• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ABS ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wackot
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin! Olin vielä yhteydessä huoltoon ja sieltä kerrottiin, että kannattaa tulla käymään testerissä uudestaan koska ovat saaneet uudet softat. Pyörä vietiin uudestaan roikan päähän ja a wot! Diagnoosi vaihtui, nyt kone näytti että häiriön aiheuttava osa olikin abs anturi. Osan hinta jotain 100e, mutta sain ilmatteeksi sekoilun vuoksi. Pyörä on nyt täysin kunnossa, mutta vieläkin hirvittää jos olisin ostanut sen uuden hydrauliyksikön... Eli ehkä jonkun muunkin kannattaa käydä uudelleen huollossa!

Aika hyvä veto tarjota ilmaiseksi. Ei liene kuitenkaan liiketoiminnan kannalta hyvä, paitsi ehkä pitkässä juoksussa. Missähän liikkeessä saa noin hyvää palvelua?

sanoi:
koska ovat saaneet uudet softat. Pyörä vietiin uudestaan roikan päähän ja a wot! Diagnoosi vaihtui, nyt kone näytti että häiriön aiheuttava osa olikin abs anturi.
Sama diagnoosi ja lääke kuin Gessussani. Minulla vian välskärinä hääri Mototrip, hitaasti mutta varmasti. Oneksi viulut maksoi BMW
smile_org.gif
ja se joku joka oli latonut taalereita tiskiin vinon pinon uudesta pyörästä.
biggrin.gif

sanoi:
Aika hyvä veto tarjota ilmaiseksi. Ei liene kuitenkaan liiketoiminnan kannalta hyvä, paitsi ehkä pitkässä juoksussa. Missähän liikkeessä saa noin hyvää palvelua

Oulussa!
062802jumpie_prv.gif

Krhm.. eikö servo teekään jarrukahvaan sellaista pientä tärinää jarruttaessa? Olen luullut että tärinä kahvassa johtuu servosta ja kuuluu asiaan mutta jos näin ei ole niin sittenhän noissa jarruissa on jotain vikaa.

Back