• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ABS er-6n

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JRM
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JRM

New member
Kuukuuko ER-6;sen ABS jarruihin sellainen ominaisuus että
aluksi liikkeelle lähdettäessä ja hiljaa ajettaessa ABS merkkivalo voi vilkkua mutta sammuu kun lisätään vauhtia???
Onko jollain samoja oireita??

Emännän CBF:ssä ainakin on, että kun vauhti ylittää, muistaakseni 10km/h, niin ABS-valo sammuu.

Voisin kuvitella, että sama tuossa er:ssä. Eiköhän käyttöohjekirjasta löydy tieto siihen.

Ei se mulla ole koskaan vilkkumaan alkanut. Startin jälkeen palaa, kunnes vauhti nousee jonnekin kävelyvauhdin tasolle, jonka jälkeen sammuu.

Tuo on tietääkseni se miten sen kuuluukin toimia... joten jos se vilkkumaan äityy niin kapineessa on ehkä joku häiriö.

Ei se mulla ole koskaan vilkkumaan alkanut. Startin jälkeen palaa, kunnes vauhti nousee jonnekin kävelyvauhdin tasolle, jonka jälkeen sammuu.

Tuo on tietääkseni se miten sen kuuluukin toimia... joten jos se vilkkumaan äityy niin kapineessa on ehkä joku häiriö.
Jos vauhti laskee vaikka risteykseen mennessä niin alkaako merkkivalo heti palamaan?

En ole päässyt itse ajelemaan kun vasta pyörän hankin ja
jäi vaivaamaan myyjän kommentti että abs valo voi aluksi vilkkua,vm2006, sanoi sen kuuluvan malliin.

Back