-kepa-
New member
Tulee enemmän rispektiä kadulla, kun näkyy akrapoovikkia putkesTjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee enemmän rispektiä kadulla, kun näkyy akrapoovikkia putkesTjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.![]()
Liian pieni tuohon vanhaan lipputankoon (vaikka onki typistety)Mä just tilasin sieltä ovaalimallisia 2 kpl. Koko 150x50 about.Ei ollu allrightilla tuota vanhempaa ovaalimallia enään varastossa.
Senkus. Kukin tyylillään, eikös?Tjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.![]()
Mun pöntöstä on edellinen omistaja tosiaankin riipassu sen lätkän veke alkukesästä.. Ei oikee silmää hivele kun on aikamoinen väriero sen lätkän kohdalta.. Pönttö on vuodelta -06 ja hiilikuituinen..Tulee enemmän rispektiä kadulla, kun näkyy akrapoovikkia putkesTjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.![]()
![]()
Kun on jostain tarrasta kyse niin kannattaa tsekata sivusto nimeltään Brand of the world. Sieltä saa kaikkea alkuperäisen näköisiä malleja. Sivusto toimii siten että esim. http://www.brandsoftheworld.com/search/logo/akrapovicMun pöntöstä on edellinen omistaja tosiaankin riipassu sen lätkän veke alkukesästä.. Ei oikee silmää hivele kun on aikamoinen väriero sen lätkän kohdalta.. Pönttö on vuodelta -06 ja hiilikuituinen..Tulee enemmän rispektiä kadulla, kun näkyy akrapoovikkia putkesTjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.![]()
![]()