• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

690smc tarrasarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mattson
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mattson

New member
Nettiä on selailtu ja käyty läpi, mutta eipä oo löytynyt kyseiseen pyörään tarrasarjoja, paitsi sitä normaalia (oranssi/mustaa) ja "mustaa" mustien katteiden kaveriks.

Onko kenkään silmään osunut valkoista settiä? Tarkoitus olis saada valkoiselle katesarjalle kaveriks joku sellanen tarrasarja mikä kävis ulkonäöllisesti siihen...

Katteet tulee olemaan väreiltään seuraavat: Maski, etu-/takalokari, alemmat sivukatteet = valkoiset ja loput mustia.

Mistäs hoidit valkoiset muovit? Vai onko maalattu? Decoja sää ainakin sellaiselta kaverilta ,kuin chris kruzel. Ameriikan puolelta. Neuvottelemalla saat käytännössä ihan millaiset tarrat haluat. Ei hirveesti mainosta, mut googlella varmaan löytyy .sähköpostia vaan sille.

Ei oo maalattu, vaan tulee "teippaamalla" eli siis puhtaan valkosella olis tarkoitus katteet teipata. Sama heppu kuka teippauksen hoitaa, vois tehdä kyllä tulostamalla tarroihin esim. redbullin tarrasarjaa vastaavat kuviot ja logot. Ajattelin vaan ettei tarttis nähdä niin paljoa vaivaa jos löytyis suoraan tarrasarjat noille katteille jotka vois suoraan liimailla sitten noiden valkoisten kokoteippien päälle...
cool.gif

Tietty jos sais ne vanhat teipit ehjänä pois niin helpottais aika paljon hänen työtään kun olis valmiit mitat vanhoista teipiestä.
smile_org.gif

Mitenhän on noiden numerolaattojen numeron kanssa, oletuksena on ainakin 666, mikä ei oikeen itseä miellytä. Saako tilattua millä numerolla itse haluaa? Onko tietoa?

mun tietääkseni race-stylestä saa myös "custom"teippejä, eli vissiin pohjakuviot on ja pysyy , ja niitä numeroita/ "sponsoreita" voi vaihdella maun mukaan. näin muistelisin....

Mitenhän on noiden numerolaattojen numeron kanssa, oletuksena on ainakin 666, mikä ei oikeen itseä miellytä. Saako tilattua millä numerolla itse haluaa? Onko tietoa?
Olin yhteydessä tonne infoon ja kertoilivat hieman tyyliin, että kaikki onnistuu mitä sovitaan. Saa kokonaan ilman numeroita. Jos tulee jotain normaalista poikkeavaa tilausta, pyysivät tekemään tilauksen sähköpostitse, jotta varmasti menee oikein.

Jos meinaat tilata, vippaa vaikka yv:llä ennen ku tilaat. Saatan ottaa kans jotain, ja vois säästellä posteissa tilaamalla kimpassa.

Jää vielä mietintään noiden tarrojen tilaaminen...Täällä tuskin ajokelejä on vielä kuukauteen niin täytyy vielä miettiä muitakin vaihtoehtoja...
buttrock.gif

Tuolla on jotain tarroja ---> Dirtbikebook ja lisäksi valtavasti muutakin ktm-krääsää.

Just viime viikolla tilasin kampetta, joutuisasti ainakin vastailevat sähköposteihin, katsotaan miten toimitus muuten onnistuu.

Back