• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Acrapovicin lätkä vaimentimeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja V.N
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.  
cool.gif
Tulee enemmän rispektiä kadulla, kun näkyy akrapoovikkia putkes
biggrin.gif

Tjaa, itse riipaisin tarran heti veks, kun vielä hyvin lähti. Pyöränkin logolätkän vaihtaisin esim Skoda-mallisiin, jos vaan löytyisi sopivia.  
cool.gif
biggrin.gif
Mun pöntöstä on edellinen omistaja tosiaankin riipassu sen lätkän veke alkukesästä.. Ei oikee silmää hivele kun on aikamoinen väriero sen lätkän kohdalta.. Pönttö on vuodelta -06 ja hiilikuituinen..

cool.gif
biggrin.gif
Mun pöntöstä on edellinen omistaja tosiaankin riipassu sen lätkän veke alkukesästä.. Ei oikee silmää hivele kun on aikamoinen väriero sen lätkän kohdalta.. Pönttö on vuodelta -06 ja hiilikuituinen..
Kun on jostain tarrasta kyse niin kannattaa tsekata sivusto nimeltään Brand of the world. Sieltä saa kaikkea alkuperäisen näköisiä malleja. Sivusto toimii siten että esim. http://www.brandsoftheworld.com/search/logo/akrapovic
Etsimäsi malli ladataan koneelle ja toimitetaan johonkin teippifirmaan, annetaan koko ja määrä niin eiköhän ne tee. Tietenkin sivustoon pitää kirjautua.

Lätkä löyty tosta paikalliselta yamaha myyjältä hyllystä.. Suzukin myyjäliike sano et on tosi vaikee hommata noita tarroja
033102ass_1_prv.gif
.. Molemmat myyvät acraa.. Taas yks hyvä syy miks en käytä heidän huoltoa.. Tosiaan allrightistä nuo liikkeet tilailee noita..

edit.. Nii ja hinta oli 9e.

Back