Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos kaikki 146000 pyörän omistajaa hihhuloisi täällä netissä niin ei siellä abc:n pihalla olisi todellakaan yhtään mopoaHämmästyttävän paljon pyöriä näkyy muuten näiden
kaiken pahan alku ja juuri asemien edessä...
![]()
Eivät varmaan Org:ilaisia?
Just just... Ja ikinä et Abc:llä oo käynyt? Taitaa yhteislenkkien lähtökin olla monella paikkakunnalla ko asemalta.jos kaikki 146000 pyörän omistajaa hihhuloisi täällä netissä niin ei siellä abc:n pihalla olisi todellakaan yhtään mopoaHämmästyttävän paljon pyöriä näkyy muuten näiden
![]()
Eivät varmaan Org:ilaisia?![]()
tottakai olen käynyt, mistä mä muuten tietäisin niiden pöperöistä... ja monta kertaa olen käynytkin, ihan liian monta. Nyt alkaa jo oppimaan että paska lounas ei ole poikkeus, se on sääntöJust just... Ja ikinä et Abc:llä oo käynyt? Taitaa yhteislenkkien lähtökin olla monella paikkakunnalla ko asemalta.jos kaikki 146000 pyörän omistajaa hihhuloisi täällä netissä niin ei siellä abc:n pihalla olisi todellakaan yhtään mopoaHämmästyttävän paljon pyöriä näkyy muuten näiden
![]()
No kukas sinne syömään menee, bensa-asemalle... Eikös ravintolat oo sitä varten? Taukopaikkoja ne on, ei muutatottakai olen käynyt, mistä mä muuten tietäisin niiden pöperöistä... ja monta kertaa olen käynytkin, ihan liian monta. Nyt alkaa jo oppimaan että paska lounas ei ole poikkeus, se on sääntöJust just... Ja ikinä et Abc:llä oo käynyt? Taitaa yhteislenkkien lähtökin olla monella paikkakunnalla ko asemalta.jos kaikki 146000 pyörän omistajaa hihhuloisi täällä netissä niin ei siellä abc:n pihalla olisi todellakaan yhtään mopoaHämmästyttävän paljon pyöriä näkyy muuten näiden
![]()
![]()
+1Aina ABC:lle kahville, tankille ja välillä syömään. Ja mitä isompi paikka sen parempi. Pikku huoltiksien kohdalla käännän rannetta. Siistit vessat ja hyvä ruoka. Eivätkä ole vielä kiinni illalla kahdeksalta niinkuin pikku murjut.
Ja tällä tekniikalla saat ne pikku murjut sulkeutumaan yhä aiemmin. Eihän siinä muuta, mutta alkaa olla vähän perseestä, kun voi käydä vaan joko K- tai S-ryhmän kaupoissa tai tankilla ABC/neste/shell.Aina ABC:lle kahville, tankille ja välillä syömään. Ja mitä isompi paikka sen parempi. Pikku huoltiksien kohdalla käännän rannetta. Siistit vessat ja hyvä ruoka. Eivätkä ole vielä kiinni illalla kahdeksalta niinkuin pikku murjut.
+1Onpa nirsoa porukkaa!
Kahvi maksaa 1,60 €, mikä on miusta jotenkin reilunlainen hinta siitä litkusta, ja ne höyrytetyt vihannekset mitä siihen annoksen oheen tungetaan on tasalaatuisen karmeita. Haaleita ja mauttomia kumiporkkanoita.Noh, tasalaatuista sapuskaahan sieltä saa, ja kahvi on ok...
Omat maksutapavaihtoehdot tankilla on Visa Electron tai käteinen, ja monesti bensaa saa ainoastaan automaatista, johon se Electron ei käy. Ja mielelläni ottaisin tankin ihan täyteen asti ja maksaisin kassalle, joten yleensä tankkailen mopoa ja itseäni muualla jos suinkin mahdollista.
Joo, ns. kahvipannun alla kasa viissenttisiä ettei ihan vielä 4 tunnin jälkeen oo koko liemi haihtunu. Maistuu vaan todela pohjaanpalaneelta- Se on kunnon kahveetaMut peräkylän esson 'vain' 5 tuntia pannussa maannut kahvi onkin sitten yhtäkkiä sitä hyvää Oikeata kahvia.![]()
No kysehän on nyt enempi hinta laatusuhteesta. Paikka joka kutsuu itseään ravintolaksi ja myy tuotetta nimeltä lounas ... Jos olet tyytyväinen tuuman rasvassa lilluviin "rapeisiin" paistettuihin kalapihveihin tai pirkka kuutiospydäriin hintaan 8.40 niin se on sun mesta. Kyllä nälkään vetää ihan mitä vaan mutta siinä vaiheessa kun sapuskan hinta hipoo kymppiä niin kai siltä voi odottaa edes jotain..? vai voiko?määkin täs pohdiskellut et mimmosta kulinaristia tää väki nykysin on?
jos näistä nurisijoista, jotka väittää et aapeeseen safkat maistuu jaskalle puoletkaan puhuu totta niin haluaisin oikeesti nähdä mimmoinen on heidän viikko menyynsä on?
tai sitten heillä ei vain ole ollut koskaan nälkä.
vinkkinä voisn sanoa, et jättää pari ateriaa väliin niin alkaa jo lounaspöydän antimet maistumaan vallan herkulliselta.
vai onko vaikeus siinä, et ruuan joutuu itse mättämään lautaselle, eikä äitee tuo valmiina lusikoitten, kahveleitten kera nenän eteen pullo vuosikertaviiniä kainalossa.
Nyt sua vasta sitte onki kunnolla kusetettu, jos olet tommosta ABC:llä saanu.No kysehän on nyt enempi hinta laatusuhteesta. Paikka joka kutsuu itseään ravintolaksi ja myy tuotetta nimeltä lounas ... Jos olet tyytyväinen tuuman rasvassa lilluviin "rapeisiin" paistettuihin kalapihveihin tai pirkka kuutiospydäriin hintaan 8.40 niin se on sun mesta.