Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän siinä sitten kävi että Kwaka vaihtui. Uutukainen onpi musta 636:nen.![]()
Taidan olla ensimmäisiä jotka moisen ostavat sisäänajettuna, mittarissa nimittäin valmiiksi 10tkm.
Ekat parisataa kilometriä takana, herää vaan kysymys miten sen etupyörän saa pysymään tiessä kiinni..?
Melkonen Kiinan sirkuksen acropaati saa olla jotta munat kiinni tankkiin ja leuka tankinkorkkiin (hitto sit vois melkein ylettää ottamaan itseltään su...). No kait sekin voi onnistua.ARVASIN että joku tarttuu tähän. Tarkistin kysyjän sukupuolen ennen kuin vastasin. Koin ilmaisun helppoutta kirjoittaessani vastaustani.Tarkoittaako tämä että mulla ei ole mitään saumoja saada keulaa pysymään tiessä kun munat puuttuu???![]()
Niin, sun täytyy varmaan miettii jokin vastaavanlainen painonsiirtoon liittyvä keino, jolla estät keulimisen. Muuta en osaa sanoa.![]()
Veit kyllä sanat suustani !!! Ilmeisesti Suomeen ei jostain kumman syystä vaan tuoda, kuin s ja m kokojaOnnittelut, on hiano! Noita kun sais vielä aikuisten kokoisina niin voisin harkita vaihtoa![]()
![]()
Eikö se naisilla oo muutenki helpompaa, nehän on jo yleensä luonnostaan etupainosempia yläruumiiltaanTarkoittaako tämä että mulla ei ole mitään saumoja saada keulaa pysymään tiessä kun munat puuttuu???Vakavasti sanoen, keula pysyy tiessä myös ykkösellä kun vaan istut tarpeeksi edessä ja nojaat eteen. Tarkoittaa munat kiinni tankissa ja leuka tankin korkissa. Mullakin oli aluksi vaikeuksia ku meinattiin koko ajan mennä ympäri, mutta pikku hiljaa sitä löysi sen oikean paikan siitä mopon päältä. Munat tankissa -asennossa mopo taipuu myös parhaiten mutkaan - mun mielestä.![]()
Mutkat tuo pyörä tuntuu menevän melkein itsestään. Vain pakki puuttuu?![]()