• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

959 Panigale


12243562_651638758312012_6029515469586672066_n.jpg

12241702_651638768312011_2942895556542003615_n.jpg

Noi änkkärit ei kyllä nappaa

Edit
New 959 Panigale, +6%BHP, +8% torque, 157BHP, 107NM, 1299 fairing side exhaust like on the Japanese Panigale, except for USA, Canada & Mexico
 
Viimeksi muokattu:
Muutoin odotettu mutta HYI HELEVETTI mikä äänenvaimennin. KHL cheerleaderille kasvoi postilaatikon kokoinen luomi. Tais just 1299sin vakiorännien markkina-arvo kohota.
 
Taitaa olla Japanin markkinoille...
1299 fairing side exhaust like on the Japanese Panigale, except for USA, Canada & Mexico
 
Taitaa olla Japanin markkinoille...
1299 fairing side exhaust like on the Japanese Panigale, except for USA, Canada & Mexico

Niin että alaputkilla USA jne ja muut Japsisivurännillä? Epäselvä ilmaisu. Kuvat säikäytti ja olisi vaikea uskoa noita todeksi.
 
Joo, näin olen ymmärtänyt, että kaikilla muilla on tulla alapukella kuin muissa panigaleissa on, mutta japaniin jostain syystä viedään tuollaista vielä sivuputkilla varustettuja panigaleja, joku melu juttu

Tuossa on kuvaa esim 1199panigalesta japanin markkinoilla
62624d1345048628-panigale-japan-o-7745516040_2941135b2a_z.jpg

panigale-exhaust.jpg
 
Ducatin design on ollut viime vuodet hyvin yksityiskohtaista ja silmiä hivelevää.
Nyt on hyvin vahva peruste puhua menneessä aikamuodossa.
Ihan oikeasti, kenen idea??
 
Jos olis nappulaa hankkia tuo niin ihan vi..n sama mitkä vaimentimet. Ei haittais yhtään vaikka olis kolme päällekkäin, kuitenkin ne vaihtuis aika äkkiä...
 
Joo, kyllä Ducati ja Aprilia alkaa muotoilujen puolesta olemaan parhaimman näköisiä sporttipyöriän ever
:WAZAAP:
 
Eilen ducati.com:issa oli US-versio 959 alaputket ja loppu maailma pahanlaatuisilla kasvaimilla. Nyt kuitenkin kaikissa linkeissä on alaputki. Eli jotain hähmää tuossa on, toivon että Ducati itse sotki asiat ja vain Japani olisi noilla sivutötteröillä.

Muutoin mullakin on petetty olo, vaikka en 959siin olekaan 1299s:ää vaihtamassa.
 
Kuulemma suomeenkin olisi tulossa tuollainen sivuputki. Tosin täällä ei tarvitse katsastuksia tehdä eli heti vaan kiinni alaputket, kun pyörän saa. Tyytyväinen kyllä, että ehti tuon 899 hommata ennen kuin 959 tulee. Kauhean näköiset nuo putket. Onhan tuo 899 vakioputkilla todella kovaääninen (lue: täydellinen) eli en ihmettele jos sitä jossain halutaam rajoittaa. Ei tainnut tarpeeksi tehokasta katalysaattoriakaan mahtua niin lyhyeen putkeen noiden eu-säädösten myötä.

Mitenköhän vaikuttaa ajettavuuteen putkien tuominen sivulle? Painopisteen muuttuminen ym.
 
Eiköhän tuo mene normi-Akralla taas Panigalen näköiseksi.

Enemmän kiinnittäisin huomiota numeroarvoihin, onhan sentään kyseessä Ducatin "middle weight" superbike: Enemmän tehoa kuin 999R, lähes 1098 tehot jne. Kehitys kulkee...
 
Olin yhteydessä Milanoon ja sain asialle Ducatin edustajan vahvistuksen. 959 euromallissa on sivuputket.

Tottakai jokainen 959 ostaja varmaan harkitsee putken vaihtamista. Itse näen tämän asian paljon isompana.

Kyseessä ei ole mikään sivuputki, vaan se, että ensimmäistä kertaa Ducati laittaa jotain muuta oman designin edelle. Yksi taika itselleni Ducatissa on se ettei se ole kompromissien kompromissi, niin kuin monet asiat nykyään tuppaavat olemaan. Euro4 on saanut Ducatin taipumaan ja laittamaan jotain muuta kuin tehtaan (ja asiakkaiden) halun edelle.
 
Audi AG:n osto-osasto on selättänyt Italialaisen tuotekehitysosaston rohkeuden tehdä uusia juttuja. VAG-konserni kun omistaa nykyään Ducatin...
 
Back
Ylös