• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

954 Fireblade vm. 2002

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Btw: onko muilla PC:tä kiinni? Ootteko havainnu olevan sanottavaa hyötyä minkään suhteen?
itellä on tuo 929 jossa pc +akran kokoränni. kx-center sai 135 hp. takikselta. Aika pieneks jää nuo edut ,jos laskee palikat+säätö. Alavääntö parani.
Paljos oli kone teho? ja oliko tuossa vakiona 148hp?
koneteho noin 155 hp ja vakio 149

Onko muut kun ransu poistaneet tuota pako/imupuolen servohäksätintä käytöstä? Miten vaikuttaa ominaisuuksiin jos servon poistaa käytöstä siten että pako ja imupuoli on kokonaan auki. Lueskelin Haynesin manuskaa ja siinä oli että pakosarjan venttiili kääntyy 90 astetta 3000 rpm ja 180 astetta 8000 rpm.
Onko tällä haettu jotain moottorin käyttäytymiseen liittyvää vai onko tosiaan jotain "normien kiertämistä" niin kuin joku tuossa aiemmin vihjasi.
withstupid.gif

Pakoputkisto muuttaa putkiston konfiguraatiota, se on on alle 3000 kierroksen erilainen kuin 3000-7000(4-2-1 putki, paras keskialueelle), ja yli 7000 se muuttuu 4-1 putkeksi joka on paras maksimiteholle., yli 7000 avautuu myös ilmaläppä ilmaboxissa.

Itse otin ilmaläpän pois, ensin luulin, että johan on hyvä, vähän lisää ääntä, sitten jotenkin huomasin, että ei se mene alakierroksilla niin kuin ennen, ääntä on, mutta ei lähde, laitoin takaisin, ja tykkään nyt kyllä enemmän.

JakeT.

Oukkei
No nyt ymmärrän tuon putkiston venttiilin tarkoituksen.
Tänk juu!
062802moto_prv.gif

Jake, paljon öbaut tuli kustantamaan commanderin asennus?

h-vena

tässä vielä parempi kuvaus läpitysten toiminnasta.

itse ostin commanderin käytettynä parilla sataa ja laitoin itse, heitin peruskartan läppärillä sisään ja siinähän se, en säädättänyt sen enempää.

viimeinen tankki 275km, tankkasin ja meni 14.2 litraa.

omg.gif
5.1litraa sadalle! no se oli matka-ajoa 80-100 alueilla.

Minulla taitaa 80:n nopeudessa päästä 4l /100 km kulutuksella. 100:n vauhdilla kulutus kuitenkin reilusti alle 5 l/ 100 km.  Nämä lukemat Hondan omasta näytöstä, eli siitä puuttuu lähdöt, kiihdytykset yms.  Pyörässä LeoVince race putki ja PC.  En ole vielä löytänyt oikeaa "säädettyä" karttaa netistä.  Olisiko jollakin linkkiä moiselle?  Vääntökäyrässä tuntuu ajossa tasaiselta ja kulutukset kohdallaan, joten en ole kokenut tuota kovasti ongelmaksikaan.

Back