• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Acra tai yoshi??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TBus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TBus

New member
Juu, elikkä josko olisi jollakin tietoa, että mistä bongaisin uutukaiseeni sopivan "hormiston".. Igor Acra tai Yoshi trioval ja vain RACE systeemi...;)

jos on jollakin sit kokemusta kertynyt EMS:n asennuksesta, niin voisi laittaa mulle apuva, mikäli löytyy niin ystis kaveria.!!

Yleensäkin pikkuvirin laitosta kokemuksia... Ensitalvelle onkin jo TBO tulollaan MCXpressilta...

Mjah, Akraa maahantuo Allright joten sieltä tai heitin jälleenmyyjiltä löytynee... Yoshia en oo tutkinut.

Tutkiskelin myös Akran röörien hintoja netistä ja hieman haiskahtaa että tehdas vahtii tuotteidensa jm-hintatasoa kuin ehta hayabusa konsanaan. Vai mistä luulette johtuvan että bussin putkistojen hinnat ovat koko euroopan alueella samat, jokusen kympin sisään (valuuttavaihtelut)... esimerkkinä busan kokotitaaninen Evo: Suomi ja Ruotsi kalleimmat 2020 e, muualla juuroopassa 1680 e brittilää myöden. Jenkeissä sitten selkeästi halvempaa (~1200 e), mutta kohteliaasti neuvoivat ottamaan yhteyttä lokaaliin diileriin eli eivät toimita tänne, kun muutamista paikoista meilitse kyselin...  
veryangry.gif
Laskin jo että lentämällä Floridaan ja hakemalla itse kaupasta putken saa vielä edukkaammin kuin kotomaasta!!!  
crazy.gif

RHead, sullahan on Akran kokokorsteeni, onko se se teräsversio (Race conical tjsp)? Osaatko suositella jotain tiettyä putiikkia josta vois rabatteja herua reilumminkin?

Ems:stä ei oo hyötyy jos käytä ilokaasusydeemejä. Akralla saat enemmän huippuvääntöä taas yoshilla enemmän huipputehoa. Joo itelläni oli Akran racing line hiilikuituänkkärillä. Ite ostin sen paikalliselsta diilerilta ja hinta oli aika kiva. Tosin johtuu siitä että teetätin huoltoni siellä ja asennuksen kanssa. Tehoja & alavääntöö tuli ihan kivasti tolla putkella.

Yoshimuran TRS:ää (stainless) ainakin saa reilulla tontulla Spare Wheelistä Oulusta. 1020,- taisi olla päivän hinta kun tammikuussa kyseltiin.

Noista putkista on montaa mielipidettä. Lyhyenä yhteen vetona voitaneen kuitenkin todeta, että jenkeissä busanistien mielipiteen mukaan Busan "race" putket jonkinlaisessa paremmusjärjestyksessä tehon tuoton / laadun mukaan ovat:

1. BDE Hindle
2. Arka Evo / Race
3. Ti Force
4. HMF
5. Muzzy

Huomion arvoista tuossa on se, että siellä ei pidetä Yoshia kuin korkeintaa keskinkertaisena putkena mitä tulee sen antamaan lisä tehoon, varsinkin kun puhutaan Busasta. Suomessahan Yoshin arvostus on, kuten kaikki tietää, legendaarista riippumatta pyörä merkistä tai mallista.   
wink.gif

confused_orig.gif

Juuuh, mä laitoin kyselyn Hindlen saamiseksi Suomeen. Hinta olisi kyllä edukas... elle laivaus ja postitus pilaa kaikkea.
Katotaan mitä info vastaa...

Mjaah!
Infoa on nyt tippunut rapakon takaa sähköpostiini..

liitän tekstit tähän:

Exhaust 890.00
Shipping 200.00
Shipping I believe is 3 days

------------------------------------
Bryan Snyder
Sales Manager
bryan@brockracing.com
1956 Woodman Center Dr.
Dayton Ohio 45420
tel: 937-298-6818
fax: 937-298-6819
mobile: 937-371-9100
------------------------------------

siis joko on joku kiinnostunut BDE Hindle putkihässäkästä ja titaani kannusta, niin hinta on tämä, tosin 3 päivää toimitusaikaa on hiukan "amerikkalainen mielipide".. tosin lentokoneet kulkee... maksu käy visalla online...

aiheeseen liittyvää jatinaa lontoon murteella:
http://www.hayabusa.org/static/topic-3-7-9438-0.html
http://www.dragbike.com/news/10-02/103002a.htm
Varsinainen tilausossu on tässä:
http://stores.skipjack.com/brockracing/Detail.bok?no=55

Siis älkää nyt sit hirttäkö mua, jos ossut ei pelitä heti...? Google ja hakusanat+hiukan kärsivällisyyttä tuo samat saitit esiin...
mä tilaan omani ensikuussa, ku tili tulee!!!
lookaround_orig.gif

Juu, en lisänny VAT% enkä tullia, koska kumpikin jäi perimättä kun tilasin viimeksi vietereitä autooni! hinta oli huomattavasti suurempi, kuin tämä. (varmaan jonkun kämmi?)
Luonnollisesti täytyisi maksaa kaikki tällaiset.

Oulussa oleva Spare Wheel firma on kiinnostunut alkamaan maahantuontiin Hindlen peleille... Numba sinne olisi
08-3113344
Niin lisätietoa saa sieltä kun pirauttaa...
He sanoivat jotta voisivat vaikka tilata pelkästään mullekkin tämän 1 kpl;n joten samalla rahdilla tulisi muillekkin!?!?!
Soittakkaahan sinne veljet!

cool.gif

TBus: Mulla olisi ainakin tarkoitus tässä kevään aikana hommata putki busaan.. Jarim olisi varmaan kans kiinnostunut tosta Hindlen putkesta? Pitää käydä ens viikolla ruokatunnilla kyselemässä ja tinkaamassa hintaa Spare Wheel:stä  
wink.gif

Juu!
Sano, että TBus on myös mukana busan putken hommaamisessa... Tuossa ylempänä on puhelinnumerot sinne paikan päälle ja ainakin mä voin sit tilausvaiheessa soittaa sinne (murrekielet pelittää) .. jos alkaisivat hommaan niitä maahan...

mun numbe on 050-3229841
Soitelkaahan, ku olette keräämässä lopullista määrää!!
JA VAIN RACE systeemi käy...
062802moto_prv.gif

Tase1, ehditkös soittelemaan sinne Spare Wheeliin?? Mitä tuumivat?
Milloin alamme väsätä tilausta rapakon takaa, jollei Oulun firma ala siihen??

Paiskaahan infoa...!

Kävästiin tuossa ruokatunnilla kysymässä ja kyllähän tuo sanoi että niitä voisi tilata. Niiden kautta tosin hintaan väkisinkin tulee tullimaksut... olisikohan niillä jotain jälleenmyyjä hintaa jos useamman tilaisi?

Nuo mun Viperit makso 334 eur pari kotiintoimitettuna, niitä saa myös hiilikuituisena, hinnaksi veikkailisin suurinpiirtein samaa mitä nuo Artsin mainitsemat Telcon putket.

Back