Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kyllä se oli sillon ennen niin helppoa! Nyt joutuu maksamaan älyttömästi, että saa kortin, tosin kyl siit jotain apua on, jos on opetettu ajamaan, ku et ite joutuis opettelemaan...
Ajoin kevarikortin ensin ja A tuli kuorma-autokortin kylkiäisenä. Nyt oli ensimmäinen loppukesä isommalla pelillä. Aika (siis liian) monta vuotta jäi väliin
Silloin kun olin 16 ajoin prätkäkortin eli vuonna-71. kuume prätkän saantiin oli kova joten pakkohan se oli ajaa..tietysti heti sai ajaa isoa pyörää mutta valikoima ei ollut samanlainen kun nyt
..mutta autoajokortin mukana se olisi tullut joka tapauksessa mutta kuka jaksaa odottaa kaksi vuotta kun on nuori.En minä ainakaan jaksanut
Itseasiassa A-kortti oli mutta ei olisi tullut mieleenikään ajella mpyörällä ilman ajotunteja eli muutamia tunteja - keiloja, jarrutuksia, hidasajoa ja sitten maikan kanssa tielle. Tätä suosittelen kyllä ainakin kaikille niille, jotka aloittavat harrastuksen neljänkympin villityksen jälkeen - niinpä maksaahan se jotain mutta en usko sen menevän hukkaan.
A-kortin sain "kaupantekiäisinä", mut tarkkaan ottaen mulla oli aikoinaan KT-kortti, jonka ansiosta sain nuorena kossina piikillä ajaa. Olen siis niin vanha jo...