Juvi
New member
Juvi, mä otan tuon liputusvuoron sulta!![]()
Ok, ilmoitan ratavastaaville.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juvi, mä otan tuon liputusvuoron sulta!![]()
Liputusvuoro hitaaseen ryhmään tarjolla.Kele.
Puskee jäähynesteitä vieläki, ni parree antaa pois kuleksimasta, ja jos ei kukaan huoli, ni kylhämää liputtaan voin mennä.![]()
Liputusvuoro hitaaseen ryhmään tarjolla.Kele.
Puskee jäähynesteitä vieläki, ni parree antaa pois kuleksimasta, ja jos ei kukaan huoli, ni kylhämää liputtaan voin mennä.![]()
Nysse saa ton nyt sitte. Mä laitan viestii ratavastaaville.
Kauppa sulkeutuu tänään 16.6. Klo. 18:00![]()
Ja olikos nyt niin, että Ahvenistolla ollaan myös entistä tarkempia öljyjen ym nesteiden kanssa lutrailussa siinä varikkoalueella?
Eikös tuo oo suht tarkkaa ollu aina? Eli ei valutella niitä pitkin varikkoa?
Muistelin että BANDIT-R edellisen Affeniston(29.5) jälkeen jotain puheli että olisi vieläkin tarkemmasi mennyt.
Mitähän tuo käytännössä tarkottaa?
Pyörää ei saa tankata varikolla vaan pitää tulla kahvion taakse parkkialueelle... Niin se muistaakseni meni.Mitähän tuo käytännössä tarkottaa?

Kahvilan takana on tankkauspaikka (sen kyllä tunnistaa), varikolla saa tankata vain jos pyörän alla on imetys matto.
Ja tosiaan jakavat varoituksia ja porttareit jos näit ei noudateta.
Lisäks alueelt pitää poistua viimeistään klo: 18:15, silloin suljetaan portit.
Vähän ihmetystä herättää se etteivät oikeen ole vaivautuneet infoo hommast mitenkään etukäteen, esim netti sivuilla ei mainintaa mitään hommasta...![]()