883-->1200 konversio

American Harley

New member
Tietääkö kukaan mitä tuo konversio näihin uudempiin kumimountattuihin sporiin maksaa? Mielellään jossain kunnon paikassa tehtynä. Ja mikäs olisi hinta laatusuhteeltaan halvin pääkaukaupunki alueella tai jossain sen lähistöllä? Edes jonkun näköinen arvio olisi kiva. Niin tietää että ostanko valmiin 1200 vai 883:sen.

Kuinka mulle on jotenkin jäänyt kuva että konversion teettäminen 883:seen tulee halvemmaksi kuin 1200:sen hommaaminen. Tämmösen esimerkin löysin pikakuukletuksella: 883->1200

Tämähän on tietysti mun mielipide, mutta eikö kuitenki kannattais ostaa suoraan isompi ku alkaa kikkailemaan ?
Paljo muutakin pitäs vaihtaa ku pelkästään mukit että sais täyden hyödyn tuosta konversiosta ? Täytyy samaan hengenvetoon sanoa etten ole tutustunut firmojen tarjoamiin paketteihin että mitä kaikkea ne sisältää. Buellis oon huomannu ku tonnisesta on tehty 1200cc:tä ,niin on ne silti erilaisia ajaa ku orkkis 1200:nen. Mutta kukin tekee niinku haluaa, kandee kokeilla. Ja kyllä se vanhalla sopalla käy edelleen vaikka sitä puristusta noin maltillisesti muuttaa...

Tämähän on tietysti mun mielipide, mutta eikö kuitenki kannattais ostaa suoraan isompi ku alkaa kikkailemaan ?
Paljo muutakin pitäs vaihtaa ku pelkästään mukit että sais täyden hyödyn tuosta konversiosta ? Täytyy samaan hengenvetoon sanoa etten ole tutustunut firmojen tarjoamiin paketteihin että mitä kaikkea ne sisältää. Buellis oon huomannu ku tonnisesta on tehty 1200cc:tä ,niin on ne silti erilaisia ajaa ku orkkis 1200:nen. Mutta kukin tekee niinku haluaa, kandee kokeilla. Ja kyllä se vanhalla sopalla käy edelleen vaikka sitä puristusta noin maltillisesti muuttaa...
1200 Sportti on 4000 euroa kalliimpi kuin 883. Itse teetin omaan pyörään konversion ajamattomana merkkiliikkeessä alkuperäisillä H-D:n osilla. Tohon pakettiin tuli siis pytyt, männät, kannet, Screamin' Eaglen ilmanputsari sekä jotain uutta kytkimen osaa. Hintaa tuli 1700,-+asennus eli kyllä tossa reilusti jää voiton puolelle verrattuna siihen että ostaa suoraan 1200:sen. Kaikki orkkisosat sain laatikossa mukaan..
Tuskin toi myöskään on erilainen ajaa kuin orkkis kun on samoista palikoista kasattu
062802moto_prv.gif

Back