Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan yliarvostettuja nuo karkeammat renkaatsopivan karkeilla kumeilla ehkä jopa sorapätkiäkin kesäaikana.
No hyvä että sait pyörän hommattua, eikä tarvinnut mitään kawanretkua ostaaNo nyt se on sitten varattu.![]()
No ajamalla tietenkinJuu, ei siitä Kawasta oikein päässyt kaupoille, vähän tuo Kotari kyllä jännittää kun kaupat tuli tehtyä ihan valokuvien perusteelle.
Nyt pitäisi vain ratkaista ongelma, eli millä vaihtopyörä täältä Lapista Espooseen ja päinvastoin. No eiköhän siihenkin konsti löydy, kunhan on vain edullinen.![]()
-H-
Onko tuossa muuten luistokytkintä ja/tai kumivaimennettua vetopakkaa? Ollappa jokin manuaali, josta voisi tutustua tekniikkaan tarkemmin.Kaikki vanhat LC4:t kaasaripelejä, siis kaikki ennen 690 mallia.
Mikunin BST-40 tai Keihinin FCR-41 lienevät yleisimpiä kaasareita 2000-luvun (euro) malleissa.
20tkm ei ole paljoa.
Normi katuajossa, ohjekirjan huoltovälillä, olisi jo neljännet öljyt sisällä...
Itsellä 640adv ja mittarissa +97tkm...
Ameriikan foorumilta 127tkm ajetun koneen avaus kuvien kera...
Eri juttu tietenkin jos on ollut huonolla hoidolla tai rajulla ajolla.
Tuskin siltikään vielä auttamattoman loppu.
Ja kulutusosat sieltä koneen sisältä voi aina vaihtaa...
Kaukoidän rivinelonen tuo ei ole, ei hyvässä eikä pahassa![]()
Ei taida olla luistokytkintä noissa vanhemmissa LC4:issa. Mutta mitä minä niillä olen ajellut, niin en ole kyllä koskaan kaivannutkaan. Takanapa on vaimennettu.Onko tuossa muuten luistokytkintä ja/tai kumivaimennettua vetopakkaa? Ollappa jokin manuaali, josta voisi tutustua tekniikkaan tarkemmin.
Jep, ei luistokytkintä vakiona ja vaimennettu takanapa.Onko tuossa muuten luistokytkintä ja/tai kumivaimennettua vetopakkaa? Ollappa jokin manuaali, josta voisi tutustua tekniikkaan tarkemmin.
Laitoin sulle YV:tä.... Bikeworldista olet pyörän hakemassa???
Kolmesta ulos? Ainakin tuo manuaali, jonka linkistä kattelin, käskee laskemaan vain kahdesta ulos. Mutta onkos noita suodattimia kaksi vai kolme, jos öljyä on myös rungossa? "runkosäiliö" lie täytetään niin täyteen, että alkaa tulla yli siitä täyttöreiästä, vai kuinka?Kaksi suodatinta, kolmesta reijästä öljyä ulos, kahdesta sisään ja vielä systeemin ilmaus päälle![]()