Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska se aito SPS on noinkin surkeaa laatua, myy se minulle. Voin maksaa siitä romukasasta vaikka 5000 € niin pääset tuskistasi ja minä voin ottaa vastaan siihen jatkossa tulevat viat ja ongelmat.SPS mallissa on ne venttiilikoneiston pakkoohjausvarsien pinnoiteviat koettu minullakin , tehdas teki ainakin viisi eri versiota pinnoitteesta, eikä ole vieläkään varma ( 99- malli ja siis vuonna 2007 )onnistuiko pinnoite . tehtaan valmistusvirhe siis. jota eivät suostu myöntämään, osat maksavat nyt suomessa 250 euroa kappale. minulla vaihdettiin 3 kpl. loput 5 hajoavat varmaan sitten ajanmyötä. Euroopasta saa osat puoleen hintaan. myöskin kannattaa muistaa ettei SPS ja 996 mallien tyyppiongelma, ei pysy vauhtipyörä kiinni, minulla kiinnitettiin lahdessa maahan tuojan merkkiliikkeessä, ja se irtosi 3 t kilsan jälkeen uudestaan. irrronnut vauhtipyörä tuhoaa kytkinkellon ja kitkalevyt, kello maksaa 500 euroa ja levysarja 250 euroa. vauhtipyörän booritus voi myös mennä väljäksi, vauhtipyörä maksaa 800 euroa. kallista hommaa siis. suosittelen jotain muuta pyörämerkkiä, twininä. vaikka suzuki TL 1000 R, jossa on tehoja 40 hevosvoimaa enemmän kuin huonolaatuisessa ducatissa. ei uskaltaisi ostaa 30 t euron 1098 uutta ducatia, mitähän tyyppivikojasiitä löytyyteholukuihin en usko. koneen kestävyys on varmasti suuri kysymysmerkki...![]()
Dont worry. Tuo on sitä paljon vaahdottua eksotiikkaa.SPS mallissa on ne venttiilikoneiston pakkoohjausvarsien pinnoiteviat koettu minullakin , tehdas teki ainakin viisi eri versiota pinnoitteesta, eikä ole vieläkään varma ( 99- malli ja siis vuonna 2007 )onnistuiko pinnoite . tehtaan valmistusvirhe siis. jota eivät suostu myöntämään, osat maksavat nyt suomessa 250 euroa kappale. minulla vaihdettiin 3 kpl. loput 5 hajoavat varmaan sitten ajanmyötä. Euroopasta saa osat puoleen hintaan. myöskin kannattaa muistaa ettei SPS ja 996 mallien tyyppiongelma, ei pysy vauhtipyörä kiinni, minulla kiinnitettiin lahdessa maahan tuojan merkkiliikkeessä, ja se irtosi 3 t kilsan jälkeen uudestaan. irrronnut vauhtipyörä tuhoaa kytkinkellon ja kitkalevyt, kello maksaa 500 euroa ja levysarja 250 euroa. vauhtipyörän booritus voi myös mennä väljäksi, vauhtipyörä maksaa 800 euroa. kallista hommaa siis. suosittelen jotain muuta pyörämerkkiä, twininä. vaikka suzuki TL 1000 R, jossa on tehoja 40 hevosvoimaa enemmän kuin huonolaatuisessa ducatissa. ei uskaltaisi ostaa 30 t euron 1098 uutta ducatia, mitähän tyyppivikojasiitä löytyyteholukuihin en usko. koneen kestävyys on varmasti suuri kysymysmerkki...![]()
Osta vaikak joku Bimotan malli japanilaisella moottorilla, niin ei ole siinä osa-alueessa turhaa eksotiikkaa toimivuutta pilaamassaDont worry. Tuo on sitä paljon vaahdottua eksotiikkaa.
Huumoria ja ei tiukkaa pipaa ylläolevasta![]()
![]()
Muissa osa-alueissa piisaa sitten sitä "italialaista eksotiikkaa", minkä kanssa voi askarrella![]()