Batmanninja
MotOrg ry
100 on mulla RY. Pitääkö sitten huomioida jos pitää vielä rintasuojaa? Itse en pidä.Viittitkö vilkaista ja napata vaikka rinnanympäryksen.
Spyken nahat mulla on kaikki 54, mutta alle tuleekin a-tähtien rataliivi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
100 on mulla RY. Pitääkö sitten huomioida jos pitää vielä rintasuojaa? Itse en pidä.Viittitkö vilkaista ja napata vaikka rinnanympäryksen.
Spyken nahat mulla on kaikki 54, mutta alle tuleekin a-tähtien rataliivi.
Mulla on Race Dept V4.1 bagillä. Koko L, pituus 178, rinta 107, paino 83. On kyllä napakka mitoitus joka suhteessa. Hartioissa puristaa sivusuunnassa ja haaroissa tiukkaa, rintasuoja mahtuu. Mutta pyörän päällä silti toimii. Kerran on poksautettukin. Olis kiva kokeilla numeroa suurempaakin vaan ehkä tuo on se oikea.
Tattis. Mites toi rintasuojan tarve. Eikös paukkuliivi tule rintakehänkin puolelle?
Olen taas unohtanut kaikkien mainosvideoiden sisällön.
Kyllähän ilmapatja suojaa tylppiä iskuja vastaan, mutta rintasuoja tasoittaa myös terävämpiä. Itsellä on samankaltainen Spyken läpyskä kuin gp-kuskeillakin. Ei vie paljon tilaa eikä haittaa muutenkaan.

Alpinestarsin mitoituksia kun katsoin, niin 52 näyttäisi olevan oikea ympärysmittojen suhteen, mutta pituutta pitäisi olla 180cm ja itse olen 171cm. Onko kokemuksia miten alpinestarsilla tämä pituus osuu taulukon ja todellisuuden mukaan?
Nahkapuvussa pitäisi olla hyvät joustoalueet airbagin kanssa. Tuskin se mitään luita rikkoo, mutta suojausteho voi olla heikompi jos kehon ja puvun väliin ei mahdu kunnolla ilmatilaa. Yhden kerran olen poksauttanut ja oli kyllä RST: n puku pulleana niin edestä kuin takaakin, kun koko selän mittaiset joustot sivuilla.
Mimmonen se sun poksutilanne oli muuten?
Ja onko sulla liisari, vai hommasitko omaksi? Laskin, että liisari on minimissään jotain 160 €/ vuosi kun neljänä kuukautena on ratamoodi aktivoituna, ja neljänä kuukautena on yksikkö huilimassa @ 4€/kk (maksimi huili).
On kokemusta. Itse olen 177cm/73kg. Alpinestarsin yksiosainen nahkapuku on ns. tyköistuva koossa 50 eli saa pikkuisen jumpata haalaria pukiessa päälle. Tämä hankittu muutama kuukausi sitten eli ei ole vielä venytelty erityisemmin. Veikkaan, ettei airbag liivi mahtuisi tuon puvun sisään minun mitoissa.
Toinen pukuni on myös Alpinestarsin nahkaa ja koossa 50, se on 2-osainen. Ollut käytössä joku 5v ja on hyvin sisäänajettu. Puku on just sopiva nyt. Ei yhtään liian väljä mutta helppo pukea päälle. Alle mahtuu parit kerrastot tms. Sitten on vielä yhdet 54 kokoiset Alpinestarsin nahkahousut. Ne ovat pituuden puolesta liian isot ja levyttäkin on vähän liikaa. Nämä joutaisi myydä pois.
Nyt jos olisin ostamassa 1-osaista Alpinestarsin nahkapukua ja käyttäisin sitä airbagliivin kanssa niin ottaisin koon 52.
Nahkapuvussa pitäisi olla hyvät joustoalueet airbagin kanssa. Tuskin se mitään luita rikkoo, mutta suojausteho voi olla heikompi jos kehon ja puvun väliin ei mahdu kunnolla ilmatilaa. Yhden kerran olen poksauttanut ja oli kyllä RST: n puku pulleana niin edestä kuin takaakin, kun koko selän mittaiset joustot sivuilla.

Alpinestarsin Tech Air puku tuli myös black fridaystä tilattua 52 koossa Louis.de:stä. Hädintuskin mahtuu päälle ja fiilis on, että koko 54 olisi ollut parempi. Jopa pituus tuntuu olevan aika tiukasti mitoitettu, vaikka sitä itsellä on vain 178cm. Pohkeet ja reidet on ehkä se ahtain paikka, kun painoa kertynyt se 90 kiloa eikä se kaikki ole vatsan seudulla.
Ensimmäistä kertaa ikinä mikään 1-osainen puku kuitenkin päällä, joten en tiedä minkä verran puku käytössä/saunassa venähtää? Puku kuitenkin menee pienen taistelun päätteeksi päälle, mutta puristaa vähän kaikkialta. Liput ja laput puvussa on vielä päällä, että vaihto olisi mahdollista (postikulujen hinnalla).