• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

959 Panigale

Taatusti vimpanpäälle hyvä ja hieno laite.

Sille ei vaan mahda mitään, että kun muotoilussa kuljetaan muodin kärjessä,
"aika entinen" palaa aina takaisin kummittelemaan.... vaikka vanha salakuljettaja Laitinen ei koskaan :;):.

Lähivuosina alkaa aika suurella todennäköisyydellä muotoilun kärki taas tapailemaan
vanhaa "ponttoonilaituria" :D.

On se ihan vitun kauheeta.... mutta muistellaanpa vanhaa "Kalevi Sorsa" skragaa :D.

Joka ei niitä lempannut roskikseen..... saattoi ottaa ne myöhemmin käyttöön
aivan ylivoimaisella "PRO RETRO" statuksella.... kun newekset oli muutoin aivan
sammoo kammoo.... mutta pari senttiä kapeampia :D.

Näin se menee... eikä me sille mahdeta mithän :D.
 
Kyllä silmä tuohon pakoputkeen tottunut jo, aluksi oli ennakkoluuloa, nuo akran näyttävät hienolta kun vertaa niihin toisiin sivuputkiin...
 
Siis painavampi kuin isoveljensä? Holy Jesus, what is that! What the fuck is that!

Myös 899 oli isompia sisaruksiaan painavampi. Vanteet ja swingi painavammat, takarunko ja tankki rautaa alumiinin sijaan jne pientä. Puhumattakaan nyt kun siinä on tuo V*TUN RUMA TÖTTERÖ sivulla.
 
Myös 899 oli isompia sisaruksiaan painavampi. Vanteet ja swingi painavammat, takarunko ja tankki rautaa alumiinin sijaan jne pientä. Puhumattakaan nyt kun siinä on tuo V*TUN RUMA TÖTTERÖ sivulla.
Paikallinen kauppias mainitsi että 2016 olis viimeinen vuosi 1299 "tavallisilla " änkkäreillä...kiitos Euro 4:n..esim. 1299:n nykyinen putkisto ei läpäise 2017 päästö/ääni jne. juttuja euroopassa..."japani" versio tulossa:rant:
 
Vähän tuli oksennuksen maku suuhun, kun näin tuon putkiviritelmän. Itseasiassa kuvittelin ensinäkemältä, että tuo on joku ruma Photoshop viritelmä mutta ei hyvänen aika.. Ducati Panigale OLI tyylikäs moottoripyörä. Toki vaimentimet saa ja pitääkin vaihtaa mutta onhan tuo suorastaan synti myydä tuollaisia..:kääk:
 
Back
Ylös