• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

749 ja lisää ongelmia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jyri

New member
Joo, tänään päivällä yrittivät vaihtaa mittaristoa 749:siini. Ei ole helppoa tämä, sillä jostain syystä koko laitos syttyi palamaan välittömästi kun virrat saatiin kytkettyä, ja nyt on sitten ajokauden aloitus taas kauempana.

Kiitos kuitenkin BW:n väelle nopeasta toiminnasta.

Olisi sittenkin pitänyt ostaa se aprillia...

1.4
tounge.gif

Vaikka toihan voisi olla yhtä hyvin tottakin...

1.4. taitaa tosiaan olla kummallisuuksia täynnä. Mitähän minun pyörälleni tapahtuu. Ettei vain katoaisi kuin tuhka tuuleen tms.

Täytyy olla totta, koska Ducati on NIIN ÄLYKÄS olento että ymmärtää aprillipäivänkin.

Huomenna herättyäsi toteat kaiken olevan vain mopon pilailua sinulle
033102bebe_1_prv.gif

Toi on jo hyvä pila...
biggrin.gif
loistavaa jyri... mut jos se on totta niin
pftroest.gif
pftroest.gif
pftroest.gif
kyl se siitä viel saadaan syttymään ...ei ku käymään... sori , ja mä kun olen alkanu lämpeemään noihin Rukatteihin jo... nyt tyhmänä kysymään BW:stä että missä se palanu musta ducce on
biggrin.gif
romu tarjois varmaan hymyssä suin kahvit ...

Täydellinen
bowdown.gif

...ehdin jo miettimään... "ei helvetti... ei voi olla totta..."

Hehe... pakko tunnustaa. Aprillipilahan se oli
tounge.gif

Mikäs noihin Ducateihin tulisi. Hienoja laitteita, siis oikeassa elämässä, ei aprillipila-elämässä
cool.gif
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Pelästyin jo, ystävälläni on parikin Ducea ja ne on ihan öööö no tuota
062802moto_prv.gif
ja
062802jumpie_prv.gif
ja vielä
sport05.gif
vehkeitä
talktohand.gif

Omituinen 1. päivä huhtikuuta sen kun jatkuu. Minun pyöräni suuttui ja mustaksi muuttui.

Kiitokset Ducati-keskusteluista, on ollut kivaa. Jatkossa siirtynen tarkkailemaan enenemässä määrin sushi-palstaa, mutta jos joskus palaan tänne kommetoimaan, älkää kivittäkö.

Hyvät kevään jatkot Ducati-porukoille.

Kiitokset Ducati-keskusteluista, on ollut kivaa. Jatkossa siirtynen tarkkailemaan enenemässä määrin sushi-palstaa, mutta jos joskus palaan tänne kommetoimaan, älkää kivittäkö.

Hei, tuohan osoittaa etteivät Ducatistit olekkaan sisäänpäinlämpiävää, laput silmillä pyöriään katselevaa porukkaa, vaikka jotkut yrittävätkin niin väittää.

En kysele vaihdon syitä.

Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä
wink.gif

Kiitokset IlDuce. Kaikkea omituista maailmassa sattuu (varsinkin kuumeessa aprillipäivänä) ja elämä heittelee, mutta puolikas sydän jää aina Ducatin puolelle. Ehkä vielä joku päivä uudestaan, ken tietää..

smile_org.gif

Onnea uudelle sushille
062802jumpie_prv.gif

Luotamme siihen että käyt säännöllisesti myös spaghettipalstalla kun et ilmeisesti kovin kauas pääse siitäkään herkusta.

Matti

Luotamme siihen että käyt säännöllisesti myös spaghettipalstalla kun et ilmeisesti kovin kauas pääse siitäkään herkusta.
Totta, kovin kauas en pääse. Ei tarvitse kuin lampsia talliin, niin siellä 998 Primadonna seisoo. Kyllähän joka taloudessa ainakin yksi Ducati pitää olla (luojan kiitos)!
biggrin.gif

Joo, tänään päivällä yrittivät vaihtaa mittaristoa 749:siini. Ei ole helppoa tämä, sillä jostain syystä koko laitos syttyi palamaan välittömästi kun virrat saatiin kytkettyä, ja nyt on sitten ajokauden aloitus taas kauempana.

Kiitos kuitenkin BW:n väelle nopeasta toiminnasta.

Olisi sittenkin pitänyt ostaa se aprillia...
Äläs naura liikaa.

Oliskohan eräs ST4 syttynyt tuleen kesken ajon.

Ilman mitään järkiperäistä syytä, oli aika synkän näköinen kun se oli jouduttu hylkäämään kesken ajon kun toinen puoli ko vekottimesta oli liekkimerenä..

Äläs naura liikaa.

Oliskohan eräs ST4 syttynyt tuleen kesken ajon.

Ilman mitään järkiperäistä syytä, oli aika synkän näköinen kun se oli jouduttu hylkäämään kesken ajon kun toinen puoli ko vekottimesta oli liekkimerenä..
Olen ollut itse toteamassa, kun eräs ST2-kuski ihmetteli ajonkin aikana ja varsinkin sen jälkeen kypärän sisälle nousevaa bensiinin hajua. Syynä bensiinihöyryihin oli takasylinterin pakokäyrän päälle valuva polttoaine, joka tuli vuotavasta polttoainetankin pohjasta. Jokin tiiviste tai o-rengas siellä vuoti. Ihme, ettei laite ollut syttynyt tuleen. Olisikohan tässä ST4:n tapauksessa ollut samanlainen syy? Ainakin ST2:n tankin tyhjennysproppu on lähes pakokäyrän päällä.

Back