisesta alipaineella toimivasta bensapumpusta mopo on aikas huono lähtemään käyntiin, tämän tosin voi kiertää, laittamalla bensaa esim. suoraa kurkkuihin (kylmällä, tai talven jälkeen).
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Helmi. 24 2003,17:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">käynti ongelma on ainut...eli johtuen kalvollisesta alipaineella toimivasta bensapumpusta mopo on aikas huono lähtemään käyntiin, tämän tosin voi kiertää, laittamalla bensaa esim. suoraa kurkkuihin (kylmällä, tai talven jälkeen).[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kylmäkäynnistys on yhtä p*rkelettä, ainakin mun uusi dark oli viime keväänä muutamankin kerrankin säädettävänä, koska kävi liian laihalla.  
cool.gif

Pahin vika on maahantuoja .
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (rekako @ Maalis. 10 2003,19:02)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Kylmäkäynnistys on yhtä p*rkelettä, ainakin mun uusi dark oli viime keväänä muutamankin kerrankin säädettävänä, koska kävi liian laihalla.  
cool.gif

Pahin vika on maahantuoja .[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Voin kyllä helposti ymmärtää....
 
Back
Ylös