• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

749:n säädättäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beksi85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

beksi85

New member
Joo mä luin foorumilta tuon aikaisemman aiheen "749 & 999 kaupunkikäytössä". Siinä oli puhetta moottorin takkuilemisesta/sammumisesta pienillä kierroksilla, mutta ei ollut vastausta auttoiko säädättäminen. Joten kysymys kuuluu: Oliko siitä apua kyseiseen vaivaan? kertokaas kokemukset säädättämisen jälkeen...

749:in vakio ruiskuboksia ei kovinkaan paljoa päästä säätämään. Tyhjäkäynnin CO-arvo voidaan muuttaa rikkaammalle ja se ehkä auttaa sammahteluun - tai sitten ei. Nuo nyt vaan sammahtelevat, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Minä olen omaani rukkaillut, mutta sammahtelua ei saa kokonaan pois...

Jokin valtuutettu huolto hoitanee asian kuntoon Ducatin testerillä ja CO-mittarilla.

Itselläni oli noita "ongelmia", mutta syystä tai toisesta ne hävisivät miltei kokonaan, vaikka mitään säätöjä ei tehtykään. Tänä kesänä en ole kyllä kertaakaan ollut liikennevaloissa, joten viime kesän muisteloilla mennään.

Back